دوره 17 (1402)
دوره 16 (1401)
دوره 15 (1400)
دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
نویسنده = �������� �������� ��������������
تعداد مقالات: 3
پردازش پیامهای متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیامها بر یادآوری
دوره 9، شماره 20 ، مهر 1392، ، صفحه 101-124
چکیده
توسعه فنّاوری امکان پخش همزمان پیامهای چندگانه را بر صفحه نمایش فراهم آورده است. پیامهای متنی (پیام اصلی) و پیامهای زیرمتنی (در قالب نوار رونده)، از نمونههای متداول این نوع پیامها در تلویزیون هستند. با توجّه به محدودیت ذهن انسان برای پردازش اطّلاعات، اینکه اینگونه پیامهای همزمان توسط مخاطب پردازش میشوند ... بیشترروانشناسی رسانه؛ با تأکید بر تلویزیون، کودک و نوجوان
دوره 5، شماره 10 ، دی 1388، ، صفحه 117-125
چکیده
شاید بهترین نقطه شروع برای معرفی کتاب روانشناسی رسانه؛ معرفی شاخهی به نسبت نوین روانشناسی رسانه باشد. در وهله نخست، این پرسش بهجایی است که زمینهساز پیدایش یک رشته نوین دانشگاهی چیست؟ بیشک تداوم مطالعات منظم و تربیت دانشجو برای: 1) پاسخ به پرسشهای برخاسته از مشکلات یا تسهیلاتی که ممکن است تحولات نوین (مانند ورود تمام عیار ... بیشترروان شناسی پیام های تصویری
دوره 5، شماره 7 ، فروردین 1388، ، صفحه 69-82