شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
درباره نشریه
اعضای هیات تحریریه
اصول و ضوابط نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
فرایند پذیرش مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
اطلاعات آماری
نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
عنوان مقاله [English]
.
نویسندگان [English]
میراحمدی, سیامک, & دادگران, سیدمحمد. (1389). بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی. فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 6(14), 23-34.
سیامک میراحمدی; سیدمحمد دادگران. "بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی". فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 6, 14, 1389, 23-34.
میراحمدی, سیامک, دادگران, سیدمحمد. (1389). 'بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی', فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 6(14), pp. 23-34.
میراحمدی, سیامک, دادگران, سیدمحمد. بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی. فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری, 1389; 6(14): 23-34.