شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
درباره نشریه
اعضای هیات تحریریه
اصول و ضوابط نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
فرایند پذیرش مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
اطلاعات آماری
نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
عنوان مقاله [English]
.
نویسندگان [English]
گیویان, عبدالله, & بناج, حسن. (1389). مقایسه روشهای علمی و ذوقی در تحلیل آگهی های تبلیغاتی. فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 6(14), 9-22.
عبدالله گیویان; حسن بناج. "مقایسه روشهای علمی و ذوقی در تحلیل آگهی های تبلیغاتی". فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 6, 14, 1389, 9-22.
گیویان, عبدالله, بناج, حسن. (1389). 'مقایسه روشهای علمی و ذوقی در تحلیل آگهی های تبلیغاتی', فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 6(14), pp. 9-22.
گیویان, عبدالله, بناج, حسن. مقایسه روشهای علمی و ذوقی در تحلیل آگهی های تبلیغاتی. فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 1389; 6(14): 9-22.