آ

  • آزادی نژاد، محمدرضا تحلیل گفتمان انتقادی پیام‌های فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]

ا

  • احمدی، علی شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]

  • اخگری، محمد مطالعۀ ظرفیت‌های رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برون‌مرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامه‌های آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]

  • اسلامی شعبجره، روح اله بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]

  • اسماعیلی، محسن تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه همایش تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]

  • اعتباریان، اکبر بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]

  • افخمی، حسین چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]

ب

  • بابایی، توحید رابطه ویژگی‌های جامعه‌شناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]

  • باقری، محسن تدوین و اعتباریابی اصول طراحی‌ موشن‌گرافیک‌های آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]

  • بنی هاشمی، سید محسن یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامه‌های غذایی شبکه‌های ماهواره‌ای «من‌وتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]

ت

  • ترابی اقدم، محمود تحول برتری‌طلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلم‌های «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید» و «هشت نفرت‌انگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]

  • تربتی، سروناز تحلیل گفتمان انتقادی پیام‌های فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]

  • توبک، اسمر بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارت‌های ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]

  • تیرگرفاخری، فتحعلی شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]

ج

  • جعفری، زین العابدین بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارت‌های ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]

  • جعفری، علی شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]

  • جهانشاهی، امید شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]

چ

  • چمنی، سعید روایت در بازیهای دیجیتال، نقش‌آفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]

ح

  • حسام پور، سعید کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]

  • حسام پور، محمد چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]

  • حسنایی، محمدرضا کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]

  • حسنیان، غزاله یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامه‌های غذایی شبکه‌های ماهواره‌ای «من‌وتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]

  • حسینی، سید بشیر مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی‌شان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]

  • حسینی، علیرضا روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]

  • حسینی دانا، حمید رضا سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]

  • حکیم آرا، محمدعلی چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانه‌های نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]

خ

  • خجسته باقرزاده، حسن برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]

  • خیاط، محمدعلی آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]

  • خیری، حسن تبلیغات‌بازرگانی و نظام انسان‌شناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه همایش تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]

د

  • دادگران، سیدمحمد مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]

  • دارابی، علی رابطه ویژگی‌های جامعه‌شناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]

  • دانایی، ابوالفضل طراحی مدل اقتصاد رسانه‌ای صنایع خلاّق در شبکه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]

  • دباغ، علیرضا مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]

ر

  • رئیسی، پویا واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعه‌های تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعه‌های خانۀ سبز و تئوری بیگ‌بنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]

  • رحمان زاده، سید علی شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]

  • رشید پور، علی بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]

  • رمیم، سهیلا شیوه‌های مناسب تولید برنامه‌های آموزشی رادیو با تکیه‌بر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]

س

  • ساروخانی، باقر برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]

  • ساروخانی، باقر الگوی فرایندی شکل‌گیری و انتقال پیام‌های تبلیغاتی در رسانه ملی [دوره 14، ویژه نامه همایش تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 37-57]

  • ساعی، محمدحسین چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانه‌های نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]

  • سبحانی، عبدالرضا یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامه‌های غذایی شبکه‌های ماهواره‌ای «من‌وتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]

  • سعادتی، مجید شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]

  • سعدی پور، اسماعیل شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]

  • سلطانی، شکوه بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]

  • سلیمی، علیرضا روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]

  • سینایی نوبندگانی، هاله کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]

ش

  • شاکری نژاد، محسن رابطه ویژگی‌های جامعه‌شناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]

  • شاه حسینی، سعید تدوین و اعتباریابی اصول طراحی‌ موشن‌گرافیک‌های آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]

  • شرف الدین، سیدحسین اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه همایش تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]

  • شریفی، سعید بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]

  • شریفی، سیدمهدی طراحی مدل اقتصاد رسانه‌ای صنایع خلاّق در شبکه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]

  • شهبازی، رامتین واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعه‌های تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعه‌های خانۀ سبز و تئوری بیگ‌بنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]

ص

  • صادقی، جعفر سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

  • صیاد، علیرضا فراروی بر محدودیت‌های ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]

ض

  • ضیایی پرور، حمید سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

ع

  • عقیلی، سیدوحید مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]

  • علیمرادی دوکوهی، فریده کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]

غ

  • غفاری، محمد آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]

ف

  • فرجیها، محمد تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلم‌های دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانون‌گرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]

  • فرهنگی، علی اکبر سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]

  • فهیمی‌فر، علی‌اصغر تحول برتری‌طلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلم‌های «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید» و «هشت نفرت‌انگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]

گ

  • گاپله، محمد مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی‌شان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]

  • گنج علیشاهی، محمد تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلم‌های دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانون‌گرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]

م

  • مسعودی، امیدعلی تحلیل گفتمان انتقادی پیام‌های فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]

  • مسعودی، امیدعلی روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه همایش تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]

  • مهرابی، مقداد روایت در بازیهای دیجیتال، نقش‌آفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]

  • میرزاخانی، معصومه برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]

  • میکائیلی، علی سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]

ن

  • ناطقی، امیرحسین چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانه‌های نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]

  • نامور، کلثوم تدوین و اعتباریابی اصول طراحی‌ موشن‌گرافیک‌های آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]

  • نجف زاده، مهدی بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]

  • نصراللهی، اکبر شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]

  • نصراللهی، محمدصادق آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]

  • نظیف، سارا بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]

  • نعمتی انارکی، داود سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

  • نعمتی انارکی، داود مخاطب شناسی تبلیغات تلویزیونی؛ مخاطب مفروض تبلیغات کالاهای مصرفی [دوره 14، ویژه نامه همایش تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 135-168]

  • نقاش‌زاده، مسعود واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعه‌های تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعه‌های خانۀ سبز و تئوری بیگ‌بنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]

  • نیرومند، لیلا تحلیل گفتمان انتقادی پیام‌های فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]

ه

  • همایون، محمد هادی به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه همایش تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 103-133]

  • همراز، ویدا شیوه‌های مناسب تولید برنامه‌های آموزشی رادیو با تکیه‌بر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]

  • هوشیار، سعید طراحی مدل اقتصاد رسانه‌ای صنایع خلاّق در شبکه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]

ی

  • یوسف، مهدی روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]