ا

  • اثر سوم‌شخص اعتبارسنجی اثر سوم‌شخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامه‌های تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]

  • اعتماد صدا و سیما؛ شرایط و زمینه‌های تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]

  • افراد مشهور مدل‌سازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]

  • الگوی روایت ظرفیت‌های دستور روایت تزوتان تودوروف در تحلیل پیرنگ سریال‌های داستانی (با مطالعه موردی سریال «چیزهای عجیب») [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 41-62]

  • اینستاگرام مدل‌سازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]

ب

  • بازبینه طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]

  • بازنمایی جنگ بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامه‌های رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]

  • بازنمایی سبک زندگی شبکه‌های استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]

  • برجام تحلیل گفتمان سایت‌ خبری بی‌بی‌سی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]

  • بی‌بی‌سی فارسی تحلیل گفتمان سایت‌ خبری بی‌بی‌سی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]

  • بی‌بی‌سی فارسی مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه‌ خبر و بی‌بی‌سی‌ فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]

پ

  • پوشش خبری تحلیل گفتمان سایت‌ خبری بی‌بی‌سی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]

ت

  • تاثیر رسانه طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]

  • تجارت اجتماعی مدل‌سازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]

  • تحلیل اثر طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]

  • تحلیل پیرنگ ظرفیت‌های دستور روایت تزوتان تودوروف در تحلیل پیرنگ سریال‌های داستانی (با مطالعه موردی سریال «چیزهای عجیب») [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 41-62]

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان سایت‌ خبری بی‌بی‌سی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]

  • تصویرسازی ذهنی از تصویر‏سازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلم‌های پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]

  • تعزیه قودجان کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]

  • تلویزیون نقش و جایگاه فناوری‌های نوین ارتباطی در چابک‌‏سازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]

  • تولید محتوا نقش و جایگاه فناوری‌های نوین ارتباطی در چابک‌‏سازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]

ج

  • جدول پخش شناسایی و تبیین اصول و شیوه‌های طراحی جدول پخش شبکه‌های سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]

  • جذابیت محصول مدل‌سازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]

  • جنگ ایران و عراق بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامه‌های رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]

  • جهان فیلم از تصویر‏سازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلم‌های پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]

چ

  • چابک‌سازی نقش و جایگاه فناوری‌های نوین ارتباطی در چابک‌‏سازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]

د

  • دکوپاژ از تصویر‏سازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلم‌های پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]

  • دلالت پژوهی طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]

ذ

  • ذهنیت از تصویر‏سازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلم‌های پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]

ر

  • رادیو نقش و جایگاه فناوری‌های نوین ارتباطی در چابک‌‏سازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]

  • رادیو اردبیل شبکه‌های استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]

  • رسانه نقش و جایگاه فناوری‌های نوین ارتباطی در چابک‌‏سازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]

  • رسانه ملی طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]

  • رویدادهای موسیقایی کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]

ز

  • زاویۀ دید تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریه‌های روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]

س

  • سریال چیزهای عجیب ظرفیت‌های دستور روایت تزوتان تودوروف در تحلیل پیرنگ سریال‌های داستانی (با مطالعه موردی سریال «چیزهای عجیب») [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 41-62]

  • سوگیری خوش‌بینانه اعتبارسنجی اثر سوم‌شخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامه‌های تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]

  • سیمای جمهوری اسلامی اعتبارسنجی اثر سوم‌شخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامه‌های تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]

ش

  • شبکه خبر مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه‌ خبر و بی‌بی‌سی‌ فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]

  • شبکه‌های استانی صداوسیما شبکه‌های استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]

  • شبکه‌های تلویزیونی شناسایی و تبیین اصول و شیوه‌های طراحی جدول پخش شبکه‌های سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]

ص

  • صدا و سیما صدا و سیما؛ شرایط و زمینه‌های تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]

  • صدا و سیما شناسایی و تبیین اصول و شیوه‌های طراحی جدول پخش شبکه‌های سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]

ع

  • عوامل علّی صدا و سیما؛ شرایط و زمینه‌های تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]

  • عینیت ‏بخشی از تصویر‏سازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلم‌های پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]

ف

  • فاصلۀ اجتماعی اعتبارسنجی اثر سوم‌شخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامه‌های تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]

  • فرهنگ مردم شبکه‌های استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]

  • فرهنگ مصرف طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]

  • فناوری‌های نوین ارتباطی نقش و جایگاه فناوری‌های نوین ارتباطی در چابک‌‏سازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]

ک

  • کاریزماتیک صدا و سیما؛ شرایط و زمینه‌های تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]

  • کاهش تعهدات تحلیل گفتمان سایت‌ خبری بی‌بی‌سی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]

  • کووید 19 مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه‌ خبر و بی‌بی‌سی‌ فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]

گ

  • گفتمان بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامه‌های رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]

م

  • مخاطب شناسایی و تبیین اصول و شیوه‌های طراحی جدول پخش شبکه‌های سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]

  • مدیریت بحران مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه‌ خبر و بی‌بی‌سی‌ فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]

  • مستند رادیویی تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریه‌های روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]

  • مطلوبیت/ نامطلوبیت اعتبارسنجی اثر سوم‌شخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامه‌های تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]

  • موسیقی تعزیه کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]

  • موسیقی و نمایش کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]

ن

  • نظریه تزوتان تودوروف ظرفیت‌های دستور روایت تزوتان تودوروف در تحلیل پیرنگ سریال‌های داستانی (با مطالعه موردی سریال «چیزهای عجیب») [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 41-62]

  • نظریه‌های روایت تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریه‌های روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]

  • نقد اجتماعی شبکه‌های استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]

  • نگرش به نشان تجاری مدل‌سازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]

  • نمایشنامۀ رادیویی بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامه‌های رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]

  • نوآوری صدا و سیما؛ شرایط و زمینه‌های تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]

و

  • واقعیت سوژه تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریه‌های روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]