دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
1. انگیزه های اتفاده از مجموعه های طنز در میان مخاطبان تهرانی(بررسی مخاطبان نقطه سرخط و قهوه تلخ)
دوره 10، شماره 22 ، بهار 1393، صفحه 9-34
چکیده
بیشتر2. تدوین الگوی ارتباطات کلامی انسان با انسان درنهج البلاغه
دوره 10، شماره 22 ، بهار 1393، صفحه 35-60
چکیده
بیشتر3. بازتولید ظرفیت های روایتی داستان های فولکلور "بخشی" ها در قالبهای مناسب برنامه سازی تلویزیونی
دوره 10، شماره 22 ، بهار 1393، صفحه 61-88
چکیده
بیشتر4. الگوهای اخلاقی کانال های ماهواره ای؛ مطالعه موردی سریال "عشق ممنوع"
دوره 10، شماره 22 ، بهار 1393، صفحه 89-114
چکیده
بیشتر5. مقایسه گفتمان های خبری وب سایت های فارسی شبکه های صدای آمریکا و العربیه در نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات خاورمیانه
دوره 10، شماره 22 ، بهار 1393، صفحه 115-126
چکیده
بیشتر6. بازنمایی قیام توابین در سریال "مختار"
دوره 10، شماره 22 ، بهار 1393، صفحه 157-196
چکیده
بیشتر7. بررسی میزان هماهنگی و تعارض محتوایی تبلیغات سلامت و تبلیغات بازرگانی سیما
دوره 10، شماره 22 ، بهار 1393، صفحه 197-224