چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانه‌های نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی

محمدعلی حکیم آرا؛ محمدحسین ساعی؛ امیرحسین ناطقی

دوره 14، شماره 34 ، شهریور 1399، ، صفحه 7-34

https://doi.org/10.22085/javm.2020.207870.1434

چکیده
  با نظر به دگرگونی شگرف در حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات، ویژگی اساسی انقلاب رسانه‌ای درآمیختگی دو مفهوم دیجیتالی و تعاملی شدن خلاصه شده است. این دو در کنار هم سبب دگرگونی در قلمرو ارتباطات رسانه‌ای گشته و سبب می ‏شود برخی نظریه‌های سنتی همچون برجسته‌سازی، مندرج در پارادایم مسلط بر وسایل ارتباط ‌جمعی که یکسویی و مخاطب انبوه را ...  بیشتر