1. رابطه ویژگی‌های جامعه‌شناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان

محسن شاکری نژاد؛ علی دارابی؛ توحید بابایی

دوره 14، شماره 35 ، پاییز 1399، ، صفحه 81-106

http://dx.doi.org/10.22085/javm.2020.210807.1454

چکیده
  گسترش روزافزون شبکه­های تلویزیونی ماهواره­ای و شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی، شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی رسانۀ ملی را با چالش جدی جذب و حفظ مخاطب مواجه کرده است. در این راستا لزوم توجه به تفاوت­های فردی و اجتماعی مخاطبان جهت جذب و جلب رضایت ایشان به‌ویژه در شبکه­های استانی صداوسیما بیش‌ازپیش احساس می­شود. بر این ...  بیشتر

2. تدوین و اعتباریابی اصول طراحی‌ موشن‌گرافیک‌های آموزشی

کلثوم نامور؛ محسن باقری؛ سعید شاه حسینی

دوره 14، شماره 35 ، پاییز 1399، ، صفحه 107-132

http://dx.doi.org/10.22085/javm.2020.240117.1559

چکیده
  گسترش روزافزون شبکه­های تلویزیونی ماهواره­ای و شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی، شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی رسانۀ ملی را با چالش جدی جذب و حفظ مخاطب مواجه کرده است. در این راستا لزوم توجه به تفاوت­های فردی و اجتماعی مخاطبان جهت جذب و جلب رضایت ایشان به‌ویژه در شبکه­های استانی صداوسیما بیش‌ازپیش احساس می­شود. بر این ...  بیشتر

3. شبکه‌های استانی و تقویت فرهنگ‌های بومی

محمدعلی هرمزی زاده؛ امیر ساکی

دوره 7، شماره 15 ، بهار 1390، ، صفحه 32-42

چکیده
  هدف کلی این پژوهش بررسی نقش شبکة استانی افلاک در تقویت فرهنگ بومی استان لرستان است. روش تحقیق، پیمایشی است. جامعة آماری، کلیة افراد بالای پانزده‌سالِ شهر خرم‌آباد است که از این میان، تعداد 400 نفر با استفاده از فرمول کوکران به روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چندمرحله‌ای انتخاب شدند و درنهایت 400 پرسشنامه جمع‌آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار ...  بیشتر