آ
-
آزادی
کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]
-
آسیب شناسی
آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]
-
آگهی بازرگانی
برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]
-
آموزش
مطالعۀ ظرفیتهای رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برونمرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامههای آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]
-
آموزش شنیداری
شیوههای مناسب تولید برنامههای آموزشی رادیو با تکیهبر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]
-
آموزش غیررسمی
شیوههای مناسب تولید برنامههای آموزشی رادیو با تکیهبر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]
-
آیندهپژوهی
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]
ا
-
اثربخشی سازمانی
سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمانهای رسانهای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]
-
اخلاق
اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]
-
اخلاق تبلیغات
تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]
-
اخلاق رسانه
تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]
-
ادبیات کودک
کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]
-
ادراک ماشینی
فراروی بر محدودیتهای ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]
-
ارشاد
تبلیغاتبازرگانی و نظام انسانشناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]
-
اسطورهزدایی
تحول برتریطلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلمهای «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام میآید» و «هشت نفرتانگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]
-
اسطورهسازی
تحول برتریطلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلمهای «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام میآید» و «هشت نفرتانگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]
-
اصلاحطلبی
تحلیل گفتمان انتقادی پیامهای فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]
-
اصولگرایی
تحلیل گفتمان انتقادی پیامهای فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]
-
اطلاعات
سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
-
اعتبار یابی
تدوین و اعتباریابی اصول طراحی موشنگرافیکهای آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]
-
اقتدار
کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]
-
اقتصاد رسانه
طراحی مدل اقتصاد رسانهای صنایع خلاّق در شبکههای اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]
-
الگوی اسلامیایرانی پیشرفت
به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 103-133]
-
الگوی نظام تبلیغاتی
تبلیغاتبازرگانی و نظام انسانشناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]
-
انتخاباتِ ریاست جمهوری
مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتیشان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]
-
انیمیشن
کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]
-
اینستاگرام
شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکههای اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]
-
اینستاگرام
مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]
ب
-
بازنمایی
تحول برتریطلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلمهای «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام میآید» و «هشت نفرتانگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]
-
بازی دیجیتال
روایت در بازیهای دیجیتال، نقشآفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]
-
بحران
تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلمهای دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانونگرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]
-
بدن
برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]
-
برجسته سازی
چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانههای نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]
-
برنامهسازی رادیویی
بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارتهای ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]
-
برنامههای آموزشی رادیو
شیوههای مناسب تولید برنامههای آموزشی رادیو با تکیهبر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]
-
بینامتنیت
کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]
پ
-
پادکست
مطالعۀ ظرفیتهای رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برونمرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامههای آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]
-
پارس تودی
مطالعۀ ظرفیتهای رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برونمرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامههای آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]
-
پویا نمایی
روایت در بازیهای دیجیتال، نقشآفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]
-
پویانمایی
تدوین و اعتباریابی اصول طراحی موشنگرافیکهای آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]
ت
-
تئوری بیگبنگ
واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعههای تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعههای خانۀ سبز و تئوری بیگبنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]
-
تبلیغات بازرگانی
آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]
-
تبلیغات بازرگانی
روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]
-
تبلیغات بازرگانی
روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]
-
تبلیغات بازرگانی
الگوی فرایندی شکلگیری و انتقال پیامهای تبلیغاتی در رسانه ملی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 37-57]
-
تبلیغات بازرگانی
تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]
-
تبلیغات بازرگانی
به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 103-133]
-
تبلیغات بازرگانی
اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]
-
تبلیغات تجاری
به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 103-133]
-
تحقیق کمی
روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]
-
تحقیق کیفی
روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان انتقادی پیامهای فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]
-
تحلیل محتوا
روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]
-
تدلیس
روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]
-
تدوین
تدوین و اعتباریابی اصول طراحی موشنگرافیکهای آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]
-
ترندسازی
چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانههای نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]
-
تغذیه
یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامههای غذایی شبکههای ماهوارهای «منوتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]
-
تلویزیون
چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانههای نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]
-
تلویزیون
بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامههای کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]
-
تلویزیون
یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامههای غذایی شبکههای ماهوارهای «منوتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]
-
تلویزیون ایران
چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]
-
تلویزیون دیجیتال
چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]
-
توئیتر
چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانههای نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]
-
توجه مخاطب
بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]
-
توسعه برند
آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]
-
توسعه درام
واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعههای تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعههای خانۀ سبز و تئوری بیگبنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]
-
توییتر
شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکههای اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]
ج
-
جامعه اطلاعاتی
سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
چ
-
چارهاندیشی
تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلمهای دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانونگرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]
ح
-
حقوق و اخلاق
تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]
خ
-
خانه سبز
واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعههای تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعههای خانۀ سبز و تئوری بیگبنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]
-
خبرگزاری صداوسیما
شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکههای اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]
-
خبرنگار
سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
-
خوانش
کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]
د
-
دادگاه
تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلمهای دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانونگرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]
-
داده
سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
-
دبیر خبر
سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
-
درک شنیداری
مطالعۀ ظرفیتهای رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برونمرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامههای آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]
-
دویچه وله
مطالعۀ ظرفیتهای رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برونمرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامههای آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]
ر
-
رسانه
آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]
-
رسانه
یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامههای غذایی شبکههای ماهوارهای «منوتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]
-
رسانه
تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 11-36]
-
رسانه
اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]
-
رسانه ملی
آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]
-
رسانه ملی
بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]
-
رسانه ملی
الگوی فرایندی شکلگیری و انتقال پیامهای تبلیغاتی در رسانه ملی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 37-57]
-
رسانه های جدید
روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]
-
رقابت رسانهای
بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارتهای ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]
-
رهبری
سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمانهای رسانهای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]
-
روایت
روایت در بازیهای دیجیتال، نقشآفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]
-
روایت
تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلمهای دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانونگرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]
-
روش تحقیق
روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]
-
رویکرد فراترکیب
طراحی مدل اقتصاد رسانهای صنایع خلاّق در شبکههای اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]
-
ریک و مورتی
کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]
ز
-
زبان فارسی
مطالعۀ ظرفیتهای رسانۀ شنیداری پادکست برای آموزش زبان فارسی در رادیوهای برونمرزی صداوسیما (مطالعۀ موردی: برنامههای آموزش زبان در رادیوهای دویچه وله و پارس تودی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 157-180]
-
زلزله کرمانشاه
مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]
س
-
سازمان صداوسیما
سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمانهای رسانهای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]
-
سازمان صداوسیما
مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتیشان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]
-
سبک V.A.K
شیوههای مناسب تولید برنامههای آموزشی رادیو با تکیهبر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]
-
سبک رهبری
سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمانهای رسانهای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]
-
سبک رهبری مشارکتی
سبک رهبری مشارکتی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی در سازمانهای رسانهای با تأکید بر سازمان صداوسیما [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 129-166]
-
سبک زندگی
یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامههای غذایی شبکههای ماهوارهای «منوتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]
-
سلبریتی
مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]
-
سواد اطلاعاتی
سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
-
سیاستگذاری
رابطه ویژگیهای جامعهشناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]
-
سیاهپوستان
تحول برتریطلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلمهای «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام میآید» و «هشت نفرتانگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]
-
سینما
روایت در بازیهای دیجیتال، نقشآفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]
-
سینما ـ چشم
فراروی بر محدودیتهای ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]
-
سینمای ایران
تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلمهای دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانونگرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]
ش
-
شبکه خبر
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]
-
شبکه طبرستان
رابطه ویژگیهای جامعهشناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]
-
شبکههای اجتماعی
شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت حضور خبرگزاری صداوسیما در شبکههای اجتماعی(اینستاگرام و توییتر) [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 87-121]
-
شبکههای اجتماعی
مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]
-
شبکههای اجتماعی
طراحی مدل اقتصاد رسانهای صنایع خلاّق در شبکههای اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانههای نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]
-
شبکه یک
برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]
ص
-
صدا و سیما
آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]
-
صدا و سیما
رابطه ویژگیهای جامعهشناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]
-
صنایع خلاّق
طراحی مدل اقتصاد رسانهای صنایع خلاّق در شبکههای اجتماعی [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 61-86]
ط
-
طراحی
تدوین و اعتباریابی اصول طراحی موشنگرافیکهای آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]
ع
-
عدم قطعیتهای کلیدی
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]
-
عوامل جامعه شناختی
رابطه ویژگیهای جامعهشناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]
ف
-
فرایند نشانگی ابژه
واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعههای تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعههای خانۀ سبز و تئوری بیگبنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]
-
فرهنگ
یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامههای غذایی شبکههای ماهوارهای «منوتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]
-
فرهنگ بومی
رابطه ویژگیهای جامعهشناختی شهروندان ساری و تماشای شبکۀ استانی طبرستان [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 81-106]
-
فرهنگ توده
به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 103-133]
-
فطرت
تبلیغاتبازرگانی و نظام انسانشناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]
-
فقه
اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]
-
فناوری
چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]
-
فنّاوری پروتزی
فراروی بر محدودیتهای ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]
ق
-
قواعد فقهی
روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]
ک
-
کارکرد
اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]
-
کالای ملی
آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 35-58]
-
کلاه قرمزی
کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]
-
کلید واژه ها: تبلیغات بازرگانی
تبلیغاتبازرگانی و نظام انسانشناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]
-
کودک
بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامههای کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]
گ
-
گفتمان
بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامههای کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]
ل
-
لاکلا و موفه
تحلیل گفتمان انتقادی پیامهای فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]
م
-
متن
کارکرد بینامتنیت در پویانمایی براساس نظریه ژرار ژنت با مطالعه موردی بر پویانمایی سریالی ریک و مورتی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 31-56]
-
مجموعه تلویزیونی
واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعههای تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعههای خانۀ سبز و تئوری بیگبنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]
-
مخاطب
الگوی فرایندی شکلگیری و انتقال پیامهای تبلیغاتی در رسانه ملی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 37-57]
-
مخاطبان
روش شناسی تحقیق علمی در تبلیغات بازرگانی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 169-200]
-
مدرنیسم هنری
فراروی بر محدودیتهای ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]
-
مدیریت تصویر
مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتیشان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]
-
مدیریت توجه
بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]
-
مدیریت جهادی
تحلیل گفتمان انتقادی پیامهای فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]
-
مستندهای تبلیغاتی
مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتیشان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]
-
مشارکت اجتماعی
مشارکت اجتماعی ایرانیان در اینستاگرام از منظر رسانه و فرهنگ: با بررسی موردی زلزلۀ کرمانشاه [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 161-192]
-
منازعه
بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامههای کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]
-
مهارتهای ارتباطی خانواده
بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارتهای ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]
-
موشنگرافیک های آموزشی
تدوین و اعتباریابی اصول طراحی موشنگرافیکهای آموزشی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 107-132]
-
مونتاژ
فراروی بر محدودیتهای ادراک انسانی بواسطه تکنولوژی پروتزی سینمایی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 81-102]
ن
-
نجش
روند پژوهی رعایت قواعد و موضوعات فقهی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 65-88]
-
نشانهشناسی
برساخت بدن در تلویزیون (مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکه یک سیمای ملی) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 33-64]
-
نشانهشناسی
تحول برتریطلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلمهای «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام میآید» و «هشت نفرتانگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]
-
نشانهشناسی تصویر
مدیریت تصویر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در مستندهای تبلیغاتیشان (سال 1396) [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 189-224]
-
نشانهشناسی مکان
واکاوی فرایند نشانگی ابژه در توسعه درام مجموعههای تلویزیونی (مورد کاوی: مجموعههای خانۀ سبز و تئوری بیگبنگ) [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 7-32]
-
نشانه ـ معناشناسی
کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]
-
نظام انسانشناختی
تبلیغاتبازرگانی و نظام انسانشناختی اسلامی [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 201-226]
-
نظام گفتمانی شناختی
کاربست نظام گفتمانی شناختی در تحلیل نمایشی از مجموعه کلاه قرمزی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 103-128]
-
نظام نشانه ای
بازنمایی پساساختاری مفهوم کودکی در برنامههای کودک و نوجوان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دهه هشتاد [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 57-80]
-
نظریه داده محور
بررسی جایگاه رادیو در آموزش و ارتقای مهارتهای ارتباطی حوزۀ خانواده [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 59-80]
-
نظریه زمینهای
بازشناسی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 193-221]
-
نقشآفرینی
روایت در بازیهای دیجیتال، نقشآفرینی و تاثیر آنها بر پویانمایی های بلند سینمایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 1-29]
-
نیروهای پیشران
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده شبکه خبر در افق ده ساله [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 33-59]
و
-
ولایتمداری
تحلیل گفتمان انتقادی پیامهای فرهنگی و سیاسی بیلبوردهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 181-207]
ه
-
هالیوود
تحلیل ساختاری الگوی فرهنگی روایت در فیلمهای دادگاهی هالیوود و سینمای ایران از جنبه قانونگرایی [دوره 14، شماره 35، 1399، صفحه 133-188]
-
هالیوود مقدمه
تحول برتریطلبی در بازنمایی روابط «سیاه» و «سفید» در هالیوود (مطالعه موردی فیلمهای «تولد یک ملت»، «حدس بزن چه کسی برای شام میآید» و «هشت نفرتانگیز») [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 89-114]
-
هشتگ
چالش های نظری در گذار از رسانه های سنتی به رسانههای نوین؛ ترندسازی توئیتری در برابر برجسته سازی تلویزیونی [دوره 14، شماره 34، 1399، صفحه 7-34]
-
همگرایی
چالشهای تلویزیون ایران در مواجهه با تحولات فناورانه دیجیتال [دوره 14، شماره 33، 1399، صفحه 115-156]
-
هنجار
اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام [دوره 14، ویژه نامه رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، 1399، صفحه 59-101]
ی
-
یادگیری اجتماعی
یادگیری فرهنگی ـ اجتماعی از طریق برنامههای غذایی شبکههای ماهوارهای «منوتو» و «جم فود» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 123-160]
-
یادگیری شنیداری
شیوههای مناسب تولید برنامههای آموزشی رادیو با تکیهبر سبک یادگیری «V.A.K» [دوره 14، شماره 36، 1399، صفحه 9-32]