آستانه، محمدرضا
بررسی کاربرد گرافیک خبری در سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارائه شیوههای اصلاحی برای آن از نظر کارشناسان [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 179-208]
ا
افخمی، حسینعلی
سواد رسانهای مدیران و کارکنان روابط عمومیهای وزارتخانهها و سازمانهای دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]
ب
بابایی، سمیه
طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خردهفرهنگها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]
بنی هاشمی، سیدمحسن
زندگی روزمره بدون تلویزیون و جایگزینهای تلویزیون در زندگی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 157-188]
ج
جعفری، علی
بازنمایی زندگی طبقه متوسط در سینمای ایران (نشانه شناسی فیلم جدایی نادر از سیمین) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 127-150]
چ
چراغپور، حمید رضا
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390 [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 73-90]
ح
حاجی، سمیه
طراحی و شکلگیری رویداد رسانهای: مطالعه موردی پوشش رسانهای ازدواج نوه ملکه انگلیس از شبکه بیبیسی فارسی (29 آوریل 2011) [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 189-210]
حسینی، سید بشیر
طراحی و شکلگیری رویداد رسانهای: مطالعه موردی پوشش رسانهای ازدواج نوه ملکه انگلیس از شبکه بیبیسی فارسی (29 آوریل 2011) [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 189-210]
حسینی پاکدهی، علیرضا
چگونگی بازتاب تحولات سیاسی کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در رسانهها: بررسی تطبیقی سایت بی.بی.سی فارسی و ایرنا [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 151-178]
حکیم آرا، محمدعلی
پردازش پیامهای متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیامها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]
خ
خاشعی، رضا
انسان شناسی تصویری؛ تفکر مردم شناختی مبتنی بر سکانس [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 125-156]
خلیلی، زهرا
زندگی روزمره بدون تلویزیون و جایگزینهای تلویزیون در زندگی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 157-188]
ر
رجبی، مجید
سواد رسانهای مدیران و کارکنان روابط عمومیهای وزارتخانهها و سازمانهای دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]
غ
غنی زاده سیدلر، فرح
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 43-72]
ف
فراهانی، اعظم
بررسی کاربرد گرافیک خبری در سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارائه شیوههای اصلاحی برای آن از نظر کارشناسان [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 179-208]
ک
کرم پور میرزا، علی
چگونگی بازتاب تحولات سیاسی کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در رسانهها: بررسی تطبیقی سایت بی.بی.سی فارسی و ایرنا [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 151-178]
گ
گودرزی، محسن
بازنمایی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در روزنامه واشنگتنپست: مطالعه سالهای 1980 و 2010 میلادی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 9-42]
گیویان، عبدالله
بررسی کاربرد گرافیک خبری در سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارائه شیوههای اصلاحی برای آن از نظر کارشناسان [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 179-208]
م
مدقق، حمیدرضا
چیستی و کارکردهای ژانر فیلم و رویکردهای مطالعاتی آن [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 75-100]
مظفری، افسانه
بازنمایی زندگی طبقه متوسط در سینمای ایران (نشانه شناسی فیلم جدایی نادر از سیمین) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 127-150]
منتظری، بهناز
پردازش پیامهای متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیامها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]
مهدی زاده، سید محمد
چیستی و کارکردهای ژانر فیلم و رویکردهای مطالعاتی آن [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 75-100]
مهدی زاده، سیدمحمد
بازنمایی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در روزنامه واشنگتنپست: مطالعه سالهای 1980 و 2010 میلادی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 9-42]
میرانی، عثمان
مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنوارههای بینالمللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]
میناوند، محمدقلی
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390 [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 73-90]
ن
نصراللهی، اکبر
طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خردهفرهنگها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]
ه
هرمزی زاده، محمدعلی
طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خردهفرهنگها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]
هرمزی زاده، محمدعلی
مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنوارههای بینالمللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]
همراز، ویدا
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 43-72]