رسانه
1. سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی)

حمید محمدی؛ اکبر نصراللهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1400

http://dx.doi.org/10.22085/javm.2021.288428.1752

چکیده
  این مقاله به موضوع سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران می‌پردازد. امروزه هرگونه سیاست‌گذاری رسانه‌ای مستلزم لحاظ کردن دیگر زمینه‌های ارتباطات از جمله فناوری‌های نوین ارتباطی است. هدف تحقیق شناسایی نقاط قوت،ضعف،فرصت ها و تهدیدهای سیاست‌گذاری رسانه‌های نوین در ایران با محوریت سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی است. در این ...  بیشتر

2. بررسی نقش قابلیت‌های فناوری در پیاده‌سازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

امیر حاتمی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ سید مهدی شریفی؛ بهروز قلیچ لی

دوره 13، شماره 29 ، بهار 1398، ، صفحه 31-52

http://dx.doi.org/10.22085/javm.2019.88643

چکیده
  هدف از این مقاله بررسی نقش قابلیت ­های فناوری در پیاده ­سازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیما است. به دلیل جدید بودن تحقیقات در این حوزه به­ خصوص در ایران، این تحقیق از نوع پژوهش­ های توسعه‌ای است. روش مورد استفاده در این تحقیق، ترکیبی از کیفی و کمی است. در بخش کیفی 18 نفر از خبرگان حوزه IPTV در صداوسیما شامل معاون، مشاورین ...  بیشتر

3. ارائة راهکارهای مدیریت منابع انسانی در حوزة بکارگیری مجریان در صداوسیما

اسماعیل فضلی زاده؛ محمدحسین ساعی؛ رضا پور حسین

دوره 12، شماره 27 ، پاییز 1397، ، صفحه 89-118

http://dx.doi.org/10.22085/jrtv.2018.70631

چکیده
  بدون تردید، مجریان یکی از عوامل مهم ایجاد پیوند بین مخاطبان با صداوسیما هستند. مجری در حقیقت آخرین حلقة تکمیل فرایند ارتباطی صداوسیما با مخاطب است. به همین سبب نیاز است طرح و برنامه مدون و از پیش طراحی‌شده‌ای برای مدیریت به‌کارگیری آنها در سازمان صداوسیما وجود داشته باشد. این پژوهش با انتخاب گزارة «ارائة راهکارهای مدیریت منابع ...  بیشتر