شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
درباره نشریه
اعضای هیات تحریریه
اصول و ضوابط نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
فرایند پذیرش مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
اطلاعات آماری
نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
عنوان مقاله [English]
.
نویسندگان [English]
فضل زاده, هوشنگ, & میناوند, محمدقلی. (1393). بررسی میزان هماهنگی و تعارض محتوایی تبلیغات سلامت و تبلیغات بازرگانی سیما. فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 10(22), 197-224.
هوشنگ فضل زاده; محمدقلی میناوند. "بررسی میزان هماهنگی و تعارض محتوایی تبلیغات سلامت و تبلیغات بازرگانی سیما". فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 10, 22, 1393, 197-224.
فضل زاده, هوشنگ, میناوند, محمدقلی. (1393). 'بررسی میزان هماهنگی و تعارض محتوایی تبلیغات سلامت و تبلیغات بازرگانی سیما', فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 10(22), pp. 197-224.
فضل زاده, هوشنگ, میناوند, محمدقلی. بررسی میزان هماهنگی و تعارض محتوایی تبلیغات سلامت و تبلیغات بازرگانی سیما. فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 1393; 10(22): 197-224.