صدا و سیما؛ شرایط و زمینه‌های تبیین سازمانی کاریزماتیک

آسیه زارعی؛ محمد علی سرلک؛ عبدالعلی علی عسکری

دوره 15، شماره 38 ، شهریور 1400، ، صفحه 35-67

https://doi.org/10.22085/javm.2021.284760.1739

چکیده
  هدف این مقاله، طراحی مدل سازمان کاریزماتیک برای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با توجه به شرایط علّی، عوامل زمینه‌ای و مداخله‌گرهای موجود است. این تحقیق با تمرکز بر مبانی نظری مدیریت کاریزماتیک سازمانی، درصدد است به این پرسش‌ پاسخ دهد که چگونه یک سازمان رسانه‌ای می‌تواند چهره‌ای کاریزماتیک را از خود ارائه دهد که باعث ...  بیشتر

میزان اعتماد مخاطبان نخبه به اخبار وب‌سایت‌های فارسی زبان

حسین بصیریان

دوره 6، شماره 11 ، فروردین 1389، ، صفحه 40-60

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی مقایسه‌ای میزان مراجعه و اعتماد به اخبار اینترنتی (در وب‌سایت‌های فارسی) و یافتن رابطة بین عوامل مؤثر بر میزان اعتماد مخاطبان به اخبار این رسانه است. از این رو ضمن توجه به پیچیدگی و گستردگی موضوع، و ضریب نفوذ کم اینترنت در کشور، دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم شهر تهران، به عنوان ...  بیشتر