نقش و جایگاه فناوری‌های نوین ارتباطی در چابک‌‏سازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران)

مینو تشکری؛ محمد دادگران؛ اکبر نصراللهی

دوره 15، شماره 1 ، خرداد 1400، ، صفحه 163-196

http://dx.doi.org/10.22085/javm.2020.210834.1455

چکیده
  رقابت‌پذیری رسانه در سپهر رسانه‌ای ملی و فراملی، ارتباط نزدیکی با سرعت و چابکی رسانه دارد. این سرعت و چابکی در درجۀ اول باید در فرایندهای تولید رادیویی ـ تلویزیونی قابل‌مشاهده باشد. فناوری نوین ارتباطی با هوشمندسازی سیستم رسانه‌ای و فرایندهای تولید جاری و آتی آن، ابزاری برای چابک­سازی هستند. پژوهش پیش­رو تلاش دارد با استفاده ...  بیشتر