آ
-
آگهی خدمات عمومی
چگونگی تأثیرگذاری آگهیهای تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبهبلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]
-
آیندهپژوهی
تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]
ا
-
اجرای سیاست خبری
مردم نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]
-
ادبیات عرفانی
مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانهای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]
-
استعلا
تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریالهای تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]
-
اشارات و تنبیهات
مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانهای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]
-
اقناع مخاطب
روشهای اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]
-
انتقال مفهوم
انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]
-
انیمیشن تلویزیونی
شاخصهای طراحی بصری شخصیت در انیمیشنهای تلویزیونی از دید مخاطبین کودک [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 94-63]
ب
-
بازاریابی تأثیر گذار
طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]
-
بازنمایی
در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانهشناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]
-
بازنمایی
تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعههای تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]
-
بازنمایی
بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریالهای تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریالهای«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]
-
بخش خبری 21
مردم نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]
-
برنامه ترکیبی طنز
عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامههای ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]
-
برنامه سازی رادیوئی
تأثیر ظرفیتهای تعزیه در تولید قالبها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایتشنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]
-
برنامه های کوتاه رادیویی
تأثیر ظرفیتهای تعزیه در تولید قالبها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایتشنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]
-
بلاغت
چگونگی تأثیرگذاری آگهیهای تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبهبلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]
-
بومیسازی مخاطب کودک
شاخصهای طراحی بصری شخصیت در انیمیشنهای تلویزیونی از دید مخاطبین کودک [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 94-63]
-
بیتاستوری
تأثیر ظرفیتهای تعزیه در تولید قالبها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایتشنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]
پ
-
پدیدارشناسی
انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]
-
پویش ایران من
چگونگی تأثیرگذاری آگهیهای تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبهبلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]
-
پیشتولید
آسیبشناسی پیش تولید مستندهای شخصیتنگار تلویزیونی در بازنمایی زندگی علمای دینی [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 160-133]
ت
-
تحلیل روایت
بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریالهای تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریالهای«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]
-
تحلیل روایت گریماس
بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریالهای تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریالهای«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]
-
تحلیل ساختاری
تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]
-
تحلیل گفتمان
تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]
-
تحلیل گفتمان انتقادی ون دایک
تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]
-
تحلیل محتوای کیفی
روشهای اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]
-
تحلیل مضمون
عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامههای ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]
-
تراژدی
سویههای اجتماعی طنز دراماتیک [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 57-73]
-
ترجمه سیاست خبری
مردم نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]
-
تصویر
روشهای اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]
-
تعزیه
تأثیر ظرفیتهای تعزیه در تولید قالبها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایتشنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]
-
تلویزیون
ویژگیها و مفاهیم طنز برای مخاطب کودک در رسانه [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 99-122]
-
تلویزیون جهانی
زمینههای ظهور و مؤلفههای تلویزیون جهانی در شبکه های برونمرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]
-
توسعه بازاریابی اجتماعی
ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]
-
توصیف صوتی
انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]
ج
-
جدول پخش تلویزیون
طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]
-
جهانی شدن
زمینههای ظهور و مؤلفههای تلویزیون جهانی در شبکه های برونمرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]
چ
-
چرنوبیل
روشهای اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]
ح
-
حروفنگاری تایپوگرافی
تحلیل حروفنگاری (تایپوگرافی) عنوان سریالهای نمایشخانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]
خ
-
خبرگزاری صداوسیما
تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]
-
خشونت کلامی
خشونت کلامی در مجموعههای کمدی سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 27-55]
-
خوانش های متفاوت
تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]
د
-
دگردیسی خانواده
تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعههای تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]
ر
-
رئیسی
تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]
-
رسانههای اجتماعی
طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]
-
رسانههای اجتماعی
ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]
-
رسانه های نوین
سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]
-
روابط جانشین و همنشین (نشانه شناسی)
تحلیل حروفنگاری (تایپوگرافی) عنوان سریالهای نمایشخانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]
-
روایت فتح
فضاسازی در مجموعه روایت فتح؛ مطالعهای انتقادی بر ویژگیهای سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]
-
روح مکان
تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریالهای تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]
-
ریخت شناسی طنز
مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]
ز
-
زمان
تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]
-
زمان سینمایی
تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]
-
زیباییشناسی تحلیلی
در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانهشناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]
س
-
سازمان صدا و سیما
ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]
-
سریال تلویزیونی
معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریال های تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
-
سریال تلویزیونی خانه سبز
تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریالهای تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]
-
سریالهای خارجی
روشهای اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]
-
سویههای اجتماعی
سویههای اجتماعی طنز دراماتیک [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 57-73]
-
سیاست گذاری
سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]
-
سیاست گذاری رسانه ای
سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]
-
سیدمرتضی آوینی
فضاسازی در مجموعه روایت فتح؛ مطالعهای انتقادی بر ویژگیهای سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]
-
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]
-
سینمای اشراقی
فضاسازی در مجموعه روایت فتح؛ مطالعهای انتقادی بر ویژگیهای سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]
ش
-
شاخص بصری
شاخصهای طراحی بصری شخصیت در انیمیشنهای تلویزیونی از دید مخاطبین کودک [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 94-63]
-
شبهبلاغی
چگونگی تأثیرگذاری آگهیهای تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبهبلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]
-
شخصیتپردازی زنان
بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریالهای تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریالهای«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]
ص
-
صاحبنظران ایرانی
زمینههای ظهور و مؤلفههای تلویزیون جهانی در شبکه های برونمرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]
-
صدا و سیما
مردم نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]
-
صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]
ط
-
طراحی شخصیت
شاخصهای طراحی بصری شخصیت در انیمیشنهای تلویزیونی از دید مخاطبین کودک [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 94-63]
-
طنز
ویژگیها و مفاهیم طنز برای مخاطب کودک در رسانه [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 99-122]
-
طنز
سویههای اجتماعی طنز دراماتیک [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 57-73]
-
طنز
مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]
-
طنزپردازی
معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریال های تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
-
طنز تلویزیونی
مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]
-
طنز تلویزیونی
عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامههای ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]
-
طنز تلویزیونی
معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریال های تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
-
طنز دراماتیک
سویههای اجتماعی طنز دراماتیک [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 57-73]
-
طنز در رسانه
ویژگیها و مفاهیم طنز برای مخاطب کودک در رسانه [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 99-122]
-
طنز رسانهای
مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانهای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]
-
طنز و تحول شناختی
مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]
-
طنز و مخاطب کودک
ویژگیها و مفاهیم طنز برای مخاطب کودک در رسانه [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 99-122]
-
طنز و مخاطب کودک
مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامهسازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]
ع
-
عکاسی
در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانهشناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]
-
عنوان بندی سریال
تحلیل حروفنگاری (تایپوگرافی) عنوان سریالهای نمایشخانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]
ف
-
فضاسازی
فضاسازی در مجموعه روایت فتح؛ مطالعهای انتقادی بر ویژگیهای سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]
-
فضای مجازی
ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]
-
فلسفۀ خنده
مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانهای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]
ق
-
قابلیت های نمایشی
تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]
ک
-
کنترل اجتماعی اتاق خبر
مردم نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]
-
کنشگری سیاسی
بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریالهای تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریالهای«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]
م
-
مؤلفه
زمینههای ظهور و مؤلفههای تلویزیون جهانی در شبکه های برونمرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]
-
مجری و مخاطب طنز
عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامههای ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]
-
مجموعه تلویزیونی
تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعههای تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]
-
مجموعههای کمدی سیما
خشونت کلامی در مجموعههای کمدی سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 27-55]
-
مدیریت هوشمند
طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]
-
مردم نگاری اتاق خبر
مردم نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]
-
مرکز ملی فضای مجازی
سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]
-
مستندسازی تلویزیونی
آسیبشناسی پیش تولید مستندهای شخصیتنگار تلویزیونی در بازنمایی زندگی علمای دینی [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 160-133]
-
مستند شخصیتنگار
آسیبشناسی پیش تولید مستندهای شخصیتنگار تلویزیونی در بازنمایی زندگی علمای دینی [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 160-133]
-
معیارها و نظریه های طنز
معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریال های تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
-
مکان و فضا
تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریالهای تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]
-
مناظرههای تلویزیونی
تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]
ن
-
نابینایان
انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]
-
نزاکت زبانی
خشونت کلامی در مجموعههای کمدی سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 27-55]
-
نشانهشناسی
در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانهشناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]
-
نشانهشناسی
تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعههای تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]
-
نشانهشناسی
چگونگی تأثیرگذاری آگهیهای تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبهبلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]
-
نشانه-معناشناسی
تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریالهای تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]
-
نشانههای ارجاعی و شکلگردان
تحلیل حروفنگاری (تایپوگرافی) عنوان سریالهای نمایشخانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانههای ارجاعی و شکلگردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]
-
نشر دیجیتال
طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]
-
نظریه دریافت
تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]
-
نظریه راجر اسکروتن
در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانهشناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]
-
نظریه مکآیور لوپس
در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانهشناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]
-
نظریۀ ابتسام
مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانهای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]
-
نقدگرایی
تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]
و
-
وجهه
خشونت کلامی در مجموعههای کمدی سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 27-55]
ه
-
همتی
تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]
-
هوش مصنوعی
طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]
ی
-
یادگیری ماشینی
طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]