آ

  • آزادی، محمدحسین ظهور «خبر جعلی» در «عصر پساحقیقت» ؛‌ اهداف و پیامدها [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 59-85]

ا

  • ابراهیمی کیاپی، هادی راهکارهای مقابله با موانع کاربرد زبان‌های محلی و شکل گیری هویت قومی در شبکه‌های استانی صداوسیما [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 159-181]

  • اسدزاده، مصطفی سیاست ـ سرگرمی در شبکه ماهواره‌ای «من و تو» تحلیل گفتمان انتقادی پنج فیلم مستند [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 9-30]

  • اسفندیاری، شهاب سبک ماکیومنتری؛ از دگرگونی فرم مستند تا واژگونی ادعای بازنمایی واقعیت [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 53-76]

  • اسکندری، علی بازکاوی فرهنگ سلبریتی‌گری و تعامل رسانه ملی با چهره‌ها [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 7-33]

  • اسمعیل نژاد، معصومه شیوه‌های استفاده از بازی‌های سنتی و بومی ایرانی در تولید مسابقات رادیویی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 105-132]

  • افشاری، مرتضی مطالعه تطبیقی پیرنگ انشعابی در سینما و قصه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 221-247]

  • افضلی فاروجی، میترا تبیین الگوی ارتباطات عمومی علم در برنامه‌سازی علمی در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 34-62]

  • اکرم، کیانوش سنخ‌بندی نظریات مربوط به بازی‌های رایانه‌ای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 271-307]

  • البرزی دعوتی، هادی ظهور «خبر جعلی» در «عصر پساحقیقت» ؛‌ اهداف و پیامدها [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 59-85]

  • امیری، مجتبی تبیین الگوی انتخاب راهبرد کنش گفتگویی توسط مناظره کنندگان مورد مطالعه: مناظره‌های انتخاباتی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 83-107]

  • ایزدی، فؤاد دیپلماسی عمومی برای کودکان: مطالعه موردی پویانمایی های والت دیزنی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 133-158]

ب

  • بابایی میبدی، حمید تأثیر استفاده از تأیید کننده‌های مشهور در پیام‌های بازرگانی تلویزیون بر نگرش و قصد خرید مخاطبان [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 253-277]

  • بروجردی علوی، مهدخت بازنمایی زنان چادری در سریال‌های تلویزیونی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 183-207]

  • بروجردی علوی، مهدخت تدوین شاخص‌های ارزیابی استراتژیک رسانه خدمت عمومی در حوزۀ فنی و زیرساخت صداوسیما [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 151-183]

  • بهشتی، محمود مطالعۀ اسلوب‌های اختصاصی شبکۀ خبری بی‌بی‌سی فارسی برای جلب اعتماد مخاطبان: مطالعه موردی خبر 60 دقیقه [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 87-115]

  • بیچرانلو، عبدالله شام رسانه ای برای جذب مخاطب؛ مطالعه موردی برنامه "بفرمایید شام" [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 251-270]

پ

  • پور حسین، رضا تبیین الگوی ارتباطات عمومی علم در برنامه‌سازی علمی در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 34-62]

  • پوررضائیان، مهدی مطالعه تطبیقی پیرنگ انشعابی در سینما و قصه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 221-247]

ت

  • ترابی، مریم آسیب های نظام حقوق و‌دستمزد در صنایع خلاق با هدف نگهداشت کارکنان دانشی سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه :صدا و سیمای مرکز فارس) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 33-55]

ج

  • جهانشاهی، امید شناسایی مؤلفه های کلیدی و پیشران‌های سرگرمی در بستر سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 163-189]

ح

  • حاتمی، امیر بررسی نقش قابلیت‌های فناوری در پیاده‌سازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 31-52]

  • حاجی حیدری، حامد سنخ‌بندی نظریات مربوط به بازی‌های رایانه‌ای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 271-307]

  • حسنایی، محمدرضا مطالعه جنبه‌های آموزش غیر مستقیم و بهبود هوش هیجانی کودکان پیش دبستان در مجموعه انیمیشنی دورای جستجوگر [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 79-108]

  • حسینی، الهام السادات شیوه‌های استفاده از بازی‌های سنتی و بومی ایرانی در تولید مسابقات رادیویی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 105-132]

  • حسینی، سیدحسن خوانش فلسفی از فیلم ماتریکس بر اساس مکتب شک ‎گرایی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 108-133]

خ

  • خالقی، سهیل شیوه‌های طراحی شخصیت فانتزی در مجموعه های انیمیشن تلویزیونی(مطالعه‌ی موردی انیمیشن‌های آن‌سوی دیوار باغ و آریو ) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 57-78]

  • خجسته باقرزاده، حسن چگونگی بازنمایی بدن در گفتمان‌های لذت و خوشایندی، سلامت و منزلت در آگهی‌های بازرگانی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 134-156]

  • خجسته باقرزاده، حسن راهکارهای ارتقاء جایگاه رسانۀ ملی در سپهر رسانه‌ای کشور با تأکید بر شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 7-32]

  • خلقتی، مرضیه بازکاوی فرهنگ سلبریتی‌گری و تعامل رسانه ملی با چهره‌ها [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 7-33]

  • خیامی، عبدالکریم بازکاوی فرهنگ سلبریتی‌گری و تعامل رسانه ملی با چهره‌ها [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 7-33]

د

  • دبیرمقدم، محمد تحلیل انتقادی استعاره‌ها در مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری 1396 ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 227-252]

  • ده باشی شریف، فروزان انواع طنز و شیوه دوبله آن در انیمیشن زوتوپیا(شهر حیوانات) براساس مدل مارتینز سیرا [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 209-225]

ر

  • رجب زاده طهماسبی، علی واکاوی نظام إرتقاء کیفیت در فعالیت‌ها و تولیدات رسانه‌ای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 117-149]

  • رحمان زاده، سید علی شناسایی راهبردهای رسانه‌ای سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالمندی موفق و فعال [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 249-278]

  • رحمتی، محمد مهدی تدوین شاخص‌های ارزیابی استراتژیک رسانه خدمت عمومی در حوزۀ فنی و زیرساخت صداوسیما [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 151-183]

  • رزمجو، علی اکبر راه‌کارهای نقش‌آفرینی شبکه سبلان در توسعه اقتصادی استان اردبیل [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 139-162]

  • رضایان قیه باشی، احد شناسایی مؤلفه های کلیدی و پیشران‌های سرگرمی در بستر سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 163-189]

  • روحانی، سیدعلی رابطه میان هویتِ مقاومت و قدرت نرم(مطالعه موردی سینمای فلسطین) [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 35-58]

  • روشندل اربطانی، طاهر بررسی نقش قابلیت‌های فناوری در پیاده‌سازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 31-52]

  • روشندل اربطانی، طاهر تبیین الگوی ارتباطات عمومی علم در برنامه‌سازی علمی در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 34-62]

ز

  • زابلی زاده، اردشیر مطالعۀ اسلوب‌های اختصاصی شبکۀ خبری بی‌بی‌سی فارسی برای جلب اعتماد مخاطبان: مطالعه موردی خبر 60 دقیقه [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 87-115]

  • زکریایی، ایمان خوانش فلسفی از فیلم ماتریکس بر اساس مکتب شک ‎گرایی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 108-133]

س

  • ساروخانی، باقر چگونگی بازنمایی بدن در گفتمان‌های لذت و خوشایندی، سلامت و منزلت در آگهی‌های بازرگانی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 134-156]

  • ساعی، محمد حسین ظهور «خبر جعلی» در «عصر پساحقیقت» ؛‌ اهداف و پیامدها [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 59-85]

  • سجادی صدر، احمدعلی مطالعه تطبیقی پیرنگ انشعابی در سینما و قصه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 221-247]

  • سربخش، رضا شیوه‌های طراحی شخصیت فانتزی در مجموعه های انیمیشن تلویزیونی(مطالعه‌ی موردی انیمیشن‌های آن‌سوی دیوار باغ و آریو ) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 57-78]

  • سعادت سیرت، ناهید «تحلیل روایت پویانمایی تلویزیونی با تأکید بر زیبایی‌شناسی ساختار عناصر بصری؛ مطالعه موردی فیلم قاصدک» [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 7-33]

  • سفلایی، احمد شیوه‌های طراحی شخصیت فانتزی در مجموعه های انیمیشن تلویزیونی(مطالعه‌ی موردی انیمیشن‌های آن‌سوی دیوار باغ و آریو ) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 57-78]

  • سلیمانیان، علی اصغر بازنمایی سبک زندگی در سریال‌های خانوادگی پربیننده تلویزیون در دهه هفتاد؛ مطالعه‌ موردی سریال «پدرسالار» [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 223-249]

  • سیروس کبیری، سپیده آسیب های نظام حقوق و‌دستمزد در صنایع خلاق با هدف نگهداشت کارکنان دانشی سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه :صدا و سیمای مرکز فارس) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 33-55]

ش

  • شاکری نژاد، محسن بازنمایی زنان چادری در سریال‌های تلویزیونی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 183-207]

  • شریفی، سید مهدی بررسی نقش قابلیت‌های فناوری در پیاده‌سازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 31-52]

  • شریفی، سید مهدی آسیب های نظام حقوق و‌دستمزد در صنایع خلاق با هدف نگهداشت کارکنان دانشی سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه :صدا و سیمای مرکز فارس) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 33-55]

  • شفیع زاده برمی، سمانه تحلیل استعاره‌های مفهومی مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 77-103]

  • شمشیری، ابراهیم دیپلماسی عمومی برای کودکان: مطالعه موردی پویانمایی های والت دیزنی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 133-158]

  • شهبا، محمد الگوهای بسط شخصیت در مجموعه تلویزیونی فارگو [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 63-82]

ص

  • صدقی، مهدی تبیین الگوی انتخاب راهبرد کنش گفتگویی توسط مناظره کنندگان مورد مطالعه: مناظره‌های انتخاباتی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 83-107]

  • صلواتیان، سیاوش راهکارهای کاهش هزینه‌های جاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 157-190]

  • صلواتیان، سیاوش راهکارهای ارتقاء جایگاه رسانۀ ملی در سپهر رسانه‌ای کشور با تأکید بر شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 7-32]

ع

  • عابدی، ابوالفضل خوانش فلسفی از فیلم ماتریکس بر اساس مکتب شک ‎گرایی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 108-133]

  • عامریان، فاطمه راهکارهای مقابله با موانع کاربرد زبان‌های محلی و شکل گیری هویت قومی در شبکه‌های استانی صداوسیما [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 159-181]

ف

  • فتحی، ابراهیم راه‌کارهای نقش‌آفرینی شبکه سبلان در توسعه اقتصادی استان اردبیل [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 139-162]

  • فرخ نژاد، رضا نشانه‌شناسی فرهنگی برنامه‌های شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 191-226]

  • فرخ نژاد، رضا بررسی هویت‌های کودک مطلوب گفتمان انقلاب اسلامی در شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 109-138]

  • فرقانی، محمد مهدی «تحلیل روایت پویانمایی تلویزیونی با تأکید بر زیبایی‌شناسی ساختار عناصر بصری؛ مطالعه موردی فیلم قاصدک» [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 7-33]

  • فرهمندزاد، انسیه بازنمایی مصرف در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (شبکه اول و دوم سیما) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 191-219]

  • فرهنگی، علی اکبر تبیین الگوی ارتباطات عمومی علم در برنامه‌سازی علمی در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 34-62]

  • فهیمی فر، اصغر خوانش فلسفی از فیلم ماتریکس بر اساس مکتب شک ‎گرایی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 108-133]

  • فینی زاده بیدگلی، محسن راهکارهای ارتقاء جایگاه رسانۀ ملی در سپهر رسانه‌ای کشور با تأکید بر شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 7-32]

ق

  • قلیچ لی، بهروز بررسی نقش قابلیت‌های فناوری در پیاده‌سازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 31-52]

ک

  • کاویان، نیما سبک ماکیومنتری؛ از دگرگونی فرم مستند تا واژگونی ادعای بازنمایی واقعیت [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 53-76]

  • کریمی میبدی، احسان تأثیر استفاده از تأیید کننده‌های مشهور در پیام‌های بازرگانی تلویزیون بر نگرش و قصد خرید مخاطبان [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 253-277]

  • کنجکاو منفرد، امیررضا تأثیر استفاده از تأیید کننده‌های مشهور در پیام‌های بازرگانی تلویزیون بر نگرش و قصد خرید مخاطبان [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 253-277]

ل

  • لشکری، سعید آسیب های نظام حقوق و‌دستمزد در صنایع خلاق با هدف نگهداشت کارکنان دانشی سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه :صدا و سیمای مرکز فارس) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 33-55]

م

  • محسنی، مانیا الگوهای بسط شخصیت در مجموعه تلویزیونی فارگو [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 63-82]

  • مرزبان، احسان شناسایی مؤلفه های کلیدی و پیشران‌های سرگرمی در بستر سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 163-189]

  • مرکبی، سیدمحمدصادق واکاوی نظام إرتقاء کیفیت در فعالیت‌ها و تولیدات رسانه‌ای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 117-149]

  • منتظرقائم، مهدی بازنمایی سبک زندگی در سریال‌های خانوادگی پربیننده تلویزیون در دهه هفتاد؛ مطالعه‌ موردی سریال «پدرسالار» [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 223-249]

  • مهدی زاده، سید محمد بازنمایی زنان چادری در سریال‌های تلویزیونی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 183-207]

  • مهدیزاده، محمد برساخت هویتِ ایرانیِ مهاجر در تلویزیون ایالات متحده؛مطالعه موردی سریال میهن [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 185-221]

  • موسوی فرد، سید حسن راهکارهای کاهش هزینه‌های جاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 157-190]

  • موگویی، معصومه مطالعه جنبه‌های آموزش غیر مستقیم و بهبود هوش هیجانی کودکان پیش دبستان در مجموعه انیمیشنی دورای جستجوگر [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 79-108]

  • میرافضلی، سیده فاطمه انواع طنز و شیوه دوبله آن در انیمیشن زوتوپیا(شهر حیوانات) براساس مدل مارتینز سیرا [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 209-225]

  • میرزاخانی، معصومه چگونگی بازنمایی بدن در گفتمان‌های لذت و خوشایندی، سلامت و منزلت در آگهی‌های بازرگانی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 134-156]

  • میرفخرایی، تژا نشانه‌شناسی فرهنگی برنامه‌های شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 191-226]

  • میرفخرایی، تژا بررسی هویت‌های کودک مطلوب گفتمان انقلاب اسلامی در شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 109-138]

ن

  • نامور، زهرا جلوه‌های بی‌ادبی کلامی در تلویزیون در چارچوب نظریة گفتمان کالپپر مطالعه موردی: سریال «مادرانه» [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 227-252]

  • نجف زاده، مهدی تحلیل استعاره‌های مفهومی مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 77-103]

  • نزاکتی رضاپور، فرزانه سیاست ـ سرگرمی در شبکه ماهواره‌ای «من و تو» تحلیل گفتمان انتقادی پنج فیلم مستند [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 9-30]

  • نقیب السادات، سیدرضا بازنمایی مصرف در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (شبکه اول و دوم سیما) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 191-219]

  • نورمحمدی، مهتاب تحلیل انتقادی استعاره‌ها در مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری 1396 ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 227-252]

و

  • وحیدی، محمدمهدی برساخت هویتِ ایرانیِ مهاجر در تلویزیون ایالات متحده؛مطالعه موردی سریال میهن [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 185-221]

ه

  • هاشم زهی، نوروز شناسایی راهبردهای رسانه‌ای سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالمندی موفق و فعال [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 249-278]

  • هاشمی، ثریا شناسایی راهبردهای رسانه‌ای سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالمندی موفق و فعال [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 249-278]

  • هرمزی زاده، محمد علی مطالعۀ اسلوب‌های اختصاصی شبکۀ خبری بی‌بی‌سی فارسی برای جلب اعتماد مخاطبان: مطالعه موردی خبر 60 دقیقه [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 87-115]

  • همراز، ویدا شیوه‌های استفاده از بازی‌های سنتی و بومی ایرانی در تولید مسابقات رادیویی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 105-132]

  • هندی، محمد راه‌کارهای نقش‌آفرینی شبکه سبلان در توسعه اقتصادی استان اردبیل [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 139-162]