شاخص‌های طراحی بصری شخصیت در انیمیشن‌های تلویزیونی از دید مخاطبین کودک

حسن زریابی یکتا

دوره 16، شماره 44 ، دی 1401، ، صفحه 94-63

https://doi.org/10.22085/javm.2022.322531.1891

چکیده
  انیمیشن از مهم‌ترین قالب‌های برنامه­ سازی تلویزیونی ایران است. گروه­ های سنتی متنوعی- بویژه کودکان و نوجوانان- به‌تماشای برنامه‌های شبکه‌های مختلفی چون پویا و امید می‌نشینند. در رقابت سخت بین شبکه­ های تلویزیونی صداوسیما و شبکه‌ها­ی خارجی و رسانه‌های مختلف، انیمیشن‌هایی موفق می‌شوند که مخاطب خود را بهتر شناخته و تولیدات ...  بیشتر