بازکاوی فرهنگ سلبریتی‌گری و تعامل رسانه ملی با چهره‌ها

عبدالکریم خیامی؛ علی اسکندری؛ مرضیه خلقتی

دوره 13، شماره 30 ، شهریور 1398، ، صفحه 7-33

https://doi.org/10.22085/javm.2019.169560.1241

چکیده
  سلبریتی‌ها از جملة منابعی هستند که رسانه‌ها با هدف جذب مخاطب و سودآوری به آن‌ها متوسل می‌شوند و آن‌ها نیز با هدف بیشتر دیده شدن و کسب درآمد در رسانه‌ها حاضر می‌گردند. پس می‌توان یک ارتباط دوسویه را متصور شد که هرکدام از دو سوی این طیف درصدد دستیابی به اهدافی هستند. اما در این مواجهه، گاه مشکلات و مسائلی به وقوع می‌پیوندد که هزینه‌هایی ...  بیشتر