آذرنیا، فرشاد
بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامههای رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
آذری، سیدحسن
شبکههای استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]
ا
احمدزاده، محمدرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر محبوبیت عروسکهای تلویزیونی: (مطالعه موردی: کلاه قرمزی و جناب خان) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 74-57]
احمدی، علی
مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه خبر و بیبیسی فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]
اخگری، محمد
تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریههای روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]
اسکندری، علی
تحلیل ادراک خوانش از رسانه تلویزیون توسط مخاطبان نوجوان پایههای تحصیلی دهم تا دوازدهم؛ (مطالعۀ موردی: مجموعه پویانمایی کیخان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 116-91]
افخمی، حسین
جدول پخش در تلویزیون، از تلویزیون خطی تا تلویزیون آنلاین [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 183-143]
افشانی، سید علیرضا
سینمای دفاع مقدس در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 142-121]
امامی، سید مجتبی
طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]
ب
باقرزاده، علی اصغر
شیوههای تقویت خداباوری کودک در تلویزیون (رسانه ملی و کودکان طیف سنی 4-7 سال) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 29-5]
باقری میاب، شهلا
طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]
بروجردی علوی، مهدخت
نقش تلویزیون در پیشگیری از ارتکاب جرم (مطالعه موردی : شهر بندرعباس) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 119-97]
پ
پاکدل فرد، محمدرضا
تجسم مکان در سینمای داریوش مهرجویی (مطالعۀ موردی: «خانه» در فیلمهای اجارهنشینها و مهمان مامان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 89-69]
پورحسین، رضا
شناسایی و تبیین اصول و شیوههای طراحی جدول پخش شبکههای سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]
ت
تبریزی، شیرین
شناسایی راهبردها و پیامدهای خلاقیت با رویکرد به سرمایۀ اجتماعی در مراکز استانی صدا وسیما (مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز اصفهان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 32-5]
تشکری، مینو
نقش و جایگاه فناوریهای نوین ارتباطی در چابکسازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]
تقی پور، فائزه
شناسایی راهبردها و پیامدهای خلاقیت با رویکرد به سرمایۀ اجتماعی در مراکز استانی صدا وسیما (مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز اصفهان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 32-5]
ج
جعفری، علی
تحلیل عوامل تولید محتوا و سواد زیستمحیطی در بین کاربران شبکههای اجتماعی شهر تبریز [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 173-143]
ح
حاجیان، فردوس
تجسم مکان در سینمای داریوش مهرجویی (مطالعۀ موردی: «خانه» در فیلمهای اجارهنشینها و مهمان مامان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 89-69]
حسام پور، محمد
جدول پخش در تلویزیون، از تلویزیون خطی تا تلویزیون آنلاین [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 183-143]
حسینی، شعیب
شناسایی عوامل مؤثر بر محبوبیت عروسکهای تلویزیونی: (مطالعه موردی: کلاه قرمزی و جناب خان) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 74-57]
خ
خجسته باقرزاده، حسن
شناسایی و تبیین اصول و شیوههای طراحی جدول پخش شبکههای سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]
خضری، زهرا
تأثیر تماشای تلویزیون بر ارزشهای فرهنگی -اجتماعی زنان ساکن مهاباد [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 67-33]
د
دادگرآزاد، فائزه
از تصویرسازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلمهای پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]
دادگران، محمد
نقش و جایگاه فناوریهای نوین ارتباطی در چابکسازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]
دانایی، ابوالفضل
مدلسازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]
دوازده امامی، حمید
شناسایی راهبردها و پیامدهای خلاقیت با رویکرد به سرمایۀ اجتماعی در مراکز استانی صدا وسیما (مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز اصفهان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 32-5]
ر
رشیدی، احتشام
مدلسازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]
رهبر، محمدامین
بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامههای رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
ز
زارعی، آسیه
صدا و سیما؛ شرایط و زمینههای تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]
زین العابدینی، پیام
از تصویرسازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلمهای پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]
س
سپهری، محمدباقر
شبکههای استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]
ستاری ساربانقلی، حسن
تجسم مکان در سینمای داریوش مهرجویی (مطالعۀ موردی: «خانه» در فیلمهای اجارهنشینها و مهمان مامان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 89-69]
سربخش، رضا
قابلیت های داستان های کتاب »داستان راستان«؛ برای اقتباس فیلمنامه بر پایه درام ارسطویی [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 204-173]
سرلک، محمد علی
صدا و سیما؛ شرایط و زمینههای تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]
سعادتی، مجید
نقش تلویزیون در پیشگیری از ارتکاب جرم (مطالعه موردی : شهر بندرعباس) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 119-97]
سفلایی، احمد
قابلیت های داستان های کتاب »داستان راستان«؛ برای اقتباس فیلمنامه بر پایه درام ارسطویی [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 204-173]
ش
شاوردی، تهمینه
تأثیر تماشای تلویزیون بر ارزشهای فرهنگی -اجتماعی زنان ساکن مهاباد [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 67-33]
شریفی، اسماعیل
بازیهای ویدئویی و چالش سبک زندگی؛ تحلیل نشانه شناسی بازی «سرقت بزرگ اتومبیل» [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 172-145]
شریفی، سعید
شناسایی راهبردها و پیامدهای خلاقیت با رویکرد به سرمایۀ اجتماعی در مراکز استانی صدا وسیما (مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز اصفهان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 32-5]
شریفی، سید مهدی
شناسایی و تبیین اصول و شیوههای طراحی جدول پخش شبکههای سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]
شهبازی، رامتین
از تصویرسازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلمهای پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]
ع
عابددوست، حسین
تحلیل پیشمتنهای تأثیرگذار بر شکلگیری لوگوی فارسی فیلم کودک برمبنای نظریه بینامتنیت لورانژنی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 56-31]
عباسی، مسعود
کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]
عبدالکریمی، بیژن
مصرف «هنر» در عصر شبکههای اجتماعی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 96-75]
عسگرزاده، سید محسن
مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه خبر و بیبیسی فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]
علی عسکری، عبدالعلی
صدا و سیما؛ شرایط و زمینههای تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]
ف
فرج زاده، مهدیه
تحلیل عوامل تولید محتوا و سواد زیستمحیطی در بین کاربران شبکههای اجتماعی شهر تبریز [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 173-143]
ق
قارونی، عباس
بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامههای رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
قاسمی، حسن
تحلیل گفتمان سایت خبری بیبیسی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]
قاسمی، عاصمه
تأثیر تماشای تلویزیون بر ارزشهای فرهنگی -اجتماعی زنان ساکن مهاباد [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 67-33]
قوهستانی، فروغ
اعتبارسنجی اثر سومشخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامههای تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]
کاظمیان، پرنا
تجسم مکان در سینمای داریوش مهرجویی (مطالعۀ موردی: «خانه» در فیلمهای اجارهنشینها و مهمان مامان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 89-69]
کاوند، رضا
بازیهای ویدئویی و چالش سبک زندگی؛ تحلیل نشانه شناسی بازی «سرقت بزرگ اتومبیل» [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 172-145]
کردی، ناهید
تحلیل عوامل تولید محتوا و سواد زیستمحیطی در بین کاربران شبکههای اجتماعی شهر تبریز [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 173-143]
کریمیان، عباس
شیوههای تقویت خداباوری کودک در تلویزیون (رسانه ملی و کودکان طیف سنی 4-7 سال) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 29-5]
کوشا، بهناز
مدلسازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]
گ
گل بخشی، حسن
نقش تلویزیون در پیشگیری از ارتکاب جرم (مطالعه موردی : شهر بندرعباس) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 119-97]
گودرزی، فرشاد
بازیهای ویدئویی و چالش سبک زندگی؛ تحلیل نشانه شناسی بازی «سرقت بزرگ اتومبیل» [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 172-145]
م
مازندرانی، حبیب اله
سینمای دفاع مقدس در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 142-121]
مافی شیراز، امیررضا
مصرف «هنر» در عصر شبکههای اجتماعی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 96-75]
محسن زاده، زهرا
تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریههای روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]
محمد زمانی، مجید
طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]
مرادخانی، علی
مصرف «هنر» در عصر شبکههای اجتماعی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 96-75]
مزیدی شرفآبادی، علی محمد
سینمای دفاع مقدس در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 142-121]
مسعودی، امیدعلی
اعتبارسنجی اثر سومشخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامههای تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]
مفیدی، ریحانه
مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه خبر و بیبیسی فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]
موسوی مهر، سید محمد مهدی
شیوههای تقویت خداباوری کودک در تلویزیون (رسانه ملی و کودکان طیف سنی 4-7 سال) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 29-5]
میثمی، سید حسین
کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]
مینایی، مهدی
شناسایی و تبیین اصول و شیوههای طراحی جدول پخش شبکههای سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]
ن
نصراللهی، اکبر
نقش و جایگاه فناوریهای نوین ارتباطی در چابکسازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]