آ

  • آزادی کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]

  • آسیب شناسی آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]

  • آگهی بازرگانی برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]

  • آموزش مطالعۀ ظرفیت‌های رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برون‌مرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامه‌های آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]

  • آموزش شنیداری شیوه‌های مناسب تولید برنامه‌های آموزشی رادیو با تکیه‌بر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]

  • آموزش غیررسمی شیوه‌های مناسب تولید برنامه‌های آموزشی رادیو با تکیه‌بر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]

  • آینده‌پژوهی شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]

ا

  • اثربخشی سازمانی سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]

  • اخلاق اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]

  • اخلاق تبلیغات تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]

  • اخلاق رسانه تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]

  • ادبیات کودک کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]

  • ادراک ماشینی فراروی بر محدودیت‌های ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]

  • ارشاد تبلیغات‌بازرگانی و نظام انسان‌شناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]

  • اسطوره‌زدایی تحول برتری‌طلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلم‌های «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید» و «هشت نفرت‌انگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]

  • اسطوره‌سازی تحول برتری‌طلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلم‌های «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید» و «هشت نفرت‌انگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]

  • اصلاح‌طلبی تحلیل گفتمان انتقادی پیام‌های فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]

  • اصول‌گرایی تحلیل گفتمان انتقادی پیام‌های فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]

  • اطلاعات سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

  • اعتبار یابی تدوین و اعتباریابی اصول طراحی‌ موشن‌گرافیک‌های آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]

  • اقتدار کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]

  • اقتصاد رسانه طراحی مدل اقتصاد رسانه‌ای صنایع خلاّق در شبکه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]

  • الگوی اسلامی‌ایرانی پیشرفت به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 103-133]

  • الگوی نظام تبلیغاتی تبلیغات‌بازرگانی و نظام انسان‌شناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]

  • انتخاباتِ ریاست جمهوری مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی‌شان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]

  • انیمیشن کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]

  • اینستاگرام شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]

  • اینستاگرام مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]

ب

  • بازنمایی تحول برتری‌طلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلم‌های «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید» و «هشت نفرت‌انگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]

  • بازی دیجیتال روایت در بازیهای دیجیتال، نقش‌آفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]

  • بحران تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلم‌های دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانون‌گرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]

  • بدن برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]

  • برجسته ‏سازی چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانه‌های نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]

  • برنامه‌سازی رادیویی بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارت‌های ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]

  • برنامه‌های آموزشی رادیو شیوه‌های مناسب تولید برنامه‌های آموزشی رادیو با تکیه‌بر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]

  • بینامتنیت کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]

پ

  • پادکست مطالعۀ ظرفیت‌های رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برون‌مرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامه‌های آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]

  • پارس تودی مطالعۀ ظرفیت‌های رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برون‌مرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامه‌های آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]

  • پویا نمایی روایت در بازیهای دیجیتال، نقش‌آفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]

  • پویانمایی تدوین و اعتباریابی اصول طراحی‌ موشن‌گرافیک‌های آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]

ت

  • تئوری بیگ‌بنگ واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعه‌های تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعه‌های خانۀ سبز و تئوری بیگ‌بنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]

  • تبلیغات بازرگانی آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]

  • تبلیغات بازرگانی روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]

  • تبلیغات بازرگانی روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]

  • تبلیغات بازرگانی الگوی فرایندی شکل‌گیری و انتقال پیام‌های تبلیغاتی در رسانه ملی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 37-57]

  • تبلیغات بازرگانی تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]

  • تبلیغات بازرگانی به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 103-133]

  • تبلیغات بازرگانی اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]

  • تبلیغات تجاری به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 103-133]

  • تحقیق کمی روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]

  • تحقیق کیفی روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان انتقادی پیام‌های فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]

  • تحلیل محتوا روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]

  • تدلیس روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]

  • تدوین تدوین و اعتباریابی اصول طراحی‌ موشن‌گرافیک‌های آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]

  • ترندسازی چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانه‌های نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]

  • تغذیه یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامه‌های غذایی شبکه‌های ماهواره‌ای «من‌وتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]

  • تلویزیون چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانه‌های نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]

  • تلویزیون بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]

  • تلویزیون یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامه‌های غذایی شبکه‌های ماهواره‌ای «من‌وتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]

  • تلویزیون ایران چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]

  • تلویزیون دیجیتال چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]

  • توئیتر چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانه‌های نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]

  • توجه مخاطب بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]

  • توسعه برند آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]

  • توسعه درام واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعه‌های تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعه‌های خانۀ سبز و تئوری بیگ‌بنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]

  • توییتر شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]

ج

  • جامعه اطلاعاتی سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

چ

  • چاره‌اندیشی تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلم‌های دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانون‌گرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]

ح

  • حقوق و اخلاق تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]

خ

  • خانه سبز واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعه‌های تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعه‌های خانۀ سبز و تئوری بیگ‌بنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]

  • خبرگزاری صداوسیما شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]

  • خبرنگار سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

  • خوانش کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]

د

  • دادگاه تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلم‌های دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانون‌گرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]

  • داده سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

  • دبیر خبر سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

  • درک شنیداری مطالعۀ ظرفیت‌های رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برون‌مرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامه‌های آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]

  • دویچه وله مطالعۀ ظرفیت‌های رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برون‌مرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامه‌های آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]

ر

  • رسانه آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]

  • رسانه یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامه‌های غذایی شبکه‌های ماهواره‌ای «من‌وتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]

  • رسانه تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]

  • رسانه اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]

  • رسانه ملی آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]

  • رسانه ملی بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]

  • رسانه ملی الگوی فرایندی شکل‌گیری و انتقال پیام‌های تبلیغاتی در رسانه ملی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 37-57]

  • رسانه های جدید روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]

  • رقابت رسانه‌ای بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارت‌های ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]

  • رهبری سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]

  • روایت روایت در بازیهای دیجیتال، نقش‌آفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]

  • روایت تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلم‌های دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانون‌گرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]

  • روش تحقیق روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]

  • رویکرد فراترکیب طراحی مدل اقتصاد رسانه‌ای صنایع خلاّق در شبکه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]

  • ریک و مورتی کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]

ز

  • زبان فارسی مطالعۀ ظرفیت‌های رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برون‌مرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامه‌های آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]

  • زلزله کرمانشاه مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]

ژ

  • ژرار ژنت کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]

  • ژیگا ورتف فراروی بر محدودیت‌های ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]

س

  • سازمان صداوسیما سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]

  • سازمان صداوسیما   مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی‌شان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]

  • سبک V.A.K شیوه‌های مناسب تولید برنامه‌های آموزشی رادیو با تکیه‌بر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]

  • سبک رهبری سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]

  • سبک رهبری مشارکتی سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]

  • سبک زندگی یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامه‌های غذایی شبکه‌های ماهواره‌ای «من‌وتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]

  • سلبریتی مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]

  • سواد اطلاعاتی سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]

  • سیاست‌گذاری رابطه ویژگی‌های جامعه‌شناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]

  • سیاه‌پوستان تحول برتری‌طلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلم‌های «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید» و «هشت نفرت‌انگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]

  • سینما روایت در بازیهای دیجیتال، نقش‌آفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]

  • سینما ـ‌ چشم فراروی بر محدودیت‌های ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]

  • سینمای ایران تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلم‌های دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانون‌گرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]

ش

  • شبکه خبر شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]

  • شبکه طبرستان رابطه ویژگی‌های جامعه‌شناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]

  • شبکه‌های اجتماعی شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]

  • شبکه‌های اجتماعی مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]

  • شبکه‌های اجتماعی طراحی مدل اقتصاد رسانه‌ای صنایع خلاّق در شبکه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]

  • شبکه های اجتماعی مجازی چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانه‌های نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]

  • شبکه یک برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]

ص

  • صدا و سیما آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]

  • صدا و سیما رابطه ویژگی‌های جامعه‌شناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]

  • صنایع خلاّق طراحی مدل اقتصاد رسانه‌ای صنایع خلاّق در شبکه‌های اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]

ط

  • طراحی تدوین و اعتباریابی اصول طراحی‌ موشن‌گرافیک‌های آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]

ع

  • عدم قطعیت‌های کلیدی شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]

  • عوامل جامعه شناختی رابطه ویژگی‌های جامعه‌شناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]

ف

  • فرایند نشانگی ابژه واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعه‌های تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعه‌های خانۀ سبز و تئوری بیگ‌بنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]

  • فرهنگ یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامه‌های غذایی شبکه‌های ماهواره‌ای «من‌وتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]

  • فرهنگ بومی رابطه ویژگی‌های جامعه‌شناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]

  • فرهنگ توده به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 103-133]

  • فطرت تبلیغات‌بازرگانی و نظام انسان‌شناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]

  • فقه اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]

  • فناوری چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]

  • فنّاوری پروتزی فراروی بر محدودیت‌های ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]

ق

  • قواعد فقهی روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]

ک

  • کارکرد اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]

  • کالای ملی آسیب‌ شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]

  • کلاه قرمزی کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]

  • کلید واژه ها: تبلیغات بازرگانی تبلیغات‌بازرگانی و نظام انسان‌شناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]

  • کودک بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]

گ

  • گفتمان بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]

ل

  • لاکلا و موفه تحلیل گفتمان انتقادی پیام‌های فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]

م

  • متن کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]

  • مجموعه تلویزیونی واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعه‌های تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعه‌های خانۀ سبز و تئوری بیگ‌بنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]

  • مخاطب الگوی فرایندی شکل‌گیری و انتقال پیام‌های تبلیغاتی در رسانه ملی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 37-57]

  • مخاطبان روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]

  • مدرنیسم هنری فراروی بر محدودیت‌های ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]

  • مدیریت تصویر مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی‌شان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]

  • مدیریت توجه بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]

  • مدیریت جهادی تحلیل گفتمان انتقادی پیام‌های فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]

  • مستندهای تبلیغاتی مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی‌شان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]

  • مشارکت اجتماعی مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]

  • منازعه بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]

  • مهارت‌های ارتباطی خانواده بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارت‌های ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]

  • موشن‌گرافیک های آموزشی تدوین و اعتباریابی اصول طراحی‌ موشن‌گرافیک‌های آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]

  • مونتاژ فراروی بر محدودیت‌های ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]

ن

  • نجش روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]

  • نشانه‌شناسی برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]

  • نشانه‌شناسی تحول برتری‌طلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلم‌های «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید» و «هشت نفرت‌انگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]

  • نشانه‌شناسی تصویر مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتی‌شان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]

  • نشانه‌شناسی مکان واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعه‌های تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعه‌های خانۀ سبز و تئوری بیگ‌بنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]

  • نشانه ـ معناشناسی کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]

  • نظام انسان‌شناختی تبلیغات‌بازرگانی و نظام انسان‌شناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]

  • نظام‏ گفتمانی شناختی کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]

  • نظام نشانه ای بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]

  • نظریه داده محور بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارت‌های ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]

  • نظریه زمینه‌ای بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]

  • نقش‌آفرینی روایت در بازیهای دیجیتال، نقش‌آفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]

  • نیروهای پیشران شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]

و

  • ولایت‌مداری تحلیل گفتمان انتقادی پیام‌های فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]

ه

  • هالیوود تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلم‌های دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانون‌گرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]

  • هالیوود مقدمه تحول برتری‌طلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلم‌های «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام می‌آید» و «هشت نفرت‌انگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]

  • هشتگ چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانه‌های نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]

  • همگرایی چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]

  • هنجار اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]

ی

  • یادگیری اجتماعی یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامه‌های غذایی شبکه‌های ماهواره‌ای «من‌وتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]

  • یادگیری شنیداری شیوه‌های مناسب تولید برنامه‌های آموزشی رادیو با تکیه‌بر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]