آزادی نژاد، محمدرضا
تحلیل گفتمان انتقادی پیامهای فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]
ا
احمدی، علی
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]
اخگری، محمد
مطالعۀ ظرفیتهای رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برونمرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامههای آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]
اسلامی شعبجره، روح اله
بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامههای کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]
اسماعیلی، محسن
تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]
اعتباریان، اکبر
بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]
افخمی، حسین
چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]
بنی هاشمی، سید محسن
یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامههای غذایی شبکههای ماهوارهای «منوتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]
ت
ترابی اقدم، محمود
تحول برتریطلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلمهای «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام میآید» و «هشت نفرتانگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]
تربتی، سروناز
تحلیل گفتمان انتقادی پیامهای فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]
توبک، اسمر
بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارتهای ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]
تیرگرفاخری، فتحعلی
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]
ج
جعفری، زین العابدین
بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارتهای ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]
جعفری، علی
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]
جهانشاهی، امید
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]
چ
چمنی، سعید
روایت در بازیهای دیجیتال، نقشآفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]
ح
حسام پور، سعید
کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]
حسام پور، محمد
چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]
حسنایی، محمدرضا
کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]
حسنیان، غزاله
یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامههای غذایی شبکههای ماهوارهای «منوتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]
حسینی، سید بشیر
مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتیشان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]
حسینی، علیرضا
روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]
حسینی دانا، حمید رضا
سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمانهای رسانهای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]
حکیم آرا، محمدعلی
چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانههای نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]
خ
خجسته باقرزاده، حسن
برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]
خیاط، محمدعلی
آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]
خیری، حسن
تبلیغاتبازرگانی و نظام انسانشناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]
د
دادگران، سیدمحمد
مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]
دارابی، علی
رابطه ویژگیهای جامعهشناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]
دانایی، ابوالفضل
طراحی مدل اقتصاد رسانهای صنایع خلاّق در شبکههای اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]
دباغ، علیرضا
مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]
ر
رئیسی، پویا
واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعههای تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعههای خانۀ سبز و تئوری بیگبنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]
رحمان زاده، سید علی
شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکههای اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]
رشید پور، علی
بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]
رمیم، سهیلا
شیوههای مناسب تولید برنامههای آموزشی رادیو با تکیهبر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]
س
ساروخانی، باقر
برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]
ساروخانی، باقر
الگوی فرایندی شکلگیری و انتقال پیامهای تبلیغاتی در رسانه ملی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 37-57]
ساعی، محمدحسین
چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانههای نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]
سبحانی، عبدالرضا
یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامههای غذایی شبکههای ماهوارهای «منوتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]
سعادتی، مجید
شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکههای اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]
سعدی پور، اسماعیل
شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکههای اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]
سلطانی، شکوه
بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]
سلیمی، علیرضا
روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]
سینایی نوبندگانی، هاله
کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]
ضیایی پرور، حمید
سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
ع
عقیلی، سیدوحید
مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]
علیمرادی دوکوهی، فریده
کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]
غ
غفاری، محمد
آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]
ف
فرجیها، محمد
تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلمهای دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانونگرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]
فرهنگی، علی اکبر
سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمانهای رسانهای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]
فهیمیفر، علیاصغر
تحول برتریطلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلمهای «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام میآید» و «هشت نفرتانگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]
گ
گاپله، محمد
مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتیشان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]
گنج علیشاهی، محمد
تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلمهای دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانونگرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]
م
مسعودی، امیدعلی
تحلیل گفتمان انتقادی پیامهای فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]
مسعودی، امیدعلی
روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]
مهرابی، مقداد
روایت در بازیهای دیجیتال، نقشآفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]
میرزاخانی، معصومه
برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]
میکائیلی، علی
سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمانهای رسانهای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]
ن
ناطقی، امیرحسین
چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانههای نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]
نجف زاده، مهدی
بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامههای کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]
نصراللهی، اکبر
شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکههای اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]
نصراللهی، محمدصادق
آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]
نظیف، سارا
بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامههای کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]
نعمتی انارکی، داود
سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
نعمتی انارکی، داود
مخاطب شناسی تبلیغات تلویزیونی؛ مخاطب مفروض تبلیغات کالاهای مصرفی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 135-168]
نقاشزاده، مسعود
واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعههای تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعههای خانۀ سبز و تئوری بیگبنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]
نیرومند، لیلا
تحلیل گفتمان انتقادی پیامهای فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]
ه
همایون، محمد هادی
به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 103-133]
همراز، ویدا
شیوههای مناسب تولید برنامههای آموزشی رادیو با تکیهبر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]
هوشیار، سعید
طراحی مدل اقتصاد رسانهای صنایع خلاّق در شبکههای اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]
ی
یوسف، مهدی
روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]