کلیدواژه‌ها = رسانه
تعداد مقالات: 6
1. آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 بهمن 1398

10.22085/javm.2020.193171.1363

محمدعلی خیاط؛ محمدصادق نصراللهی؛ محمد غفاری


2. شناسایی مولفه های کلیدی و پیشران‌های سرگرمی در بستر سیمای جمهوری اسلامی ایران ( با استفاده از نرم افزار میک مک)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 بهمن 1398

10.22085/javm.2020.201429.1398

احد رضایان قیه باشی؛ احسان مرزبان؛ امید جهانشاهی


6. تلویزیون و نقش آن در توسعة تئاتر کشور

دوره 6، شماره 11، بهار 1389، صفحه 96-123

رامین فنائیان؛ افسانه مظفری؛ سیدمحمد دادگران