1. مطالعه شیوه‌های خلق شخصیت‌های باورپذیر در متون نمایشی رادیو

سهیلا باقری شریف آبادی؛ مجید شریف خدایی؛ محمد اخگری

دوره 12، شماره 28 ، زمستان 1397، ، صفحه 1-26

http://dx.doi.org/10.22085/javm.2019.83876

چکیده
  شخصیت پایه و اساس زندگی، درام و نمایشنامه است و ارائه موضوعات در قالب نمایش و با طراحی شخصیت‌های باورپذیر می‌تواند در ارائه مفهوم به مخاطب مؤثرتر عمل کند. چون رادیو، رسانه‌ای است تخیل‌پذیر و قدرت تأثیر و نفوذش از این رهگذر بیشتر و سریع‌تر از سایر رسانه‌هاست، این پژوهش به مطالعه و تبیین قواعدی ویژه جهت باورپذیری شخصیت که متناسب ...  بیشتر