تدوین و اعتباریابی اصول طراحی‌ موشن‌گرافیک‌های آموزشی

کلثوم نامور؛ محسن باقری؛ سعید شاه حسینی

دوره 14، شماره 35 ، آذر 1399، ، صفحه 107-132

https://doi.org/10.22085/javm.2020.240117.1559

چکیده
  گسترش روزافزون شبکه­های تلویزیونی ماهواره­ای و شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی، شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی رسانۀ ملی را با چالش جدی جذب و حفظ مخاطب مواجه کرده است. در این راستا لزوم توجه به تفاوت­های فردی و اجتماعی مخاطبان جهت جذب و جلب رضایت ایشان به‌ویژه در شبکه­های استانی صداوسیما بیش‌ازپیش احساس می­شود. بر این ...  بیشتر