رسانه
1. راهبردها و پیامدهای مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در مراکز استانی(صداوسیمای محلی اصفهان)

شیرین تبریزی؛ فائزه تقی پور؛ سعید شریفی؛ حمید دوازده امامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 تیر 1400

http://dx.doi.org/10.22085/javm.2021.276691.1718

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی راهبردها و پیامدهای مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صداوسیما و در چارچوب سنت پژوهش کیفی با استفاده از تحلیل محتوای مصاحبه انجام گردید. بر مبنای تکنیک اشباع نظری از تعداد 13 نفر از صاحب‌نظران حوزه موردمطالعه با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند ملاک محور مصاحبه نیمه ساختاریافته به عمل آمد. برای سنجش ...  بیشتر

2. بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران

شکوه سلطانی؛ اکبر اعتباریان؛ سعید شریفی؛ علی رشید پور

دوره 14، شماره 36 ، زمستان 1399، ، صفحه 193-221

http://dx.doi.org/10.22085/javm.2021.244472.1575

چکیده
  این پژوهش با هدف بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران به روش نظریه زمینه‌ای به دنبال تدوین مدل مدیریت توجه در رسانۀ ملی است. روش پژوهش کیفی ـ استقرایی است و از روش نظریه زمینه‌ای استراوس ـ کوربین استفاده‌ شده است. ابزار گردآوری اطلاعات مصاحبه نیمه­ساختمند بود که به سه روش کدگذاری باز، محوری و انتخابی، تجزیه‌وتحلیل ...  بیشتر