1. روایت در بازیهای دیجیتال، نقش‌آفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی

سعید چمنی؛ مقداد مهرابی

دوره 14، شماره 35 ، پاییز 1399، ، صفحه 1-29

http://dx.doi.org/10.22085/javm.2020.243511.1570

چکیده
  این پژوهش، به تحلیل روایت در بازی‌های دیجیتال، نقش‌آفرینی و تأثیر آن‌ها بر پویانمایی‌های بلند سینمایی می‌پردازد. بازی‌های دیجیتال اولیه ازلحاظ عناصر ساختاری وام‌دار سینما بودند، اما در دو دهۀ اخیر، شکل روایی بازی‌های ژانر نقش‌آفرینی که مبتنی بر داستان است، به‌سرعت بر سینمای دیجیتال تأثیر گذاشته است. سینماگرانِ پیش‌رو نظیر ...  بیشتر