طراحی مدل اقتصاد رسانه‌ای صنایع خلاّق در شبکه‌های اجتماعی

سیدمهدی شریفی؛ ابوالفضل دانایی؛ سعید هوشیار

دوره 14، شماره 36 ، اسفند 1399، ، صفحه 61-86

https://doi.org/10.22085/javm.2021.257847.1650

چکیده
  صنایع خلاق با داشتن مدل اقتصاد رسانه­ای در فضای شبکه اجتماعی، دارای کارکردهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و پتانسیل­های تولید ثروت را در ابعاد مختلف دارند. هدف این پژوهش، طراحی مدل اقتصاد رسانه­ای صنایع خلاق در شبکه­های اجتماعی با استفاده از رویکرد فراترکیب است. روش پژوهش به‌صورت کیفی و با رویکرد فراترکیب انجام گرفته است. ...  بیشتر

راهکارهای کاهش هزینه‌های جاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

سیاوش صلواتیان؛ سید حسن موسوی فرد

دوره 13، شماره 30 ، شهریور 1398، ، صفحه 157-190

https://doi.org/10.22085/javm.2019.154142.1178

چکیده
  این پژوهش به دنبال آن بوده است تا به‌عنوان یکی از رویکردهای مقابله با حل مشکلات مالی، راهکارهای کاهش هزینه‌ها در سازمان صداوسیما را شناسایی نماید. رویکرد پژوهش حاضر شناسایی حداکثری این راهکارها در زمینه‌های مختلف بود تا در قدم‌های بعدی مبنای اقدامات پژوهشی و اجرایی قرار گیرد. برای این منظور با 14 نفر از خبرگان و صاحب‌نظران حوزه ...  بیشتر