اثباتی، وثوق (1389). آشنایی با روشهای تبلیغی، جلد دوم، تهران: نشر ساقی.
اسماعیلی، محسن (1385). حقوق تبلیغات بازرگانی در ایران و جهان، تهران: نشر شهر.
ایرانی، سپیده (1392). شناسایی سبد تبلیغات رسانهای اثربخش برای تبلیغات شرکتهای اپراتور تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل)، پایاننامه کارشناسیارشد مدیریت رسانه، دانشگاه تهران، چاپ نشده.
حافظ نیا، محمدرضا (1389). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، چاپ سیزدهم، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
حمیدیزاده، محمدرضا، علیرضا غدیری، منیژه قرچه و کاوه بازرگان (1395). «پیشایندهای ارزش ویژه برند شرکتی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد»، مجله مدیریت برند، شماره 3: 48-11.
خداداد حسینی، سیدحمید؛ احمد روستا و وهاب خلیلی شجاعی (1394). مدیریت تبلیغات از تئوری تا عمل، تهران: انتشارات نگاه دانش.
دادگران، سیدمحمد و آذر کریمپور (1390). سنجش دیدگاه زنان شهر مشهد درخصوص تأثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفکننده، پایاننامه کارشناسیارشد، دانشکده صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران.
داروئیان، سهیلا؛ ناصر میرسپاسی و کرماله دانشفرد (1398). «عارضهیابی و طراحی مدل بهینه مدیریت استعداد در میان مدرسین دانشگاه آزاد اسلامی»، پژوهشهای مدیریت در ایران، شماره 3: 53-31.
داناییفر، حسن؛ مهدی الوانی و عادل آذر (1383). روششناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع، تهران: نشر صفار و اشراقی.
دهخدا، علیاکبر (1377). لغت نامه دهخدا، تهران: مؤسسه انتشارات و چاپ دانشگاه تهران.
رسولی، محمدرضا و کامران کیانیمنش (1389). «بررسی اثربخشی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بین شهروندان تهرانی»، کتاب ماه علوم اجتماعی، شماره 30: 95-86.
عابدی جعفری، حسن؛ محمدسمیع تسلیمی، ابوالحسنی فقیهی و محمد شیخزاده (1390). تحلیل مضمون و شبکه.
عمید، حسین (1389). فرهنگ فارسی عمید، تهران: مؤسسه انتشارات آگاه.
کاتلر، فلیپ؛ آمسترانگ، گری (1390). اصول بازاریابی، ترجمة علی پارساییان، انتشارات جهان نو، ادبستان.
کاتلر، فلیپ؛ کلر، کلوین لین (1393). مدیریت بازاریابی، جلد دوم، ترجمة مهدی امیرجعفری، تهران: انتشارات نص.
الکسیس اس.تَن (1388). نظریه ها و پژوهش های ارتباطجمعی، ترجمة نعیم بدیعی، تهران: انتشارات همشهری.
کلر، کلوینلین (1389). مدیریت استراتژیک برند (جلد 1)، ترجمة عطیه بطحایی، تهران: نشر سیته.
محمدیان، محمود (1390). مدیریت تبلیغات، چاپ پنجم، تهران: انتشارات حروفیه.
منتظری، ابوالفضل (1396). ارائه چارچوب اثربخشی همزمان تبلیغات آنلاین و آفلاین، پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسبوکار دانشگاه تهران، چاپ نشده.
نخعی کمالآبادی، عیسی؛ محمد امیرآبادی و هیرش محمدیپور (1389). «انتخاب استراتژی بهینه بر اساس تحلیل swot و روش فرایند تحلیل شبکهای»، فصلنامه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی، شماره 11: 34-21.
نیرومند، لیلا (1391). «میزان تأثیرگذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرفگرایی مخاطبان»، مجلة مطالعات رسانهای، شماره 16: 104-91.
وحدتپناه، داود (1392). بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر واکنشهای هیجانی، ارزش ادراک شده و تمایلات رفتاری مصرفکنندگان در خرید مواد شوینده، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه تهران، چاپ نشده.
یساقی، فهیمه (1394). آسیبشناسی تبلیغات تلویزیونی برای مصرفکننده کودک، پایاننامه کارشناسیارشد علوم اجتماعی و رفتاری رشته MBA دانشگاه تهران، چاپ نشده.
Clifton, R. (2009). Brands and branding (Vol. 43). John Wiley & Sons.
Dinnie, K. (2007). Asian brand strategy: How Asia builds strong brands.
Hinson, R. E. Abdul-Hamid, I. K. & Osabutey, E. L. (2017). Investigating market orientation and positioning in star-rated hotels in Ghana. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 29(10), 2629-2646.
Jewell, R. D. (2007). Establishing effective repositioning communications in a competitive marketplace. Journal of marketing communications, 13(4), 231-241.
Keller, K. L. Parameswaran, M. G. & Jacob, I. (2011). Strategic brand management: Building, measuring, and managing brand equity. Pearson Education India.
Kumar, S. R. & Gupta, V. (2003). Repositioning western brands in the Asian culture: Insights from the Indian context. The Asia Pacific Journal of Economics & Business, 7(1), 57.
Lin, L. Z. & Hsu, T. H. (2011). Designing a model of FANP in brand image decision-making. Applied Soft Computing, 11(1), 561-573.
Melewar, T. C. Small, J. Andrews, M. & Kim, D. (2007). Revitalising suffering multinational brands: an empirical study. International marketing review.
Rafijevas, S. & Todiras, A. (2010). Strategic Brand Repositioning: Accessing Upscale Markets: A comparative study of Hästens Sängar and Arbesko AB.
Ryan, P. Moroney, M. Geoghegan, W. & Cunningham, J. (2007). A framework for a strategic repositioning strategy: A case study of Bulmers Original Cider. Irish Journal of Management, 28(1), 81.
Salinas, E. M. & Pérez, J. M. P. (2009). Modeling the brand extensions' influence on brand image. Journal of Business Research, 62(1), 50-60.
Yakimova, R. & Beverland, M. (2005). The brand-supportive firm: An exploration of organisational drivers of brand updating. Journal of Brand Management, 12(6), 445-460.