دوره 17 (1402)
دوره 16 (1401)
دوره 15 (1400)
دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
نویسنده = ���������� �������������� ��������
تعداد مقالات: 3
مخاطب شناسی تبلیغات تلویزیونی؛ مخاطب مفروض تبلیغات کالاهای مصرفی
دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی ، اسفند 1399، ، صفحه 135-168
چکیده
شناخت مخاطب یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در پیام رسانی رسانه ها محسوب می شود، بخصوص اگر پیام رسانه در حوزه تبلیغات تجاری باشد که با بازاریابی و فروش محصول تبلیغ شده ارتباط نزدیک دارد. مخاطب مفروض، مخاطب فرض شده تولیدکننده پیام است. بنابراین در مخاطب مفروض تولید کنندگان پیام، ابعاد تناسب گفتمان ارتباطگر با ارتباطگیر باید مورد ... بیشترتحلیل نشانه شناختی عکس های خبری قاب تصویر(مدالیون) بخش خبری 21 سیمای جمهوری اسلامی ایران با موضوع اخبار بحران سیاسی کشورهای عربی
دوره 10، شماره 23 ، تیر 1393، ، صفحه 9-30
چکیده
بیشترمولفه های تجکیم اعتماد عمومی به برنامه های خبری صداوسیما
دوره 5، شماره 8 ، تیر 1388، ، صفحه 10-33