بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران

شکوه سلطانی؛ اکبر اعتباریان؛ سعید شریفی؛ علی رشید پور

دوره 14، شماره 36 ، اسفند 1399، ، صفحه 193-221

https://doi.org/10.22085/javm.2021.244472.1575

چکیده
  این پژوهش با هدف بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران به روش نظریه زمینه‌ای به دنبال تدوین مدل مدیریت توجه در رسانۀ ملی است. روش پژوهش کیفی ـ استقرایی است و از روش نظریه زمینه‌ای استراوس ـ کوربین استفاده‌ شده است. ابزار گردآوری اطلاعات مصاحبه نیمه­ساختمند بود که به سه روش کدگذاری باز، محوری و انتخابی، تجزیه‌وتحلیل ...  بیشتر