آ
-
آموزش رسانانه ای
شیوههای تقویت خداباوری کودک در تلویزیون (رسانه ملی و کودکان طیف سنی 4-7 سال) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 29-5]
ا
-
اثر سومشخص
اعتبارسنجی اثر سومشخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامههای تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]
-
اجارهنشینها
تجسم مکان در سینمای داریوش مهرجویی (مطالعۀ موردی: «خانه» در فیلمهای اجارهنشینها و مهمان مامان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 89-69]
-
ارزشهای فرهنگی-اجتماعی
تأثیر تماشای تلویزیون بر ارزشهای فرهنگی -اجتماعی زنان ساکن مهاباد [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 67-33]
-
اعتماد
صدا و سیما؛ شرایط و زمینههای تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]
-
افراد مشهور
مدلسازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]
-
اقتباس
قابلیت های داستان های کتاب »داستان راستان«؛ برای اقتباس فیلمنامه بر پایه درام ارسطویی [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 204-173]
-
الگوی روایت
ظرفیتهای دستور روایت تزوتان تودوروف در تحلیل پیرنگ سریالهای داستانی (با مطالعه موردی سریال «چیزهای عجیب») [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 41-62]
-
اینستاگرام
مدلسازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]
ب
-
بازبینه
طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]
-
بازنمایی جنگ
بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامههای رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
-
بازنمایی سبک زندگی
شبکههای استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]
-
برجام
تحلیل گفتمان سایت خبری بیبیسی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]
-
برنامه سازی تلویزیونی
شناسایی عوامل مؤثر بر محبوبیت عروسکهای تلویزیونی: (مطالعه موردی: کلاه قرمزی و جناب خان) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 74-57]
-
بیبیسی فارسی
تحلیل گفتمان سایت خبری بیبیسی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]
-
بیبیسی فارسی
مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه خبر و بیبیسی فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]
پ
-
پوشش خبری
تحلیل گفتمان سایت خبری بیبیسی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]
-
پویانمایی
تحلیل ادراک خوانش از رسانه تلویزیون توسط مخاطبان نوجوان پایههای تحصیلی دهم تا دوازدهم؛ (مطالعۀ موردی: مجموعه پویانمایی کیخان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 116-91]
-
پیشگیری
نقش تلویزیون در پیشگیری از ارتکاب جرم (مطالعه موردی : شهر بندرعباس) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 119-97]
-
پیشمتن
تحلیل پیشمتنهای تأثیرگذار بر شکلگیری لوگوی فارسی فیلم کودک برمبنای نظریه بینامتنیت لورانژنی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 56-31]
ت
-
تاثیر رسانه
طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]
-
تجارت اجتماعی
مدلسازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]
-
تجسم مکان
تجسم مکان در سینمای داریوش مهرجویی (مطالعۀ موردی: «خانه» در فیلمهای اجارهنشینها و مهمان مامان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 89-69]
-
تحلیل اثر
طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]
-
تحلیل ادراک
تحلیل ادراک خوانش از رسانه تلویزیون توسط مخاطبان نوجوان پایههای تحصیلی دهم تا دوازدهم؛ (مطالعۀ موردی: مجموعه پویانمایی کیخان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 116-91]
-
تحلیل پیرنگ
ظرفیتهای دستور روایت تزوتان تودوروف در تحلیل پیرنگ سریالهای داستانی (با مطالعه موردی سریال «چیزهای عجیب») [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 41-62]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان سایت خبری بیبیسی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]
-
تصویرسازی ذهنی
از تصویرسازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلمهای پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]
-
تعزیه قودجان
کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]
-
تلویزیون
نقش و جایگاه فناوریهای نوین ارتباطی در چابکسازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]
-
تلویزیون
نقش تلویزیون در پیشگیری از ارتکاب جرم (مطالعه موردی : شهر بندرعباس) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 119-97]
-
تلویزیون آنلاین
جدول پخش در تلویزیون، از تلویزیون خطی تا تلویزیون آنلاین [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 183-143]
-
تلویزیون ایران
جدول پخش در تلویزیون، از تلویزیون خطی تا تلویزیون آنلاین [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 183-143]
-
تلویزیون خطی
جدول پخش در تلویزیون، از تلویزیون خطی تا تلویزیون آنلاین [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 183-143]
-
تلویزیون غیر خطی
جدول پخش در تلویزیون، از تلویزیون خطی تا تلویزیون آنلاین [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 183-143]
-
تلویزیون و کودک
شیوههای تقویت خداباوری کودک در تلویزیون (رسانه ملی و کودکان طیف سنی 4-7 سال) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 29-5]
-
تولید محتوا
نقش و جایگاه فناوریهای نوین ارتباطی در چابکسازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]
-
تولید محتوا
تحلیل عوامل تولید محتوا و سواد زیستمحیطی در بین کاربران شبکههای اجتماعی شهر تبریز [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 173-143]
ج
-
جدول پخش
شناسایی و تبیین اصول و شیوههای طراحی جدول پخش شبکههای سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]
-
جذابیت محصول
مدلسازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]
-
جرم
نقش تلویزیون در پیشگیری از ارتکاب جرم (مطالعه موردی : شهر بندرعباس) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 119-97]
-
جنابخان
شناسایی عوامل مؤثر بر محبوبیت عروسکهای تلویزیونی: (مطالعه موردی: کلاه قرمزی و جناب خان) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 74-57]
-
جنگ ایران و عراق
بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامههای رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
-
جهان فیلم
از تصویرسازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلمهای پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]
چ
-
چابکسازی
نقش و جایگاه فناوریهای نوین ارتباطی در چابکسازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]
خ
-
خداباوری
شیوههای تقویت خداباوری کودک در تلویزیون (رسانه ملی و کودکان طیف سنی 4-7 سال) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 29-5]
-
خلاقیت سازمانی
شناسایی راهبردها و پیامدهای خلاقیت با رویکرد به سرمایۀ اجتماعی در مراکز استانی صدا وسیما (مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز اصفهان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 32-5]
د
-
داستان راستان
قابلیت های داستان های کتاب »داستان راستان«؛ برای اقتباس فیلمنامه بر پایه درام ارسطویی [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 204-173]
-
درام ارسطویی
قابلیت های داستان های کتاب »داستان راستان«؛ برای اقتباس فیلمنامه بر پایه درام ارسطویی [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 204-173]
-
دکوپاژ
از تصویرسازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلمهای پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]
-
دلالت پژوهی
طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]
ذ
-
ذهنیت
از تصویرسازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلمهای پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]
ر
-
رادیو
نقش و جایگاه فناوریهای نوین ارتباطی در چابکسازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]
-
رادیو اردبیل
شبکههای استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]
-
رسانه
نقش و جایگاه فناوریهای نوین ارتباطی در چابکسازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]
-
رسانه ملی
طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]
-
رسانههای جمعی
نقش تلویزیون در پیشگیری از ارتکاب جرم (مطالعه موردی : شهر بندرعباس) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 119-97]
-
رمزگذاری
تحلیل ادراک خوانش از رسانه تلویزیون توسط مخاطبان نوجوان پایههای تحصیلی دهم تا دوازدهم؛ (مطالعۀ موردی: مجموعه پویانمایی کیخان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 116-91]
-
رمزگشایی
تحلیل ادراک خوانش از رسانه تلویزیون توسط مخاطبان نوجوان پایههای تحصیلی دهم تا دوازدهم؛ (مطالعۀ موردی: مجموعه پویانمایی کیخان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 116-91]
-
روش دلفی
نقش تلویزیون در پیشگیری از ارتکاب جرم (مطالعه موردی : شهر بندرعباس) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 119-97]
-
رویدادهای موسیقایی
کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]
-
رویکردهای شناختی
شیوههای تقویت خداباوری کودک در تلویزیون (رسانه ملی و کودکان طیف سنی 4-7 سال) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 29-5]
ز
-
زاویۀ دید
تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریههای روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]
-
زنان مهاباد
تأثیر تماشای تلویزیون بر ارزشهای فرهنگی -اجتماعی زنان ساکن مهاباد [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 67-33]
س
-
سبک زندگی
تحلیل عوامل تولید محتوا و سواد زیستمحیطی در بین کاربران شبکههای اجتماعی شهر تبریز [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 173-143]
-
سبک زندگی
بازیهای ویدئویی و چالش سبک زندگی؛ تحلیل نشانه شناسی بازی «سرقت بزرگ اتومبیل» [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 172-145]
-
سرقت بزرگ اتومبیل
بازیهای ویدئویی و چالش سبک زندگی؛ تحلیل نشانه شناسی بازی «سرقت بزرگ اتومبیل» [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 172-145]
-
سرمایۀ اجتماعی
شناسایی راهبردها و پیامدهای خلاقیت با رویکرد به سرمایۀ اجتماعی در مراکز استانی صدا وسیما (مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز اصفهان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 32-5]
-
سریال چیزهای عجیب
ظرفیتهای دستور روایت تزوتان تودوروف در تحلیل پیرنگ سریالهای داستانی (با مطالعه موردی سریال «چیزهای عجیب») [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 41-62]
-
سواد زیستمحیطی
تحلیل عوامل تولید محتوا و سواد زیستمحیطی در بین کاربران شبکههای اجتماعی شهر تبریز [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 173-143]
-
سوبژه
مصرف «هنر» در عصر شبکههای اجتماعی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 96-75]
-
سوگیری خوشبینانه
اعتبارسنجی اثر سومشخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامههای تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]
-
سیمای جمهوری اسلامی
اعتبارسنجی اثر سومشخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامههای تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]
-
سینمای دفاع مقدس
سینمای دفاع مقدس در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 142-121]
ش
-
شبکه خبر
مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه خبر و بیبیسی فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]
-
شبکههای اجتماعی
تحلیل عوامل تولید محتوا و سواد زیستمحیطی در بین کاربران شبکههای اجتماعی شهر تبریز [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 173-143]
-
شبکههای استانی صداوسیما
شبکههای استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]
-
شبکههای تلویزیونی
شناسایی و تبیین اصول و شیوههای طراحی جدول پخش شبکههای سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]
-
شبکه های تلویزیونی خارجی
تأثیر تماشای تلویزیون بر ارزشهای فرهنگی -اجتماعی زنان ساکن مهاباد [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 67-33]
-
شبکه های تلویزیونی داخلی
تأثیر تماشای تلویزیون بر ارزشهای فرهنگی -اجتماعی زنان ساکن مهاباد [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 67-33]
-
شبکۀ اجتماعی
مصرف «هنر» در عصر شبکههای اجتماعی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 96-75]
-
شهر بندرعباس
نقش تلویزیون در پیشگیری از ارتکاب جرم (مطالعه موردی : شهر بندرعباس) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 119-97]
-
شهید مرتضی مطهری
قابلیت های داستان های کتاب »داستان راستان«؛ برای اقتباس فیلمنامه بر پایه درام ارسطویی [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 204-173]
ص
-
صدا و سیما
صدا و سیما؛ شرایط و زمینههای تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]
-
صدا و سیما
شناسایی و تبیین اصول و شیوههای طراحی جدول پخش شبکههای سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]
-
صداوسیمای مرکز اصفهان
شناسایی راهبردها و پیامدهای خلاقیت با رویکرد به سرمایۀ اجتماعی در مراکز استانی صدا وسیما (مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز اصفهان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 32-5]
ع
-
عاطفی و رفتاری
شیوههای تقویت خداباوری کودک در تلویزیون (رسانه ملی و کودکان طیف سنی 4-7 سال) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 29-5]
-
عروسک های تلویزیونی
شناسایی عوامل مؤثر بر محبوبیت عروسکهای تلویزیونی: (مطالعه موردی: کلاه قرمزی و جناب خان) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 74-57]
-
عوامل علّی
صدا و سیما؛ شرایط و زمینههای تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]
-
عینیت بخشی
از تصویرسازی ذهنی تا عینیت بخشی در جهان فیلمهای پویانمایی بر اساس نظریه گیرایش مادی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 63-94]
ف
-
فاصلۀ اجتماعی
اعتبارسنجی اثر سومشخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامههای تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]
-
فرا واقعیت
مصرف «هنر» در عصر شبکههای اجتماعی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 96-75]
-
فرهنگ مردم
شبکههای استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]
-
فرهنگ مصرف
طراحی چارچوب تحلیل اثر محتوای برنامه های رسانه ملی بر فرهنگ مصرف [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 9-40]
-
فناوریهای نوین ارتباطی
نقش و جایگاه فناوریهای نوین ارتباطی در چابکسازی فرایندهای تولید رادیو ـ تلویزیونی (مطالعه موردی: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 163-196]
-
فناوری و رسانه
مصرف «هنر» در عصر شبکههای اجتماعی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 96-75]
-
فیلم کودک
تحلیل پیشمتنهای تأثیرگذار بر شکلگیری لوگوی فارسی فیلم کودک برمبنای نظریه بینامتنیت لورانژنی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 56-31]
ک
-
کاریزماتیک
صدا و سیما؛ شرایط و زمینههای تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]
-
کاهش تعهدات
تحلیل گفتمان سایت خبری بیبیسی فارسی در پوشش اخبار «کاهش تعهدات برجامی ایران» [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 197-232]
-
کلاه قرمزی
شناسایی عوامل مؤثر بر محبوبیت عروسکهای تلویزیونی: (مطالعه موردی: کلاه قرمزی و جناب خان) [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 74-57]
-
کنداکتور
جدول پخش در تلویزیون، از تلویزیون خطی تا تلویزیون آنلاین [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 183-143]
-
کووید 19
مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه خبر و بیبیسی فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]
گ
-
گفتمان
بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامههای رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
ل
-
لوگوی غیره فارسی
تحلیل پیشمتنهای تأثیرگذار بر شکلگیری لوگوی فارسی فیلم کودک برمبنای نظریه بینامتنیت لورانژنی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 56-31]
-
لوگوی فارسی
تحلیل پیشمتنهای تأثیرگذار بر شکلگیری لوگوی فارسی فیلم کودک برمبنای نظریه بینامتنیت لورانژنی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 56-31]
م
-
مجموعۀ پویانمایی کیخان
تحلیل ادراک خوانش از رسانه تلویزیون توسط مخاطبان نوجوان پایههای تحصیلی دهم تا دوازدهم؛ (مطالعۀ موردی: مجموعه پویانمایی کیخان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 116-91]
-
محیط "خانه"
تجسم مکان در سینمای داریوش مهرجویی (مطالعۀ موردی: «خانه» در فیلمهای اجارهنشینها و مهمان مامان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 89-69]
-
مخاطب
شناسایی و تبیین اصول و شیوههای طراحی جدول پخش شبکههای سیما [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 141-170]
-
مخاطب پژوهی
تحلیل ادراک خوانش از رسانه تلویزیون توسط مخاطبان نوجوان پایههای تحصیلی دهم تا دوازدهم؛ (مطالعۀ موردی: مجموعه پویانمایی کیخان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 116-91]
-
مدیریت بحران
مطالعه تطبیقی پوشش خبری بحران کرونا در شبکه خبر و بیبیسی فارسی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 133-162]
-
مدیریت خلاقیت
شناسایی راهبردها و پیامدهای خلاقیت با رویکرد به سرمایۀ اجتماعی در مراکز استانی صدا وسیما (مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز اصفهان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 32-5]
-
مستند رادیویی
تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریههای روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]
-
مصرف هنر
مصرف «هنر» در عصر شبکههای اجتماعی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 96-75]
-
مطلوبیت/ نامطلوبیت
اعتبارسنجی اثر سومشخص بر بینندگان سیمای جمهوری اسلامی ( نگرش والدین تهرانی به برنامههای تلویزیونی) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 5-34]
-
مهمان مامان
تجسم مکان در سینمای داریوش مهرجویی (مطالعۀ موردی: «خانه» در فیلمهای اجارهنشینها و مهمان مامان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 89-69]
-
موسیقی تعزیه
کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]
-
موسیقی و نمایش
کاربرد موسیقی در تعزیه (نمونۀ مطالعاتی؛ مجالس تعزیۀ قودجان خوانسار) [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 171-198]
ن
-
نشانهشناسی
بازیهای ویدئویی و چالش سبک زندگی؛ تحلیل نشانه شناسی بازی «سرقت بزرگ اتومبیل» [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 172-145]
-
نشانه- معناشناسی
تجسم مکان در سینمای داریوش مهرجویی (مطالعۀ موردی: «خانه» در فیلمهای اجارهنشینها و مهمان مامان) [دوره 15، شماره 39، 1400، صفحه 89-69]
-
نظریه باز تاب
سینمای دفاع مقدس در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 142-121]
-
نظریه بینامتنیت ژنی
تحلیل پیشمتنهای تأثیرگذار بر شکلگیری لوگوی فارسی فیلم کودک برمبنای نظریه بینامتنیت لورانژنی [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 56-31]
-
نظریه تزوتان تودوروف
ظرفیتهای دستور روایت تزوتان تودوروف در تحلیل پیرنگ سریالهای داستانی (با مطالعه موردی سریال «چیزهای عجیب») [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 41-62]
-
نظریه شکل دهی
سینمای دفاع مقدس در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی ایران [دوره 15، شماره 40، 1400، صفحه 142-121]
-
نظریههای روایت
تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریههای روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]
-
نقد اجتماعی
شبکههای استانی صدا و سیما و راهبردهای بازنمایی فرهنگ مردم؛ از معرفی عناصر تا نقد اجتماعی در «رادیو اردبیل» [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 107-140]
-
نگرش به نشان تجاری
مدلسازی اثرات جذابیت تبلیغ افراد مشهور در اثرگذاری تبلیغات برند: مطالعه صفحات اینستاگرامی تجارت اجتماعی [دوره 15، شماره 37، 1400، صفحه 95-131]
-
نمایشنامۀ رادیویی
بازنمایی جنگ ایران و عراق در نمایشنامههای رادیویی [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
-
نوآوری
صدا و سیما؛ شرایط و زمینههای تبیین سازمانی کاریزماتیک [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 35-67]
و
-
واقعیت سوژه
تأثیر زاویۀ دید مستندساز از واقعیت سوژه در مستند رادیویی بر پایۀ نظریههای روایت [دوره 15، شماره 38، 1400، صفحه 69-106]