1. رادیو و جذب مخاطب کودک در ایران

حمید طلایی؛ ویدا همراز

دوره 5، شماره 10 ، زمستان 1388، ، صفحه 53-62

چکیده
  امروز رادیو در کنار سایر رسانه‌های دیداری، مکتوب و آنلاین ایفای نقش می‌کند. رسانه‌های دیگر جذابیت‌های بصری خاص خود را برای جذب کودکان دارند اما این پرسش مطرح می‌شود که آیا رادیو می‌تواند در دوران کنونی مخاطب کودک را جذب کند؟ و شیوه‌های جذب مخاطب کودک برای رادیو در عرصه حضور دیگر رسانه‌ها چیست؟ این تحقیق با هدف بررسی موقعیت رادیو ...  بیشتر