دوره 17 (1402)
دوره 16 (1401)
دوره 15 (1400)
دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
کلیدواژهها = اعتماد
تعداد مقالات: 2
صدا و سیما؛ شرایط و زمینههای تبیین سازمانی کاریزماتیک
دوره 15، شماره 38 ، شهریور 1400، ، صفحه 35-67
چکیده
هدف این مقاله، طراحی مدل سازمان کاریزماتیک برای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با توجه به شرایط علّی، عوامل زمینهای و مداخلهگرهای موجود است. این تحقیق با تمرکز بر مبانی نظری مدیریت کاریزماتیک سازمانی، درصدد است به این پرسش پاسخ دهد که چگونه یک سازمان رسانهای میتواند چهرهای کاریزماتیک را از خود ارائه دهد که باعث ... بیشترمیزان اعتماد مخاطبان نخبه به اخبار وبسایتهای فارسی زبان
دوره 6، شماره 11 ، فروردین 1389، ، صفحه 40-60