احمدی، ثریا
مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]
احمدی، حسین
آسیبشناسی پیش تولید مستندهای شخصیتنگار تلویزیونی در بازنمایی زندگی علمای دینی [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 160-133]
اخگری، محمد
مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانهای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]
اسفندیاری، شهاب
فضاسازی در مجموعه روایت فتح؛ مطالعهای انتقادی بر ویژگیهای سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]
ب
بصیریان جهرمی، حسین
عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامههای ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]
پ
پرمهر یابنده، امیر حسین
تحلیل حروفنگاری (تایپوگرافی) عنوان سریالهای نمایشخانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]
پیری، صدیقه
تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعههای تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]
ت
توحیدی، علیرضا
طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]
ج
جبلی، پیمان
تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]
جهانشاهی، امید
تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]
جهانشاهی، پیمان
طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]
جوکاری، بدریه
عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامههای ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]
ح
حاجی احمدی، زهرا
تأثیر ظرفیتهای تعزیه در تولید قالبها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایتشنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]
حسینی دانا، حمیدرضا
تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]
دشتی آهنگر، مصطفی
چگونگی تأثیرگذاری آگهیهای تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبهبلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]
ذ
ذوالقدر، حسین
زمینههای ظهور و مؤلفههای تلویزیون جهانی در شبکه های برونمرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]
ر
رئیسی، پویا
تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریالهای تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]
رجب زاده طهماسبی، علی
آسیبشناسی پیش تولید مستندهای شخصیتنگار تلویزیونی در بازنمایی زندگی علمای دینی [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 160-133]
رحمان زاده، سید علی
ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]
رحیم پور، امیر
طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]
رستمی، پدرام
فضاسازی در مجموعه روایت فتح؛ مطالعهای انتقادی بر ویژگیهای سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]
رضایی بایندر، محمد رضا
مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]
رضوی زاده، سید نورالدین
زمینههای ظهور و مؤلفههای تلویزیون جهانی در شبکه های برونمرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]
رهرو، حمیدرضا
تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]
رونقی، مهناز
انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]
ز
زریابی یکتا، حسن
شاخصهای طراحی بصری شخصیت در انیمیشنهای تلویزیونی از دید مخاطبین کودک [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 94-63]
س
سازمند، اسحاق
چگونگی تأثیرگذاری آگهیهای تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبهبلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]
سقا، جواد
انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]
سلمانی شاه محمدی، عبدالرضا
انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]
شاکری نژاد، محسن
تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]
شاوردی، تهمینه
بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریالهای تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریالهای«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]
عظیمی فرد، فاطمه
تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]
عقیلی، سید وحید
ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]
علی شریفی، مهدی
ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]
غ
غریبی، بختیار
تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعههای تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]
ف
فرهنگی، علی اکبر
طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]
فهیمی فر، علی اصغر
در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانهشناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]
فیاض، ابراهیم
مردم نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]
ق
قاسمی، عاصمه
بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریالهای تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریالهای«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]
ک
کاظم پور، زیبا
تحلیل حروفنگاری (تایپوگرافی) عنوان سریالهای نمایشخانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]
کوثری، مسعود
مردم نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]
گ
گهربخش، محمد جواد
فضاسازی در مجموعه روایت فتح؛ مطالعهای انتقادی بر ویژگیهای سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]
گیل آبادی، شهرام
تأثیر ظرفیتهای تعزیه در تولید قالبها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایتشنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]
م
متقی، مریم
بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریالهای تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریالهای«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]
محمدی، جمال
تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعههای تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]
محمدی، حمید
سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]
مرجانی، محدثه
در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانهشناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]
معتمدی، احمدرضا
تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]
معتمدی، حورا
تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]
منتظرقائم، مهدی
مردم نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]
ن
نجف زاده، مهدی
زمینههای ظهور و مؤلفههای تلویزیون جهانی در شبکه های برونمرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]
نصراللهی، اکبر
سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]
نعمتی انارکی، داود
طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]
نقاش زاده، مسعود
تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریالهای تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]
ه
هاشم زهی، نوروز
ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]
همراز، ویدا
تأثیر ظرفیتهای تعزیه در تولید قالبها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایتشنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]
ی
یاسین، محمدرضا
تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]