• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

فصلنامه علمی رسانه‌های دیداری و شنیداری

  1. صفحه اصلی
  2. بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اعضای هیات تحریریه

اصول و ضوابط نشریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

فرایند پذیرش مقالات

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

اطلاعات آماری

بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

  • سیامک میراحمدی
  • سیدمحمد دادگران
dor 20.1001.1.26454696.1389.6.14.2.7

عنوان مقاله [English]

.

نویسندگان [English]

  • Siamak Mir Ahmadi
  • Seyed Mohamad Dadgaran
فصلنامه علمی رسانه‌های دیداری و شنیداری
دوره 6، شماره 14
دی 1389
صفحه 23-34
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 156.33 K
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 483
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 574

APA

میراحمدی, سیامک, & دادگران, سیدمحمد. (1389). بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی. فصلنامه علمی رسانه‌های دیداری و شنیداری, 6(14), 23-34.

MLA

سیامک میراحمدی; سیدمحمد دادگران. "بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی". فصلنامه علمی رسانه‌های دیداری و شنیداری, 6, 14, 1389, 23-34.

HARVARD

میراحمدی, سیامک, دادگران, سیدمحمد. (1389). 'بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی', فصلنامه علمی رسانه‌های دیداری و شنیداری, 6(14), pp. 23-34.

VANCOUVER

میراحمدی, سیامک, دادگران, سیدمحمد. بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی. فصلنامه علمی رسانه‌های دیداری و شنیداری, 1389; 6(14): 23-34.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • کسب رتبه علمی «ب» در ارزیابی نشریه‌های علمی وزارت ... 1399-08-06
  • انتشار شماره بهار 98 ( شماره 29) در خردادماه 1398-02-07
  • فصلنامه «رسانه های دیداری و شنیداری» در پایگاه استنادی ... 1397-11-28
  • کسب مجوز علمی پژوهشی و تغییر نام فصلنامه "رادیو تلویزیون" 1397-07-11

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©