شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام و توییتر)

مجید سعادتی؛ اکبر نصراللهی؛ اسماعیل سعدی پور؛ سید علی رحمان زاده

دوره 14، شماره 36 ، اسفند 1399، ، صفحه 87-121

https://doi.org/10.22085/javm.2021.243997.1573

چکیده
  یکی از عرصه ­های نوظهور فعالیت رسانه ­های خبری جریان اصلی، حضور در زیست‌بوم جدید رسانه ­ای یعنی شبکه ­های اجتماعی مجازی است. خبرگزاری صداوسیما نیز از این قاعده مستثنا نیست و برای رقابت با سازمان­های خبری رقیب ملزم به حضور و فعالیت مطلوب در این زیست‌بوم است. در این پژوهش بر آنیم تا مؤلفه‌های مؤثر بر فعالیت خبرگزاری صداوسیما ...  بیشتر

شناسایی راهبردهای رسانه‌ای سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالمندی موفق و فعال

ثریا هاشمی؛ سید علی رحمان زاده؛ نوروز هاشم زهی

دوره 13، شماره 32 ، اسفند 1398، ، صفحه 249-278

https://doi.org/10.22085/javm.2020.199926.1399

چکیده
  با توجه به استفاده زیاد سالمندان از تلویزیون و افزایش جمعیت سالمندی در کشور، تلویزیون با ساخت و ارائه برنامه­هایی با محتوا و ساختار مناسب می‌تواند جامعه را برای داشتن سالمندی موفق و فعال آماده سازد. این پژوهش با هدف دستیابی به راهبردهایی مناسب در رسانه ملی برای سالمندی موفق و فعال انجام شده است. گردآوری اطلاعات با مصاحبه عمیق به ...  بیشتر