آ

  • آگاهی مخاطبان مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 43-72]

  • آگاهی مخاطبان مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390 [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 73-90]

ا

  • ازدواج سلطنتی طراحی و شکل‌گیری رویداد رسانه‌ای: مطالعه موردی پوشش رسانه‌ای ازدواج نوه ملکه انگلیس از شبکه بی‌بی‌سی فارسی (29 آوریل 2011) [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 189-210]

  • استعمال دخانیات مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 43-72]

  • استعمال دخانیات مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390 [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 73-90]

  • انسان‌شناسی تصویری انسان شناسی تصویری؛ تفکر مردم شناختی مبتنی بر سکانس [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 125-156]

  • ایدئولوژی چیستی و کارکردهای ژانر فیلم و رویکردهای مطالعاتی آن [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 75-100]

  • ایدئولوژی انقلاب اسلامی بازنمایی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در روزنامه واشنگتن‌پست: مطالعه سال‌های 1980 و 2010 میلادی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 9-42]

ب

  • بازنمایی بازنمایی زندگی طبقه متوسط در سینمای ایران (نشانه شناسی فیلم جدایی نادر از سیمین) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 127-150]

  • بازنمایی بازنمایی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در روزنامه واشنگتن‌پست: مطالعه سال‌های 1980 و 2010 میلادی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 9-42]

  • برنامه‌ریزی طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خرده‌فرهنگ‌ها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]

پ

  • پردازش پیام پردازش پیام‌های متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیام‌ها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]

  • پیام زیرمتنی پردازش پیام‌های متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیام‌ها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]

  • پیام متنی پردازش پیام‌های متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیام‌ها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]

ت

  • تبلیغات مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنواره‌های بین‌المللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]

  • تبلیغات تلویزیونی مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 43-72]

  • تبلیغات تلویزیونی مقایسه وضعیت موجود و مطلوب تبلیغات ضددخانیات در سیمای جمهوری اسلامی ایران (از نظر کارشناسان ارتباطات و شورای سلامت سازمان صداوسیما در سال 1390 [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 73-90]

  • تبلیغات غیرمستقیم طراحی و شکل‌گیری رویداد رسانه‌ای: مطالعه موردی پوشش رسانه‌ای ازدواج نوه ملکه انگلیس از شبکه بی‌بی‌سی فارسی (29 آوریل 2011) [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 189-210]

  • تحولات سیاسی چگونگی بازتاب تحولات سیاسی کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در رسانه‌ها: بررسی تطبیقی سایت بی.بی.سی فارسی و ایرنا [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 151-178]

  • تلویزیون زندگی روزمره بدون تلویزیون و جایگزین‌های تلویزیون در زندگی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 157-188]

  • تیزر تبلیغاتی مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنواره‌های بین‌المللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]

  • تیزرهای منتخب مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنواره‌های بین‌المللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]

ج

خ

  • خبر تلویزیونی بررسی کاربرد گرافیک خبری در سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارائه شیوه‌های اصلاحی برای آن از نظر کارشناسان [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 179-208]

  • خرده‌فرهنگ طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خرده‌فرهنگ‌ها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]

ر

  • راهبرد طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خرده‌فرهنگ‌ها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]

  • رسانه سواد رسانه‌ای مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]

  • رنگ و نوشتار بررسی کاربرد گرافیک خبری در سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارائه شیوه‌های اصلاحی برای آن از نظر کارشناسان [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 179-208]

  • روابط عمومی سواد رسانه‌ای مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]

  • روزنامه واشنگتن‌پست بازنمایی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در روزنامه واشنگتن‌پست: مطالعه سال‌های 1980 و 2010 میلادی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 9-42]

  • رویداد رسانه‌ای طراحی و شکل‌گیری رویداد رسانه‌ای: مطالعه موردی پوشش رسانه‌ای ازدواج نوه ملکه انگلیس از شبکه بی‌بی‌سی فارسی (29 آوریل 2011) [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 189-210]

  • رویکردهای مطالعات ژانر چیستی و کارکردهای ژانر فیلم و رویکردهای مطالعاتی آن [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 75-100]

ز

  • زندگی بدون تلویزیون زندگی روزمره بدون تلویزیون و جایگزین‌های تلویزیون در زندگی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 157-188]

  • زندگی روزمره زندگی روزمره بدون تلویزیون و جایگزین‌های تلویزیون در زندگی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 157-188]

  • زیرنویس پردازش پیام‌های متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیام‌ها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]

ژ

  • ژانر چیستی و کارکردهای ژانر فیلم و رویکردهای مطالعاتی آن [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 75-100]

س

  • ساختار تیزر مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنواره‌های بین‌المللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]

  • سایت بی.بی.سی فارسی چگونگی بازتاب تحولات سیاسی کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در رسانه‌ها: بررسی تطبیقی سایت بی.بی.سی فارسی و ایرنا [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 151-178]

  • سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) چگونگی بازتاب تحولات سیاسی کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در رسانه‌ها: بررسی تطبیقی سایت بی.بی.سی فارسی و ایرنا [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 151-178]

  • سبک زندگی زندگی روزمره بدون تلویزیون و جایگزین‌های تلویزیون در زندگی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 157-188]

  • سواد بصری سواد رسانه‌ای مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]

  • سواد رسانه‌ای سواد رسانه‌ای مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]

  • سینما بازنمایی زندگی طبقه متوسط در سینمای ایران (نشانه شناسی فیلم جدایی نادر از سیمین) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 127-150]

ش

  • شبکه استانی طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خرده‌فرهنگ‌ها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]

  • شبکه بی.بی.سی فارسی طراحی و شکل‌گیری رویداد رسانه‌ای: مطالعه موردی پوشش رسانه‌ای ازدواج نوه ملکه انگلیس از شبکه بی‌بی‌سی فارسی (29 آوریل 2011) [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 189-210]

ط

  • طبقه متوسط بازنمایی زندگی طبقه متوسط در سینمای ایران (نشانه شناسی فیلم جدایی نادر از سیمین) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 127-150]

ع

  • عادت رسانه‌ای سواد رسانه‌ای مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]

ف

  • فیلم اتنوگرافیک انسان شناسی تصویری؛ تفکر مردم شناختی مبتنی بر سکانس [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 125-156]

ک

  • کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا چگونگی بازتاب تحولات سیاسی کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا در رسانه‌ها: بررسی تطبیقی سایت بی.بی.سی فارسی و ایرنا [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 151-178]

  • کن مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنواره‌های بین‌المللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]

گ

  • گرافیک خبری بررسی کاربرد گرافیک خبری در سیمای جمهوری اسلامی ایران و ارائه شیوه‌های اصلاحی برای آن از نظر کارشناسان [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 179-208]

  • گفتمان بازنمایی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در روزنامه واشنگتن‌پست: مطالعه سال‌های 1980 و 2010 میلادی [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 9-42]

ل

  • لندن) مقایسه ساختار تیزرهای تبلیغاتی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران با تیزرهای منتخب جشنواره‌های بین‌المللی تبلیغات [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 43-74]

م

  • مدل کوشش درخور پردازش پیام‌های متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیام‌ها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]

  • مدیریت طراحی راهبردهای مطلوب برای مدیریت خرده‌فرهنگ‌ها در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 9-42]

  • مردم شناسی بصری انسان شناسی تصویری؛ تفکر مردم شناختی مبتنی بر سکانس [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 125-156]

  • مستند مردم شناسی انسان شناسی تصویری؛ تفکر مردم شناختی مبتنی بر سکانس [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 125-156]

  • مصرف رسانه‌ای سواد رسانه‌ای مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی کشور و عوامل مرتّبط با آن [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 91-126]

  • مطالعات فیلم چیستی و کارکردهای ژانر فیلم و رویکردهای مطالعاتی آن [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 75-100]

ن

  • نشانه‌شناسی بازنمایی زندگی طبقه متوسط در سینمای ایران (نشانه شناسی فیلم جدایی نادر از سیمین) [دوره 9، شماره 21، 1392، صفحه 127-150]

  • نظریه پردازش دوگانه پردازش پیام‌های متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیام‌ها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]

ی

  • یادآوری پردازش پیام‌های متنی و زیرمتنی تلویزیون:تأثیر هدفمندی مخاطب و هماهنگی موضوعی میان پیام‌ها بر یادآوری [دوره 9، شماره 20، 1392، صفحه 101-124]