آگاهی مخاطبان
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 43-72]
آگاهی مخاطبان
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390 [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 73-90]
ا
ازدواج سلطنتی
طراحی و شکلگیری رویداد رسانهای: مطالعه موردی پوشش رسانهای ازدواج نوه ملکه انگلیس از شبکه بیبیسی فارسی (29 آوریل 2011) [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 189-210]
استعمال دخانیات
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 43-72]
استعمال دخانیات
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390 [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 73-90]
انسانشناسی تصویری
انسان شناسی تصویری؛ تفکر مردم شناختی مبتنی بر سکانس [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 125-156]
ایدئولوژی
چیستی و کارکردهای ژانر فیلم و رویکردهای مطالعاتی آن [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 75-100]
ایدئولوژی انقلاب اسلامی
بازنمایی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در روزنامه واشنگتنپست: مطالعه سالهای 1980 و 2010 میلادی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 9-42]
ب
بازنمایی
بازنمایی زندگی طبقه متوسط در سینمای ایران (نشانه شناسی فیلم جدایی نادر از سیمین) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 127-150]
بازنمایی
بازنمایی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در روزنامه واشنگتنپست: مطالعه سالهای 1980 و 2010 میلادی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 9-42]
برنامهریزی
طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خردهفرهنگها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]
پ
پردازش پیام
پردازش پیامهای متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیامها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]
پیام زیرمتنی
پردازش پیامهای متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیامها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]
پیام متنی
پردازش پیامهای متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیامها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]
ت
تبلیغات
مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنوارههای بینالمللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]
تبلیغات تلویزیونی
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 43-72]
تبلیغات تلویزیونی
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390 [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 73-90]
تبلیغات غیرمستقیم
طراحی و شکلگیری رویداد رسانهای: مطالعه موردی پوشش رسانهای ازدواج نوه ملکه انگلیس از شبکه بیبیسی فارسی (29 آوریل 2011) [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 189-210]
تحولات سیاسی
چگونگی بازتاب تحولات سیاسی کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در رسانهها: بررسی تطبیقی سایت بی.بی.سی فارسی و ایرنا [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 151-178]
تلویزیون
زندگی روزمره بدون تلویزیون و جایگزینهای تلویزیون در زندگی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 157-188]
تیزر تبلیغاتی
مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنوارههای بینالمللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]
تیزرهای منتخب
مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنوارههای بینالمللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]
ج
جشنوارههای بینالمللی تبلیغات (کلیو
مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنوارههای بینالمللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]
خ
خبر تلویزیونی
بررسی کاربرد گرافیک خبری در سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارائه شیوههای اصلاحی برای آن از نظر کارشناسان [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 179-208]
خردهفرهنگ
طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خردهفرهنگها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]
ر
راهبرد
طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خردهفرهنگها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]
رسانه
سواد رسانهای مدیران و کارکنان روابط عمومیهای وزارتخانهها و سازمانهای دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]
رنگ و نوشتار
بررسی کاربرد گرافیک خبری در سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارائه شیوههای اصلاحی برای آن از نظر کارشناسان [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 179-208]
روابط عمومی
سواد رسانهای مدیران و کارکنان روابط عمومیهای وزارتخانهها و سازمانهای دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]
روزنامه واشنگتنپست
بازنمایی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در روزنامه واشنگتنپست: مطالعه سالهای 1980 و 2010 میلادی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 9-42]
رویداد رسانهای
طراحی و شکلگیری رویداد رسانهای: مطالعه موردی پوشش رسانهای ازدواج نوه ملکه انگلیس از شبکه بیبیسی فارسی (29 آوریل 2011) [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 189-210]
رویکردهای مطالعات ژانر
چیستی و کارکردهای ژانر فیلم و رویکردهای مطالعاتی آن [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 75-100]
ز
زندگی بدون تلویزیون
زندگی روزمره بدون تلویزیون و جایگزینهای تلویزیون در زندگی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 157-188]
زندگی روزمره
زندگی روزمره بدون تلویزیون و جایگزینهای تلویزیون در زندگی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 157-188]
زیرنویس
پردازش پیامهای متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیامها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]
ژ
ژانر
چیستی و کارکردهای ژانر فیلم و رویکردهای مطالعاتی آن [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 75-100]
س
ساختار تیزر
مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنوارههای بینالمللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]
سایت بی.بی.سی فارسی
چگونگی بازتاب تحولات سیاسی کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در رسانهها: بررسی تطبیقی سایت بی.بی.سی فارسی و ایرنا [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 151-178]
سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)
چگونگی بازتاب تحولات سیاسی کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در رسانهها: بررسی تطبیقی سایت بی.بی.سی فارسی و ایرنا [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 151-178]
سبک زندگی
زندگی روزمره بدون تلویزیون و جایگزینهای تلویزیون در زندگی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 157-188]
سواد بصری
سواد رسانهای مدیران و کارکنان روابط عمومیهای وزارتخانهها و سازمانهای دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]
سواد رسانهای
سواد رسانهای مدیران و کارکنان روابط عمومیهای وزارتخانهها و سازمانهای دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]
سینما
بازنمایی زندگی طبقه متوسط در سینمای ایران (نشانه شناسی فیلم جدایی نادر از سیمین) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 127-150]
ش
شبکه استانی
طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خردهفرهنگها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]
شبکه بی.بی.سی فارسی
طراحی و شکلگیری رویداد رسانهای: مطالعه موردی پوشش رسانهای ازدواج نوه ملکه انگلیس از شبکه بیبیسی فارسی (29 آوریل 2011) [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 189-210]
ط
طبقه متوسط
بازنمایی زندگی طبقه متوسط در سینمای ایران (نشانه شناسی فیلم جدایی نادر از سیمین) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 127-150]
ع
عادت رسانهای
سواد رسانهای مدیران و کارکنان روابط عمومیهای وزارتخانهها و سازمانهای دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]
ف
فیلم اتنوگرافیک
انسان شناسی تصویری؛ تفکر مردم شناختی مبتنی بر سکانس [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 125-156]
ک
کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا
چگونگی بازتاب تحولات سیاسی کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در رسانهها: بررسی تطبیقی سایت بی.بی.سی فارسی و ایرنا [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 151-178]
کن
مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنوارههای بینالمللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]
گ
گرافیک خبری
بررسی کاربرد گرافیک خبری در سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارائه شیوههای اصلاحی برای آن از نظر کارشناسان [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 179-208]
گفتمان
بازنمایی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در روزنامه واشنگتنپست: مطالعه سالهای 1980 و 2010 میلادی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 9-42]
ل
لندن)
مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنوارههای بینالمللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]
م
مدل کوشش درخور
پردازش پیامهای متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیامها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]
مدیریت
طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خردهفرهنگها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]
مردم شناسی بصری
انسان شناسی تصویری؛ تفکر مردم شناختی مبتنی بر سکانس [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 125-156]
مستند مردم شناسی
انسان شناسی تصویری؛ تفکر مردم شناختی مبتنی بر سکانس [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 125-156]
مصرف رسانهای
سواد رسانهای مدیران و کارکنان روابط عمومیهای وزارتخانهها و سازمانهای دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]
مطالعات فیلم
چیستی و کارکردهای ژانر فیلم و رویکردهای مطالعاتی آن [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 75-100]
ن
نشانهشناسی
بازنمایی زندگی طبقه متوسط در سینمای ایران (نشانه شناسی فیلم جدایی نادر از سیمین) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 127-150]
نظریه پردازش دوگانه
پردازش پیامهای متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیامها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]
ی
یادآوری
پردازش پیامهای متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیامها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]