ا

  • اربابی، محمود تصویر دینی از وحی تا رسانه با نگاهی به صحنه آرایی برنامه های گفتگو محور شبکه قرآن [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 65-106]

  • اسکندری، مجید تصویر دینی از وحی تا رسانه با نگاهی به صحنه آرایی برنامه های گفتگو محور شبکه قرآن [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 65-106]

ب

  • باقری، سعید تدوین راهبردهای توسعه ورزش همگانی ازطریق شبکه ورزش سیما [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 107-126]

  • بشیر، حسن مقایسه گفتمان های خبری وب سایت های فارسی شبکه های صدای آمریکا و العربیه در نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات خاورمیانه [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 115-126]

پ

  • پاپی صادقی، علی بازنمایی قیام توابین در سریال "مختار" [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 157-196]

  • پورحسین، رضا الگوهای اخلاقی کانال های ماهواره ای؛ مطالعه موردی سریال "عشق ممنوع" [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 89-114]

ح

  • حسینی، سید بشیر پیشینه، گستره، عناصر و مفهوم سرگرم آموزی به عنوان یک راهبرد ارتباطی [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 225-260]

  • حسینی، سید بشیر تدوین الگوی ارتباطات کلامی انسان با انسان درنهج البلاغه [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 35-60]

د

  • دارابی، علی مقایسه گفتمان های خبری وب سایت های فارسی شبکه های صدای آمریکا و العربیه در نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات خاورمیانه [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 115-126]

ر

  • رجب زاده طهماسبی، علی شیوه اجرایی در مستند تلویزیونی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن [دوره 10، شماره 25، 1393، صفحه 33-58]

  • رزمجو، علی اکبر بازنمایی قیام توابین در سریال "مختار" [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 157-196]

  • رضوی طوسی، سید مجتبی تحلیل محتوای خبر 60 دقیقه بی‌بی‌سی فارسی در مورد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 63-102]

  • رمضانی، احمد به کارگیری عناصر نمایشی در خبر [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 143-192]

س

  • سررشته داری، سیما حوزه های مشارکت در فیلم مستند مشارکتی [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 153-195]

  • سعیدی آریا، فرانک جایگاه سواد رسانه‌ای در برنامه‌های رادیویی خردسالان. [دوره 10، شماره 25، 1393، صفحه 139-162]

  • سقطچی، امین شیوه اجرایی در مستند تلویزیونی ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن [دوره 10، شماره 25، 1393، صفحه 33-58]

  • سوهانی، کمیل پیشینه، گستره، عناصر و مفهوم سرگرم آموزی به عنوان یک راهبرد ارتباطی [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 225-260]

ش

  • شریف خدایی، مجید اقتباس رادیویی از داستان های منثور عرفانی برای نمایش نامه رادیویی [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 9-26]

  • شکری، حمید تدوین الگوی ارتباطات کلامی انسان با انسان درنهج البلاغه [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 35-60]

  • شمسایی نیا، رامین مقایسه گفتمان های خبری وب سایت های فارسی شبکه های صدای آمریکا و العربیه در نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات خاورمیانه [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 115-126]

ص

  • صحرائی، مصطفی تحلیل جامعه شاختی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و سرمایه اجتماعی(مطالعه موردی جوانان30-18 سال شهر سردشت) [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 127-152]

ض

  • ضابطی جهرمی، احمد شناخت رابطه میزانسن و تدوین در روایت فیلم داستانی. [دوره 10، شماره 25، 1393، صفحه 9-32]

غ

  • غلامرضا، علی اصغر ارائه راهبرد مطلوب مرکز آموزش سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 25، 1393، صفحه 59-82]

  • غلامی، غلامرضا معیارهای مطلوب دروازه بانی خبر در رسانه ملّی [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 28-62]

ف

  • فضل زاده، هوشنگ بررسی میزان هماهنگی و تعارض محتوایی تبلیغات سلامت و تبلیغات بازرگانی سیما [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 197-224]

  • فلاح برندق، مهدی نشانه شناسی سریال های پربیننده با تاکید بر اخلاق؛ مطالعه موردی سریال پایتخت [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 31-46]

ق

  • قاسمی، ابوالحسن حوزه های مشارکت در فیلم مستند مشارکتی [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 153-195]

  • قاسمی، مجتبی شناخت رابطه میزانسن و تدوین در روایت فیلم داستانی. [دوره 10، شماره 25، 1393، صفحه 9-32]

  • قره داغی، منصوره تحلیل نشانه شناختی عکس های خبری قاب تصویر(مدالیون) بخش خبری 21 سیمای جمهوری اسلامی ایران با موضوع اخبار بحران سیاسی کشورهای عربی [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 9-30]

ک

  • کریمی میبدی، احسان ارائه راهبرد مطلوب مرکز آموزش سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 25، 1393، صفحه 59-82]

  • کشوری، علی بازتولید ظرفیت های روایتی داستان های فولکلور "بخشی" ها در قالبهای مناسب برنامه سازی تلویزیونی [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 61-88]

  • کمال، محمد الگوهای اخلاقی کانال های ماهواره ای؛ مطالعه موردی سریال "عشق ممنوع" [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 89-114]

گ

  • گیل آبادی، شهرام بازتولید ظرفیت های روایتی داستان های فولکلور "بخشی" ها در قالبهای مناسب برنامه سازی تلویزیونی [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 61-88]

م

  • مختاریان، زین العابدین پوشش خبرهای استانی (محلی) در اخبار شبکه‌های یک و جام جم1 بر اساس مدل پیتر بالانتین [دوره 10، شماره 25، 1393، صفحه 83-106]

  • مشکینی، محمود عباس تدوین راهبردهای توسعه ورزش همگانی ازطریق شبکه ورزش سیما [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 107-126]

  • معلمی، افسانه انگیزه های اتفاده از مجموعه های طنز در میان مخاطبان تهرانی(بررسی مخاطبان نقطه سرخط و قهوه تلخ) [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 9-34]

  • موسوی، سید مصطفی وضعیت ساختار مستند رادیویی در صدای جمهوری اسلامی ایران و ارائه‌ی الگویی مناسب برای مستند رادیویی [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 193-224]

  • موسوی مهر، سید محمد مهدی اقتباس رادیویی از داستان های منثور عرفانی برای نمایش نامه رادیویی [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 9-26]

  • میناوند، محمدقلی تدوین راهبردهای توسعه ورزش همگانی ازطریق شبکه ورزش سیما [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 107-126]

  • میناوند، محمدقلی بررسی میزان هماهنگی و تعارض محتوایی تبلیغات سلامت و تبلیغات بازرگانی سیما [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 197-224]

ن

  • نصراللهی، اکبر پوشش خبرهای استانی (محلی) در اخبار شبکه‌های یک و جام جم1 بر اساس مدل پیتر بالانتین [دوره 10، شماره 25، 1393، صفحه 83-106]

  • نعمت نیا، جاسم معیارهای مطلوب دروازه بانی خبر در رسانه ملّی [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 28-62]

  • نعمتی انارکی، داود تحلیل نشانه شناختی عکس های خبری قاب تصویر(مدالیون) بخش خبری 21 سیمای جمهوری اسلامی ایران با موضوع اخبار بحران سیاسی کشورهای عربی [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 9-30]

و

  • واحدی، محمد تحلیل محتوای خبر 60 دقیقه بی‌بی‌سی فارسی در مورد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 63-102]

  • ودادی، مریم الگوهای اخلاقی کانال های ماهواره ای؛ مطالعه موردی سریال "عشق ممنوع" [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 89-114]

ه

  • هرمزی زاده، محمدعلی تحلیل محتوای خبر 60 دقیقه بی‌بی‌سی فارسی در مورد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 63-102]

  • هرمزی زاده، محمدعلی نشانه شناسی سریال های پربیننده با تاکید بر اخلاق؛ مطالعه موردی سریال پایتخت [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 31-46]

  • هرمزی زاده، محمدعلی انگیزه های اتفاده از مجموعه های طنز در میان مخاطبان تهرانی(بررسی مخاطبان نقطه سرخط و قهوه تلخ) [دوره 10، شماره 22، 1393، صفحه 9-34]

  • همراز، ویدا جایگاه سواد رسانه‌ای در برنامه‌های رادیویی خردسالان. [دوره 10، شماره 25، 1393، صفحه 139-162]

  • هنرمند نیا، احسان اقتباس رادیویی از داستان های منثور عرفانی برای نمایش نامه رادیویی [دوره 10، شماره 24، 1393، صفحه 9-26]

ی

  • یارمحمد توسکی، مریم تحلیل جامعه شاختی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و سرمایه اجتماعی(مطالعه موردی جوانان30-18 سال شهر سردشت) [دوره 10، شماره 23، 1393، صفحه 127-152]