آ

  • آگهی خدمات عمومی چگونگی تأثیرگذاری آگهی‌های تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبه‌بلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]

  • آینده‌پژوهی تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]

ا

  • اجرای سیاست خبری مردم ‎نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]

  • ادبیات عرفانی مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانه‌ای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]

  • استعلا تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریال‌های تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]

  • اشارات و تنبیهات مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانه‌ای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]

  • اقناع مخاطب روش‌های اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]

  • انتقال مفهوم انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]

  • انیمیشن تلویزیونی شاخص‌های طراحی بصری شخصیت در انیمیشن‌های تلویزیونی از دید مخاطبین کودک [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 94-63]

ب

  • بازاریابی تأثیر گذار طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]

  • بازنمایی در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانه‌شناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]

  • بازنمایی تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعه‌های تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]

  • بازنمایی بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریال‌های تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریال‌های«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]

  • بخش خبری 21 مردم ‎نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]

  • برنامه ترکیبی طنز عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]

  • برنامه سازی رادیوئی تأثیر ظرفیت‌‌های تعزیه در تولید قالب‌‌ها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایت‌‌شنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]

  • برنامه های کوتاه ‌‌رادیویی تأثیر ظرفیت‌‌های تعزیه در تولید قالب‌‌ها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایت‌‌شنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]

  • بلاغت چگونگی تأثیرگذاری آگهی‌های تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبه‌بلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]

  • بومی‌سازی مخاطب کودک شاخص‌های طراحی بصری شخصیت در انیمیشن‌های تلویزیونی از دید مخاطبین کودک [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 94-63]

  • بیت‌‌استوری تأثیر ظرفیت‌‌های تعزیه در تولید قالب‌‌ها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایت‌‌شنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]

پ

  • پدیدارشناسی انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]

  • پویش ایران من چگونگی تأثیرگذاری آگهی‌های تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبه‌بلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]

  • پیش‌تولید آسیب‌شناسی پیش تولید مستندهای شخصیت‌نگار تلویزیونی در بازنمایی زندگی علمای دینی [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 160-133]

ت

  • تحلیل روایت بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریال‌های تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریال‌های«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]

  • تحلیل روایت گریماس بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریال‌های تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریال‌های«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]

  • تحلیل ساختاری تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]

  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]

  • تحلیل گفتمان انتقادی ون دایک تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]

  • تحلیل محتوای کیفی روش‌های اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]

  • تحلیل مضمون عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]

  • تراژدی سویه‌های اجتماعی طنز دراماتیک [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 57-73]

  • ترجمه سیاست خبری مردم ‎نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]

  • تصویر روش‌های اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]

  • تعزیه‌‌ تأثیر ظرفیت‌‌های تعزیه در تولید قالب‌‌ها یا برنامه های کوتاه رادیویی (با نگاهی گذرا به روایت و روایت‌‌شنو) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 167-196]

  • تلویزیون ویژگی‌ها و مفاهیم طنز برای مخاطب کودک در رسانه‌ [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 99-122]

  • تلویزیون جهانی زمینه‌های ظهور و مؤلفه‌های تلویزیون جهانی در شبکه های برون‌مرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]

  • توسعه بازاریابی اجتماعی ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]

  • توصیف صوتی انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]

ج

  • جدول پخش تلویزیون طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]

  • جهانی شدن زمینه‌های ظهور و مؤلفه‌های تلویزیون جهانی در شبکه های برون‌مرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]

چ

  • چرنوبیل روش‌های اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]

ح

  • حروف‌نگاری تایپوگرافی تحلیل حروف‌نگاری (تایپوگرافی) ‌عنوان سریال‌های نمایش‌خانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]

خ

  • خبرگزاری صداوسیما تحلیل ساختاری عوامل مؤثر بر آیندۀ خبرگزاری صدا و سیما در افق 5 ساله [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 198-161]

  • خشونت کلامی خشونت کلامی در مجموعه‌های کمدی سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 27-55]

  • خوانش های متفاوت تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]

د

  • دگردیسی خانواده تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعه‌های تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]

ر

  • رئیسی تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]

  • رسانه‌های اجتماعی طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]

  • رسانه‌های اجتماعی ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]

  • رسانه های نوین سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]

  • روابط جانشین و همنشین (نشانه شناسی) تحلیل حروف‌نگاری (تایپوگرافی) ‌عنوان سریال‌های نمایش‌خانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]

  • روایت فتح فضاسازی در مجموعه‌ روایت فتح؛ مطالعه‌ای انتقادی بر ویژگی‌های سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]

  • روح مکان تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریال‌های تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]

  • ریخت شناسی طنز مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]

ز

  • زمان تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]

  • زمان سینمایی تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]

  • زیبایی‌شناسی تحلیلی در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانه‌شناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]

س

  • سازمان صدا و سیما ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]

  • سریال تلویزیونی معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریال های تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]

  • سریال تلویزیونی خانه سبز تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریال‌های تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]

  • سریال‌های خارجی روش‌های اقناع مخاطب در سریال های تلوزیونی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 59-80]

  • سویه‌های اجتماعی سویه‌های اجتماعی طنز دراماتیک [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 57-73]

  • سیاست گذاری سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]

  • سیاست گذاری رسانه ای سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]

  • سیدمرتضی آوینی فضاسازی در مجموعه‌ روایت فتح؛ مطالعه‌ای انتقادی بر ویژگی‌های سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]

  • سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]

  • سینمای اشراقی فضاسازی در مجموعه‌ روایت فتح؛ مطالعه‌ای انتقادی بر ویژگی‌های سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]

ش

  • شاخص بصری شاخص‌های طراحی بصری شخصیت در انیمیشن‌های تلویزیونی از دید مخاطبین کودک [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 94-63]

  • شبه‌بلاغی چگونگی تأثیرگذاری آگهی‌های تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبه‌بلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]

  • شخصیت‌پردازی زنان بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریال‌های تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریال‌های«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]

ص

  • صاحبنظران ایرانی زمینه‌های ظهور و مؤلفه‌های تلویزیون جهانی در شبکه های برون‌مرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]

  • صدا و سیما مردم ‎نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]

  • صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]

ط

  • طراحی شخصیت شاخص‌های طراحی بصری شخصیت در انیمیشن‌های تلویزیونی از دید مخاطبین کودک [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 94-63]

  • طنز ویژگی‌ها و مفاهیم طنز برای مخاطب کودک در رسانه‌ [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 99-122]

  • طنز سویه‌های اجتماعی طنز دراماتیک [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 57-73]

  • طنز مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]

  • طنزپردازی معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریال های تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]

  • طنز تلویزیونی مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]

  • طنز تلویزیونی عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]

  • طنز تلویزیونی معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریال های تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]

  • طنز دراماتیک سویه‌های اجتماعی طنز دراماتیک [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 57-73]

  • طنز در رسانه ویژگی‌ها و مفاهیم طنز برای مخاطب کودک در رسانه‌ [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 99-122]

  • طنز رسانه‌ای مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانه‌ای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]

  • طنز و تحول شناختی مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]

  • طنز و مخاطب کودک ویژگی‌ها و مفاهیم طنز برای مخاطب کودک در رسانه‌ [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 99-122]

  • طنز و مخاطب کودک مبانی روانشناختی استفاده از طنز برای مخاطب کودک در برنامه‌سازی تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 123-148]

ع

  • عکاسی در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانه‌شناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]

  • عنوان بندی سریال‌ تحلیل حروف‌نگاری (تایپوگرافی) ‌عنوان سریال‌های نمایش‌خانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]

ف

  • فضاسازی فضاسازی در مجموعه‌ روایت فتح؛ مطالعه‌ای انتقادی بر ویژگی‌های سینمای اشراقی از منظر سید مرتضی آوینی [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 109-134]

  • فضای مجازی ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 197-232]

  • فلسفۀ خنده مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانه‌ای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]

ق

  • قابلیت های نمایشی تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]

ک

  • کنترل اجتماعی اتاق خبر مردم ‎نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]

  • کنشگری سیاسی بازنمایی کنشگری سیاسی زنان در سریال‌های تاریخی دهۀ 90 تولید سیمای ج.ا.ا (مطالعه موردی: سریال‌های«تبریز در مه» و «بانوی سردار») [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 232-199]

م

  • مؤلفه‌ زمینه‌های ظهور و مؤلفه‌های تلویزیون جهانی در شبکه های برون‌مرزی سیمای ج.ا.ا [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 132-95]

  • مجری و مخاطب طنز عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های ترکیبی طنز سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 75-98]

  • مجموعه تلویزیونی تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعه‌های تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]

  • مجموعه‌های کمدی سیما خشونت کلامی در مجموعه‌های کمدی سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 27-55]

  • مدیریت هوشمند طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]

  • مردم ‎نگاری اتاق خبر مردم ‎نگاری ترجمه سیاست خبری در تحریریه خبر 21 شبکه یک سیما [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 131-166]

  • مرکز ملی فضای مجازی سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 81-108]

  • مستند‌سازی تلویزیونی آسیب‌شناسی پیش تولید مستندهای شخصیت‌نگار تلویزیونی در بازنمایی زندگی علمای دینی [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 160-133]

  • مستند شخصیت‌نگار آسیب‌شناسی پیش تولید مستندهای شخصیت‌نگار تلویزیونی در بازنمایی زندگی علمای دینی [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 160-133]

  • معیارها و نظریه های طنز معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریال های تلویزیونی [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]

  • مکان و فضا تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریال‌های تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]

  • مناظرههای تلویزیونی تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]

ن

  • نابینایان انتقال مفهوم در تجربه زیسته نمایش فیلم برای نابینایان [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 29-58]

  • نزاکت زبانی خشونت کلامی در مجموعه‌های کمدی سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 27-55]

  • نشانه‌شناسی در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانه‌شناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]

  • نشانه‌شناسی تحلیل نشانه شناختی بازنمایی خانواده در مجموعه‌های تلویزیونی (مطالعۀ موردی: مجموعۀ لحظۀ گرگ و میش) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 28-5]

  • نشانه‌شناسی چگونگی تأثیرگذاری آگهی‌های تلویزیونی با تکیه بر صناعات شبه‌بلاغی (مطالعة موردی: پویش ایران من) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 62-29]

  • نشانه-معناشناسی تحلیل نشانه-معناشناختی مکان و فضا در سریال‌های تلویزیونی (مطالعه موردی: سریال خانه سبز) [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 163-188]

  • نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردان تحلیل حروف‌نگاری (تایپوگرافی) ‌عنوان سریال‌های نمایش‌خانگی معاصر ایران با تأکید بر نشانه‌های ارجاعی و شکل‌گردان (نمونۀ موردی: هیولا، دراکولا، قورباغه،کرگدن، یاغی، زخم کاری) [دوره 16، شماره 44، 1401، صفحه 28-5]

  • نشر دیجیتال طراحی الگوی بازاریابی تأثیر گذار بر بستر رسانه اجتماعی اینستاگرام درصنعت نشر دیجیتال [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 35-68]

  • نظریه دریافت تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]

  • نظریه راجر اسکروتن در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانه‌شناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]

  • نظریه مک‌آیور لوپس در میانه اسکروتن و لوپس (تمهیدی برای رویکردی نشانه‌شناسانه درعکاسی) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 5-34]

  • نظریۀ ابتسام مفهوم پردازی نظری ابتسام در ادبیات عرفانی برای طراحی طنز رسانه‌ای [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 5-26]

  • نقدگرایی تحلیل و بررسی زمان سینمایی از دیدگاه نظریه دریافت [دوره 16، شماره 42، 1401، صفحه 135-162]

و

  • وجهه خشونت کلامی در مجموعه‌های کمدی سیما [دوره 16، شماره 41، 1401، صفحه 27-55]

ه

  • همتی تحلیل گفتمان انتقادی مناظره اقتصادی دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری (رئیسی و همتی ) [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 69-102]

  • هوش مصنوعی طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]

ی

  • یادگیری ماشینی طراحی الگوی مدیریت هوشمند جدول پخش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 43، 1401، صفحه 103-130]