الگوی ریسک‌های راهبردی در سازمان صداوسیما

حسین زارعی عظیمیان؛ سیاوش صلواتیان؛ سمیه لبافی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 خرداد 1401

https://doi.org/10.22085/javm.2022.324446.1894

چکیده
  یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند منجر به مزیت رقابتی سازمان صداوسیما در محیط پرتلاطم سازمان‌های رسانه‌ای شود، تدوین و اجرای راهبرد یا همان مدیریت راهبردی است. شناسایی ریسک‌های راهبردی و تمهید اقداماتی برای آن‌ها می‌تواند منجر به افزایش احتمال موفقیت مدیریت راهبردی در سازمان صداوسیما شود و قدرت رقابت‌پذیری این سازمان را در ...  بیشتر

راهکارهای کاهش هزینه‌های جاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

سیاوش صلواتیان؛ سید حسن موسوی فرد

دوره 13، شماره 30 ، شهریور 1398، ، صفحه 157-190

https://doi.org/10.22085/javm.2019.154142.1178

چکیده
  این پژوهش به دنبال آن بوده است تا به‌عنوان یکی از رویکردهای مقابله با حل مشکلات مالی، راهکارهای کاهش هزینه‌ها در سازمان صداوسیما را شناسایی نماید. رویکرد پژوهش حاضر شناسایی حداکثری این راهکارها در زمینه‌های مختلف بود تا در قدم‌های بعدی مبنای اقدامات پژوهشی و اجرایی قرار گیرد. برای این منظور با 14 نفر از خبرگان و صاحب‌نظران حوزه ...  بیشتر

مطالعات سینمایی عصب پایه:کاربرد عصب‌شناسی در سینما

سیاوش صلواتیان؛ سید محمدرضا سیدی

دوره 5، شماره 10 ، دی 1388، ، صفحه 97-125

چکیده
     این مقاله به توصیف روشی جدید برای ارزیابی تأثیر یک فیلم بر فعالیت مغزی بینندگان می‌پردازد. در این روش، فعالیتِ مغز در خلال تماشای آزاد فیلم‌ها از طریق «تصویربرداری کارکردی به شیوة تشدید مغناطیسی»[1] (fMRI) اندازه‌گیری می‌شود و به منظور ارزیابی شباهت‌ها در زمان پاسخ‌دهی و منطقه پاسخ‌دهندة مغز در بین بینندگان هنگام تماشای ...  بیشتر