آ
-
آریو قهرمان کوچک
شیوههای طراحی شخصیت فانتزی در مجموعه های انیمیشن تلویزیونی(مطالعهی موردی انیمیشنهای آنسوی دیوار باغ و آریو ) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 57-78]
-
آسیب شناسی
آسیب های نظام حقوق ودستمزد در صنایع خلاق با هدف نگهداشت کارکنان دانشی سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه :صدا و سیمای مرکز فارس) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 33-55]
-
آگهی بازرگانی
چگونگی بازنمایی بدن در گفتمانهای لذت و خوشایندی، سلامت و منزلت در آگهیهای بازرگانی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 134-156]
-
آموزشهای پنهانی
مطالعه جنبههای آموزش غیر مستقیم و بهبود هوش هیجانی کودکان پیش دبستان در مجموعه انیمیشنی دورای جستجوگر [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 79-108]
-
آن سوی دیوار باغ
شیوههای طراحی شخصیت فانتزی در مجموعه های انیمیشن تلویزیونی(مطالعهی موردی انیمیشنهای آنسوی دیوار باغ و آریو ) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 57-78]
-
آیندهپژوهی
شناسایی مؤلفه های کلیدی و پیشرانهای سرگرمی در بستر سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 163-189]
ا
-
ادب
جلوههای بیادبی کلامی در تلویزیون در چارچوب نظریة گفتمان کالپپر مطالعه موردی: سریال «مادرانه» [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 227-252]
-
ارتباطات عمومی علم
تبیین الگوی ارتباطات عمومی علم در برنامهسازی علمی در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 34-62]
-
ارزشهای آمریکایی
دیپلماسی عمومی برای کودکان: مطالعه موردی پویانمایی های والت دیزنی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 133-158]
-
استان اردبیل
راهکارهای نقشآفرینی شبکه سبلان در توسعه اقتصادی استان اردبیل [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 139-162]
-
اسلوبهای جلب اعتماد
مطالعۀ اسلوبهای اختصاصی شبکۀ خبری بیبیسی فارسی برای جلب اعتماد مخاطبان: مطالعه موردی خبر 60 دقیقه [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 87-115]
-
اطلاعات
ظهور «خبر جعلی» در «عصر پساحقیقت» ؛ اهداف و پیامدها [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 59-85]
-
اعتماد رسانهای
مطالعۀ اسلوبهای اختصاصی شبکۀ خبری بیبیسی فارسی برای جلب اعتماد مخاطبان: مطالعه موردی خبر 60 دقیقه [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 87-115]
-
اقتصاد رسانه
راهکارهای کاهش هزینههای جاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 157-190]
-
الگوهای فیلمنامهنویسی
الگوهای بسط شخصیت در مجموعه تلویزیونی فارگو [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 63-82]
-
الگوی نقصانی برنامهسازی علمی
تبیین الگوی ارتباطات عمومی علم در برنامهسازی علمی در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 34-62]
-
انتخابات
تحلیل انتقادی استعارهها در مناظرههای تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری 1396 ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 227-252]
-
انسجام اجتماعی- سیاسی
راهکارهای مقابله با موانع کاربرد زبانهای محلی و شکل گیری هویت قومی در شبکههای استانی صداوسیما [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 159-181]
-
انعکاسی بودن
سبک ماکیومنتری؛ از دگرگونی فرم مستند تا واژگونی ادعای بازنمایی واقعیت [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 53-76]
-
انیمیشن
انواع طنز و شیوه دوبله آن در انیمیشن زوتوپیا(شهر حیوانات) براساس مدل مارتینز سیرا [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 209-225]
-
انیمیشن تلویزیونی
شیوههای طراحی شخصیت فانتزی در مجموعه های انیمیشن تلویزیونی(مطالعهی موردی انیمیشنهای آنسوی دیوار باغ و آریو ) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 57-78]
-
انیمیشنهای آموزشی
مطالعه جنبههای آموزش غیر مستقیم و بهبود هوش هیجانی کودکان پیش دبستان در مجموعه انیمیشنی دورای جستجوگر [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 79-108]
ب
-
بازنمایی
سیاست ـ سرگرمی در شبکه ماهوارهای «من و تو» تحلیل گفتمان انتقادی پنج فیلم مستند [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 9-30]
-
بازنمایی
بازنمایی زنان چادری در سریالهای تلویزیونی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 183-207]
-
بازنمایی
برساخت هویتِ ایرانیِ مهاجر در تلویزیون ایالات متحده؛مطالعه موردی سریال میهن [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 185-221]
-
بازنمایی بدن
چگونگی بازنمایی بدن در گفتمانهای لذت و خوشایندی، سلامت و منزلت در آگهیهای بازرگانی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 134-156]
-
بازنمایی واقعیت
سبک ماکیومنتری؛ از دگرگونی فرم مستند تا واژگونی ادعای بازنمایی واقعیت [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 53-76]
-
بازی
شیوههای استفاده از بازیهای سنتی و بومی ایرانی در تولید مسابقات رادیویی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 105-132]
-
بازی ویدئویی
سنخبندی نظریات مربوط به بازیهای رایانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 271-307]
-
بحران مالی
راهکارهای کاهش هزینههای جاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 157-190]
-
برنامه 60 دقیقه
مطالعۀ اسلوبهای اختصاصی شبکۀ خبری بیبیسی فارسی برای جلب اعتماد مخاطبان: مطالعه موردی خبر 60 دقیقه [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 87-115]
-
بسط فیلمنامه
الگوهای بسط شخصیت در مجموعه تلویزیونی فارگو [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 63-82]
-
بفرمایید شام
شام رسانه ای برای جذب مخاطب؛ مطالعه موردی برنامه "بفرمایید شام" [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 251-270]
-
بیادبی
جلوههای بیادبی کلامی در تلویزیون در چارچوب نظریة گفتمان کالپپر مطالعه موردی: سریال «مادرانه» [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 227-252]
پ
-
پایدا/لودوس
سنخبندی نظریات مربوط به بازیهای رایانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 271-307]
-
پیرنگ انشعابی
مطالعه تطبیقی پیرنگ انشعابی در سینما و قصه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 221-247]
-
پیرنگ و شخصیت پردازی
خوانش فلسفی از فیلم ماتریکس بر اساس مکتب شک گرایی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 108-133]
-
پیشران
شناسایی مؤلفه های کلیدی و پیشرانهای سرگرمی در بستر سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 163-189]
ت
-
تأیید کننده مشهور
تأثیر استفاده از تأیید کنندههای مشهور در پیامهای بازرگانی تلویزیون بر نگرش و قصد خرید مخاطبان [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 253-277]
-
تبلیغات بازرگانی
بازنمایی مصرف در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (شبکه اول و دوم سیما) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 191-219]
-
تبلیغ فرهنگی
واکاوی نظام إرتقاء کیفیت در فعالیتها و تولیدات رسانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 117-149]
-
تحلیل انتقادی استعاره
تحلیل انتقادی استعارهها در مناظرههای تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری 1396 ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 227-252]
-
تحلیل روایت
«تحلیل روایت پویانمایی تلویزیونی با تأکید بر زیباییشناسی ساختار عناصر بصری؛ مطالعه موردی فیلم قاصدک» [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 7-33]
-
تحلیل گفتمان
چگونگی بازنمایی بدن در گفتمانهای لذت و خوشایندی، سلامت و منزلت در آگهیهای بازرگانی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 134-156]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
سیاست ـ سرگرمی در شبکه ماهوارهای «من و تو» تحلیل گفتمان انتقادی پنج فیلم مستند [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 9-30]
-
تحلیل محتوای کیفی
مطالعۀ اسلوبهای اختصاصی شبکۀ خبری بیبیسی فارسی برای جلب اعتماد مخاطبان: مطالعه موردی خبر 60 دقیقه [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 87-115]
-
ترجمۀ دیداری ـ شنیداری
انواع طنز و شیوه دوبله آن در انیمیشن زوتوپیا(شهر حیوانات) براساس مدل مارتینز سیرا [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 209-225]
-
ترجمۀ طنز
انواع طنز و شیوه دوبله آن در انیمیشن زوتوپیا(شهر حیوانات) براساس مدل مارتینز سیرا [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 209-225]
-
ترویج علم
تبیین الگوی ارتباطات عمومی علم در برنامهسازی علمی در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 34-62]
-
تکرار
مطالعه تطبیقی پیرنگ انشعابی در سینما و قصه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 221-247]
-
تلویزیون
بازکاوی فرهنگ سلبریتیگری و تعامل رسانه ملی با چهرهها [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 7-33]
-
تلویزیون
نشانهشناسی فرهنگی برنامههای شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 191-226]
-
تلویزیون
بررسی هویتهای کودک مطلوب گفتمان انقلاب اسلامی در شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 109-138]
-
تلویزیون
برساخت هویتِ ایرانیِ مهاجر در تلویزیون ایالات متحده؛مطالعه موردی سریال میهن [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 185-221]
-
تلویزیون
راهکارهای نقشآفرینی شبکه سبلان در توسعه اقتصادی استان اردبیل [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 139-162]
-
تلویزیون
شناسایی راهبردهای رسانهای سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالمندی موفق و فعال [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 249-278]
-
تهدید وجهه
جلوههای بیادبی کلامی در تلویزیون در چارچوب نظریة گفتمان کالپپر مطالعه موردی: سریال «مادرانه» [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 227-252]
-
توسعه اقتصادی
راهکارهای نقشآفرینی شبکه سبلان در توسعه اقتصادی استان اردبیل [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 139-162]
ج
-
جامعة شبکهای
ظهور «خبر جعلی» در «عصر پساحقیقت» ؛ اهداف و پیامدها [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 59-85]
-
جهان سینتتیک
سنخبندی نظریات مربوط به بازیهای رایانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 271-307]
ح
-
حجاب برتر
بازنمایی زنان چادری در سریالهای تلویزیونی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 183-207]
د
-
دوبله
انواع طنز و شیوه دوبله آن در انیمیشن زوتوپیا(شهر حیوانات) براساس مدل مارتینز سیرا [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 209-225]
-
دورای جستجوگر
مطالعه جنبههای آموزش غیر مستقیم و بهبود هوش هیجانی کودکان پیش دبستان در مجموعه انیمیشنی دورای جستجوگر [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 79-108]
-
دیپلماسی عمومی
دیپلماسی عمومی برای کودکان: مطالعه موردی پویانمایی های والت دیزنی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 133-158]
ر
-
رادیو
شیوههای استفاده از بازیهای سنتی و بومی ایرانی در تولید مسابقات رادیویی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 105-132]
-
راهبرد
شناسایی راهبردهای رسانهای سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالمندی موفق و فعال [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 249-278]
-
رسانه
شام رسانه ای برای جذب مخاطب؛ مطالعه موردی برنامه "بفرمایید شام" [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 251-270]
-
رسانه
شناسایی مؤلفه های کلیدی و پیشرانهای سرگرمی در بستر سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 163-189]
-
رسانه خدمت عمومی
تدوین شاخصهای ارزیابی استراتژیک رسانه خدمت عمومی در حوزۀ فنی و زیرساخت صداوسیما [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 151-183]
-
رسانه ملی
راهکارهای ارتقاء جایگاه رسانۀ ملی در سپهر رسانهای کشور با تأکید بر شبکههای تلویزیونی فارسیزبان [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 7-32]
-
رسانههای اجتماعی
ظهور «خبر جعلی» در «عصر پساحقیقت» ؛ اهداف و پیامدها [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 59-85]
-
روایت سینمایی
مطالعه تطبیقی پیرنگ انشعابی در سینما و قصه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 221-247]
-
ریاست جمهوری
تحلیل استعارههای مفهومی مناظرههای تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 77-103]
ز
-
زاویه دید
مطالعه تطبیقی پیرنگ انشعابی در سینما و قصه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 221-247]
-
زبان مازندرانی
راهکارهای مقابله با موانع کاربرد زبانهای محلی و شکل گیری هویت قومی در شبکههای استانی صداوسیما [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 159-181]
-
زبان معیار
راهکارهای مقابله با موانع کاربرد زبانهای محلی و شکل گیری هویت قومی در شبکههای استانی صداوسیما [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 159-181]
-
زیباییشناسی
«تحلیل روایت پویانمایی تلویزیونی با تأکید بر زیباییشناسی ساختار عناصر بصری؛ مطالعه موردی فیلم قاصدک» [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 7-33]
ژ
-
ژرار ژنت
«تحلیل روایت پویانمایی تلویزیونی با تأکید بر زیباییشناسی ساختار عناصر بصری؛ مطالعه موردی فیلم قاصدک» [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 7-33]
س
-
سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی
راهکارهای کاهش هزینههای جاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 157-190]
-
سالمندی فعال
شناسایی راهبردهای رسانهای سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالمندی موفق و فعال [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 249-278]
-
سالمندی موفق
شناسایی راهبردهای رسانهای سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالمندی موفق و فعال [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 249-278]
-
سبک زندگی
بازنمایی مصرف در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (شبکه اول و دوم سیما) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 191-219]
-
سبک زندگی و مخاطب
شام رسانه ای برای جذب مخاطب؛ مطالعه موردی برنامه "بفرمایید شام" [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 251-270]
-
سپهر رسانهای
راهکارهای ارتقاء جایگاه رسانۀ ملی در سپهر رسانهای کشور با تأکید بر شبکههای تلویزیونی فارسیزبان [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 7-32]
-
سرگرمی
شناسایی مؤلفه های کلیدی و پیشرانهای سرگرمی در بستر سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 163-189]
-
سریال «مادرانه»
جلوههای بیادبی کلامی در تلویزیون در چارچوب نظریة گفتمان کالپپر مطالعه موردی: سریال «مادرانه» [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 227-252]
-
سریالهای تلویزیونی
بازنمایی زنان چادری در سریالهای تلویزیونی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 183-207]
-
سلبریتی
بازکاوی فرهنگ سلبریتیگری و تعامل رسانه ملی با چهرهها [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 7-33]
-
سیاست ـ سرگرمی
سیاست ـ سرگرمی در شبکه ماهوارهای «من و تو» تحلیل گفتمان انتقادی پنج فیلم مستند [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 9-30]
-
سیمای جمهوری اسلامی ایران
بازنمایی زنان چادری در سریالهای تلویزیونی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 183-207]
-
سیمای جمهوری اسلامی ایران
شناسایی راهبردهای رسانهای سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالمندی موفق و فعال [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 249-278]
-
سیمای جمهوری اسلامی ایران
شناسایی مؤلفه های کلیدی و پیشرانهای سرگرمی در بستر سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 163-189]
-
سینما
رابطه میان هویتِ مقاومت و قدرت نرم(مطالعه موردی سینمای فلسطین) [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 35-58]
ش
-
شبکه استانی
راهکارهای مقابله با موانع کاربرد زبانهای محلی و شکل گیری هویت قومی در شبکههای استانی صداوسیما [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 159-181]
-
شبکه اول و دوم سیما
بازنمایی مصرف در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (شبکه اول و دوم سیما) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 191-219]
-
شبکه تلویزیونی سبلان
راهکارهای نقشآفرینی شبکه سبلان در توسعه اقتصادی استان اردبیل [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 139-162]
-
شبکه کودک سیما
نشانهشناسی فرهنگی برنامههای شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 191-226]
-
شبکه کودک سیما
بررسی هویتهای کودک مطلوب گفتمان انقلاب اسلامی در شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 109-138]
-
شبکه ماهوارهای «من و تو»
سیاست ـ سرگرمی در شبکه ماهوارهای «من و تو» تحلیل گفتمان انتقادی پنج فیلم مستند [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 9-30]
-
شبکههای ماهوارهای فارسیزبان
راهکارهای ارتقاء جایگاه رسانۀ ملی در سپهر رسانهای کشور با تأکید بر شبکههای تلویزیونی فارسیزبان [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 7-32]
-
شبکۀ تلویزیونی ماهوارهای
شام رسانه ای برای جذب مخاطب؛ مطالعه موردی برنامه "بفرمایید شام" [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 251-270]
-
شخصیتپردازی
الگوهای بسط شخصیت در مجموعه تلویزیونی فارگو [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 63-82]
-
شخصیت پردازی
شیوههای طراحی شخصیت فانتزی در مجموعه های انیمیشن تلویزیونی(مطالعهی موردی انیمیشنهای آنسوی دیوار باغ و آریو ) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 57-78]
-
شک گرایی
خوانش فلسفی از فیلم ماتریکس بر اساس مکتب شک گرایی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 108-133]
-
شهرت
بازکاوی فرهنگ سلبریتیگری و تعامل رسانه ملی با چهرهها [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 7-33]
ص
-
صداوسیما
بازکاوی فرهنگ سلبریتیگری و تعامل رسانه ملی با چهرهها [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 7-33]
-
صداوسیما
تدوین شاخصهای ارزیابی استراتژیک رسانه خدمت عمومی در حوزۀ فنی و زیرساخت صداوسیما [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 151-183]
-
صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
بررسی نقش قابلیتهای فناوری در پیادهسازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 31-52]
-
صدا و سیمای مرکز فارس
آسیب های نظام حقوق ودستمزد در صنایع خلاق با هدف نگهداشت کارکنان دانشی سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه :صدا و سیمای مرکز فارس) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 33-55]
-
صنایع خلاقه
آسیب های نظام حقوق ودستمزد در صنایع خلاق با هدف نگهداشت کارکنان دانشی سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه :صدا و سیمای مرکز فارس) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 33-55]
-
صنایع فرهنگی
واکاوی نظام إرتقاء کیفیت در فعالیتها و تولیدات رسانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 117-149]
ع
-
عصر پساحقیقت
ظهور «خبر جعلی» در «عصر پساحقیقت» ؛ اهداف و پیامدها [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 59-85]
-
عناصر بصری
«تحلیل روایت پویانمایی تلویزیونی با تأکید بر زیباییشناسی ساختار عناصر بصری؛ مطالعه موردی فیلم قاصدک» [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 7-33]
غ
-
غوطهوری
سنخبندی نظریات مربوط به بازیهای رایانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 271-307]
ف
-
فارگو
الگوهای بسط شخصیت در مجموعه تلویزیونی فارگو [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 63-82]
-
فانتزی
شیوههای طراحی شخصیت فانتزی در مجموعه های انیمیشن تلویزیونی(مطالعهی موردی انیمیشنهای آنسوی دیوار باغ و آریو ) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 57-78]
-
فرهنگ عامه
شیوههای استفاده از بازیهای سنتی و بومی ایرانی در تولید مسابقات رادیویی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 105-132]
-
فعالیت و تولید رسانهای
واکاوی نظام إرتقاء کیفیت در فعالیتها و تولیدات رسانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 117-149]
-
فلسطین
رابطه میان هویتِ مقاومت و قدرت نرم(مطالعه موردی سینمای فلسطین) [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 35-58]
-
فناوری اطلاعات
بررسی نقش قابلیتهای فناوری در پیادهسازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 31-52]
-
فنی و زیرساخت
تدوین شاخصهای ارزیابی استراتژیک رسانه خدمت عمومی در حوزۀ فنی و زیرساخت صداوسیما [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 151-183]
-
فیلم داستانی
سبک ماکیومنتری؛ از دگرگونی فرم مستند تا واژگونی ادعای بازنمایی واقعیت [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 53-76]
-
فیلم ماتریکس
خوانش فلسفی از فیلم ماتریکس بر اساس مکتب شک گرایی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 108-133]
-
فیلم مستند
سیاست ـ سرگرمی در شبکه ماهوارهای «من و تو» تحلیل گفتمان انتقادی پنج فیلم مستند [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 9-30]
-
فیلم مستند
سبک ماکیومنتری؛ از دگرگونی فرم مستند تا واژگونی ادعای بازنمایی واقعیت [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 53-76]
ق
-
قدرت نرم
رابطه میان هویتِ مقاومت و قدرت نرم(مطالعه موردی سینمای فلسطین) [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 35-58]
-
قرآن
مطالعه تطبیقی پیرنگ انشعابی در سینما و قصه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 221-247]
-
قصد خرید
تأثیر استفاده از تأیید کنندههای مشهور در پیامهای بازرگانی تلویزیون بر نگرش و قصد خرید مخاطبان [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 253-277]
-
قصه حضرت موسی (ع)
مطالعه تطبیقی پیرنگ انشعابی در سینما و قصه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 221-247]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
تدوین شاخصهای ارزیابی استراتژیک رسانه خدمت عمومی در حوزۀ فنی و زیرساخت صداوسیما [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 151-183]
-
کارکنان دانشی سازمان رسانه ای
آسیب های نظام حقوق ودستمزد در صنایع خلاق با هدف نگهداشت کارکنان دانشی سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه :صدا و سیمای مرکز فارس) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 33-55]
-
کاهش هزینه
راهکارهای کاهش هزینههای جاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 157-190]
-
کلید واژهها: پویانمایی
«تحلیل روایت پویانمایی تلویزیونی با تأکید بر زیباییشناسی ساختار عناصر بصری؛ مطالعه موردی فیلم قاصدک» [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 7-33]
-
کودک
نشانهشناسی فرهنگی برنامههای شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 191-226]
-
کودک
بررسی هویتهای کودک مطلوب گفتمان انقلاب اسلامی در شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 109-138]
-
کودکان
دیپلماسی عمومی برای کودکان: مطالعه موردی پویانمایی های والت دیزنی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 133-158]
گ
-
گفتمان
سیاست ـ سرگرمی در شبکه ماهوارهای «من و تو» تحلیل گفتمان انتقادی پنج فیلم مستند [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 9-30]
-
گفتمان انقلاب اسلامی
بررسی هویتهای کودک مطلوب گفتمان انقلاب اسلامی در شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 109-138]
-
گفتمان سلامت
چگونگی بازنمایی بدن در گفتمانهای لذت و خوشایندی، سلامت و منزلت در آگهیهای بازرگانی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 134-156]
-
گفتمان لذت
چگونگی بازنمایی بدن در گفتمانهای لذت و خوشایندی، سلامت و منزلت در آگهیهای بازرگانی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 134-156]
-
گفتمان منزلت
چگونگی بازنمایی بدن در گفتمانهای لذت و خوشایندی، سلامت و منزلت در آگهیهای بازرگانی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 134-156]
ل
-
لوتمان
نشانهشناسی فرهنگی برنامههای شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 191-226]
-
لیکاف و جانسون
تحلیل استعارههای مفهومی مناظرههای تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 77-103]
م
-
ماکیومنتری
سبک ماکیومنتری؛ از دگرگونی فرم مستند تا واژگونی ادعای بازنمایی واقعیت [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 53-76]
-
متقاعدسازی
تحلیل انتقادی استعارهها در مناظرههای تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری 1396 ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 227-252]
-
متن سایبری
سنخبندی نظریات مربوط به بازیهای رایانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 271-307]
-
مجموعههای تلویزیونی
الگوهای بسط شخصیت در مجموعه تلویزیونی فارگو [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 63-82]
-
مدیریت راهبردی
راهکارهای کاهش هزینههای جاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 157-190]
-
مدیریت رسانه
راهکارهای ارتقاء جایگاه رسانۀ ملی در سپهر رسانهای کشور با تأکید بر شبکههای تلویزیونی فارسیزبان [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 7-32]
-
مدیریت مناظره
تبیین الگوی انتخاب راهبرد کنش گفتگویی توسط مناظره کنندگان مورد مطالعه: مناظرههای انتخاباتی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 83-107]
-
مسابقات رادیویی
شیوههای استفاده از بازیهای سنتی و بومی ایرانی در تولید مسابقات رادیویی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 105-132]
-
مسابقه
شیوههای استفاده از بازیهای سنتی و بومی ایرانی در تولید مسابقات رادیویی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 105-132]
-
مشروعیت
تحلیل انتقادی استعارهها در مناظرههای تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری 1396 ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 227-252]
-
مصرف
بازنمایی مصرف در تبلیغات بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران (شبکه اول و دوم سیما) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 191-219]
-
مصرف رسانه ای
راهکارهای ارتقاء جایگاه رسانۀ ملی در سپهر رسانهای کشور با تأکید بر شبکههای تلویزیونی فارسیزبان [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 7-32]
-
مناظره انتخاباتی
تحلیل استعارههای مفهومی مناظرههای تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 77-103]
-
مناظره انتخاباتی
تبیین الگوی انتخاب راهبرد کنش گفتگویی توسط مناظره کنندگان مورد مطالعه: مناظرههای انتخاباتی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 83-107]
-
مناظره تلویزیونی
تبیین الگوی انتخاب راهبرد کنش گفتگویی توسط مناظره کنندگان مورد مطالعه: مناظرههای انتخاباتی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 83-107]
-
مناظره کننده
تبیین الگوی انتخاب راهبرد کنش گفتگویی توسط مناظره کنندگان مورد مطالعه: مناظرههای انتخاباتی [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 83-107]
-
مناظرههای تلویزیونی
تحلیل انتقادی استعارهها در مناظرههای تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری 1396 ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 227-252]
-
منبع نشانهای
برساخت هویتِ ایرانیِ مهاجر در تلویزیون ایالات متحده؛مطالعه موردی سریال میهن [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 185-221]
ن
-
نشانهشناسی
دیپلماسی عمومی برای کودکان: مطالعه موردی پویانمایی های والت دیزنی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 133-158]
-
نشانهشناسی
نشانهشناسی فرهنگی برنامههای شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 191-226]
-
نشانهشناسی اجتماعی
برساخت هویتِ ایرانیِ مهاجر در تلویزیون ایالات متحده؛مطالعه موردی سریال میهن [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 185-221]
-
نشانهشناسی فرهنگی
نشانهشناسی فرهنگی برنامههای شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 191-226]
-
نظام ارتقای کیفیت
واکاوی نظام إرتقاء کیفیت در فعالیتها و تولیدات رسانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 117-149]
-
نظام جبران خدمات
آسیب های نظام حقوق ودستمزد در صنایع خلاق با هدف نگهداشت کارکنان دانشی سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه :صدا و سیمای مرکز فارس) [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 33-55]
-
نظریة گفتمانی
جلوههای بیادبی کلامی در تلویزیون در چارچوب نظریة گفتمان کالپپر مطالعه موردی: سریال «مادرانه» [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 227-252]
-
نظریه استعاره مفهومی
تحلیل استعارههای مفهومی مناظرههای تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 77-103]
-
نظریههای یادگیری
مطالعه جنبههای آموزش غیر مستقیم و بهبود هوش هیجانی کودکان پیش دبستان در مجموعه انیمیشنی دورای جستجوگر [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 79-108]
-
نگرش به برند
تأثیر استفاده از تأیید کنندههای مشهور در پیامهای بازرگانی تلویزیون بر نگرش و قصد خرید مخاطبان [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 253-277]
-
نگرش نسبت به تبلیغات
تأثیر استفاده از تأیید کنندههای مشهور در پیامهای بازرگانی تلویزیون بر نگرش و قصد خرید مخاطبان [دوره 13، شماره 30، 1398، صفحه 253-277]
-
نوآوری باز
بررسی نقش قابلیتهای فناوری در پیادهسازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 31-52]
و
-
واقعیت سایبر
سنخبندی نظریات مربوط به بازیهای رایانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 271-307]
-
والت دیزنی
دیپلماسی عمومی برای کودکان: مطالعه موردی پویانمایی های والت دیزنی [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 133-158]
-
وانمود و وانموده
سنخبندی نظریات مربوط به بازیهای رایانهای [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 271-307]
ه
-
هوش هیجانی
مطالعه جنبههای آموزش غیر مستقیم و بهبود هوش هیجانی کودکان پیش دبستان در مجموعه انیمیشنی دورای جستجوگر [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 79-108]
-
هویت
برساخت هویتِ ایرانیِ مهاجر در تلویزیون ایالات متحده؛مطالعه موردی سریال میهن [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 185-221]
-
هویت قومی
راهکارهای مقابله با موانع کاربرد زبانهای محلی و شکل گیری هویت قومی در شبکههای استانی صداوسیما [دوره 13، شماره 29، 1398، صفحه 159-181]
-
هویت کودکی
بررسی هویتهای کودک مطلوب گفتمان انقلاب اسلامی در شبکه کودک سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 32، 1398، صفحه 109-138]
-
هویت مقاومت
رابطه میان هویتِ مقاومت و قدرت نرم(مطالعه موردی سینمای فلسطین) [دوره 13، شماره 31، 1398، صفحه 35-58]