آ

  • آذرنیا، فرشاد بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامه‌های رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]

  • آذری ( نویسنده مسئول)، سیدحسن شبکه‌های استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]

ا

  • احمدی، علی مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه‌ خبر و بی‌بی‌سی‌ فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]

  • اخگری، محمد تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریه‌های روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]

  • امامی، سید مجتبی طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]

ب

  • باقری میاب، شهلا طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]

پ

  • پورحسین، رضا شناسایی و تبیین اصول و شیوه‌های طراحی جدول پخش شبکه‌های سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]

ت

  • تشکری، مینو نقش و جایگاه فناوری‌های نوین ارتباطی در چابک‌‏سازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]

خ

  • خجسته باقرزاده، حسن شناسایی و تبیین اصول و شیوه‌های طراحی جدول پخش شبکه‌های سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]

د

  • دادگرآزاد، فائزه از تصویر‏سازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلم‌های پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]

  • دادگران، محمد نقش و جایگاه فناوری‌های نوین ارتباطی در چابک‌‏سازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]

  • دانایی، ابوالفضل مدل‌سازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]

ر

  • رشیدی، احتشام مدل‌سازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]

  • رهبر، محمدامین بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامه‌های رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]

ز

  • زارعی، آسیه صدا و سیما؛ شرایط و زمینه‌های تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]

  • زین العابدینی، پیام از تصویر‏سازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلم‌های پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]

س

  • سپهری، محمدباقر شبکه‌های استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]

  • سرلک، محمد علی صدا و سیما؛ شرایط و زمینه‌های تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]

ش

  • شریفی، سید مهدی شناسایی و تبیین اصول و شیوه‌های طراحی جدول پخش شبکه‌های سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]

  • شعیبی، علی اکبر ظرفیت‌های دستور روایت تزوتان تودوروف در تحلیل پیرنگ سریال‌های داستانی (با مطالعه موردی سریال «چیزهای عجیب») [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 41-62]

  • شهبازی، رامتین از تصویر‏سازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلم‌های پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]

ع

  • عباسی، مسعود کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]

  • عسگرزاده، سید محسن مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه‌ خبر و بی‌بی‌سی‌ فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]

  • علی عسکری، عبدالعلی صدا و سیما؛ شرایط و زمینه‌های تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]

ق

  • قارونی، عباس بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامه‌های رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]

  • قاسمی، حسن تحلیل گفتمان سایت‌ خبری بی‌بی‌سی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]

  • قوهستانی، فروغ اعتبارسنجی اثر سوم‌شخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامه‌های تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]

ک

  • کوشا، بهناز مدل‌سازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]

م

  • محسن زاده، زهرا تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریه‌های روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]

  • محمد زمانی، مجید طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]

  • مسعودی، امیدعلی اعتبارسنجی اثر سوم‌شخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامه‌های تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]

  • مفیدی، ریحانه مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه‌ خبر و بی‌بی‌سی‌ فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]

  • میثمی، سید حسین کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]

  • میرزاخانیان، آنی تحلیل گفتمان سایت‌ خبری بی‌بی‌سی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]

  • مینایی، مهدی شناسایی و تبیین اصول و شیوه‌های طراحی جدول پخش شبکه‌های سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]

ن

  • نصراللهی، اکبر نقش و جایگاه فناوری‌های نوین ارتباطی در چابک‌‏سازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]

  • نقاش‌زاده، مسعود ظرفیت‌های دستور روایت تزوتان تودوروف در تحلیل پیرنگ سریال‌های داستانی (با مطالعه موردی سریال «چیزهای عجیب») [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 41-62]

  • نیرومند، لیلا تحلیل گفتمان سایت‌ خبری بی‌بی‌سی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]

ه

  • همراز، ویدا تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریه‌های روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]