مطالعۀ ظرفیت‌های رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برون‌مرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامه‌های آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی)

محمد اخگری

دوره 14، شماره 33 ، خرداد 1399، ، صفحه 157-180

https://doi.org/10.22085/javm.2020.209167.1444

چکیده
  تحقیق پیش‌رو با هدف تبیین ظرفیت پادکست به‌منظور رسانه­ای نو در آموزش زبان فارسی و ارائۀ الگوی تولید و توزیع پادکست آموزشی در رادیو و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف پادکست­های آموزش زبان فارسی انجام پذیرفته است. بنابر فرضیۀ «درونداد» کراشن، شنیدن یکی از ورودی­های اصلی در فراگیری زبان به شمار است و پادکست به‌عنوان رسانۀ شنیداری ...  بیشتر