ا

  • احمدی، ثریا مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]

  • احمدی، حسین آسیب‌شناسی پیش تولید مستندهای شخصیت‌نگار تلویزیونی در بازنمایی زندگی علمای دینی [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 160-133]

  • اخگری، محمد مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانه‌ای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]

  • اسفندیاری، شهاب فضاسازی در مجموعه‌ روایت فتح؛ مطالعه‌ای انتقادی بر ویژگی‌های سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]

ب

  • بصیریان جهرمی، حسین عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]

پ

  • پرمهر یابنده، امیر حسین تحلیل حروف‌نگاری (تایپوگرافی) ‌عنوان سریال‌های نمایش‌خانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]

  • پیری، صدیقه تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعه‌های تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]

ت

  • توحیدی، علیرضا طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]

ج

  • جبلی، پیمان تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]

  • جهانشاهی، امید تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]

  • جهانشاهی، پیمان طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]

  • جوکاری، بدریه عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]

ح

  • حاجی احمدی، زهرا تأثیر ظرفیت‌‌های تعزیه در تولید قالب‌‌ها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایت‌‌شنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]

  • حسینی دانا، حمیدرضا تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]

د

  • داودآبادی فراهانی، مهدی معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریال های تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]

  • دشتی آهنگر، مصطفی چگونگی تأثیرگذاری آگهی‌های تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبه‌بلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]

ذ

  • ذوالقدر، حسین زمینه‌های ظهور و مؤلفه‌های تلویزیون جهانی در شبکه های برون‌مرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]

ر

  • رئیسی، پویا تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریال‌های تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]

  • رجب زاده طهماسبی، علی آسیب‌شناسی پیش تولید مستندهای شخصیت‌نگار تلویزیونی در بازنمایی زندگی علمای دینی [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 160-133]

  • رحمان زاده، سید علی ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]

  • رحیم پور، امیر طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]

  • رستمی، پدرام فضاسازی در مجموعه‌ روایت فتح؛ مطالعه‌ای انتقادی بر ویژگی‌های سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]

  • رضایی بایندر، محمد رضا مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]

  • رضوی زاده، سید نورالدین زمینه‌های ظهور و مؤلفه‌های تلویزیون جهانی در شبکه های برون‌مرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]

  • رهرو، حمیدرضا تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]

  • رونقی، مهناز انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]

ز

  • زریابی یکتا، حسن شاخص‌های طراحی بصری شخصیت در انیمیشن‌های تلویزیونی از دید مخاطبین کودک [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 94-63]

س

  • سازمند، اسحاق چگونگی تأثیرگذاری آگهی‌های تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبه‌بلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]

  • سقا، جواد انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]

  • سلمانی شاه محمدی، عبدالرضا انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]

  • سیروس، فاطمه روش‌های اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]

ش

  • شاکری نژاد، محسن تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]

  • شاوردی، تهمینه بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریال‌های تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریال‌های«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]

  • شریف خدایی، مجید سویه‌های اجتماعی طنز دراماتیک [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 57-73]

  • شهبازی، رامتین تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریال‌های تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]

  • شهرابی، بهزاد طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]

ط

  • طیب طاهر، امین مردم ‎نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]

ع

  • عابددوست، حسین تحلیل حروف‌نگاری (تایپوگرافی) ‌عنوان سریال‌های نمایش‌خانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]

  • عطاردی، الهه ویژگی‌ها و مفاهیم طنز برای مخاطب کودک در رسانه‌ [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 99-122]

  • عظیمی فرد، فاطمه خشونت کلامی در مجموعه‌های کمدی سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 27-55]

  • عظیمی فرد، فاطمه تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]

  • عقیلی، سید وحید ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]

  • علی شریفی، مهدی ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]

غ

  • غریبی، بختیار تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعه‌های تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]

ف

  • فرهنگی، علی اکبر طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]

  • فهیمی فر، علی اصغر در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانه‌شناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]

  • فیاض، ابراهیم مردم ‎نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]

ق

  • قاسمی، عاصمه بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریال‌های تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریال‌های«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]

ک

  • کاظم پور، زیبا تحلیل حروف‌نگاری (تایپوگرافی) ‌عنوان سریال‌های نمایش‌خانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]

  • کوثری، مسعود مردم ‎نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]

گ

  • گهربخش، محمد جواد فضاسازی در مجموعه‌ روایت فتح؛ مطالعه‌ای انتقادی بر ویژگی‌های سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]

  • گیل آبادی، شهرام تأثیر ظرفیت‌‌های تعزیه در تولید قالب‌‌ها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایت‌‌شنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]

م

  • متقی، مریم بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریال‌های تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریال‌های«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]

  • محمدی، جمال تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعه‌های تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]

  • محمدی، حمید سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]

  • مرجانی، محدثه در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانه‌شناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]

  • مسعودی، امیدعلی روش‌های اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]

  • معتمدی، احمدرضا تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]

  • معتمدی، حورا تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]

  • منتظرقائم، مهدی مردم ‎نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]

ن

  • نجف زاده، مهدی زمینه‌های ظهور و مؤلفه‌های تلویزیون جهانی در شبکه های برون‌مرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]

  • نصراللهی، اکبر سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]

  • نعمتی انارکی، داود طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]

  • نقاش زاده، مسعود تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریال‌های تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]

ه

  • هاشم زهی، نوروز ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]

  • همراز، ویدا تأثیر ظرفیت‌‌های تعزیه در تولید قالب‌‌ها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایت‌‌شنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]

ی

  • یاسین، محمدرضا تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]